بهترین روش معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس 0 تا 100 کامل

بهترین روش معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس 0 تا 100 کامل آموزش

آموزش کامل و جامع بهترین روش معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس 0 تا 100 کامل در سال 1403 و 1404

ثبت نظر در سایت zarinlink.ir

بهترین روش 0 تا 100 بهترین روش معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس 0 تا 100 کامل

اگه میخواید یاد بگیرید که چطوری بهترین روش معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس 0 تا 100 کامل با ما در زرین لینک تا ادامه همراه باشید.
 

اگر میخواهید یاد بگرید که بهترین روش معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس 0 تا 100 کامل

 

 

 

بهترین روش جدید بهترین روش معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس 0 تا 100 کامل 1403

روش های دیگه رو امتحان کردی نشد ؛، زرین لینک مرجعه آموزش های بهترین روش معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس 0 تا 100 کامل می باشد ، که به راحتی مشکلتون حل میکنیم

 

می تونید این مقاله جدید و خواندنی رو از سایت زرین لینک مطالعه گکنید و در انتها اگه دوست داشتی یه نظری هم در قسمت پایین ثبت کنی

 

 

download mod apk

آخرین روش بهترین روش معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس 0 تا 100 کامل جدید که مشکل حل کنیم؟

بهترین روش ها در سایت زرین لینک

معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس

4.2 / 5. تعداد رای: 5

معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس

افزونه ویرایش صفحه وردپرس این امکان را برای شما فراهم می‌کند که صفحات وب‌سایت خود را به‌راحتی و به‌دلخواه خودتان طراحی کنید. همان‌طور که می‌دانید یکی از دلایلی که افراد جذب وب‌سایت شما می‌شوند ظاهر زیبا و جذابیت صفحات سایت شما است بنابراین خواسته هر وبمستری این است که صفحات زیبا و کاربرپسندی برای سایت خود طراحی کند تا بتواند به این واسطه کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کند.

درگذشته برای طراحی و ساخت یک صفحه نیاز بود تا وبمستران با کد نویسی آشنا باشند با دستورهای CSS و HTML صفحات سایت خود را بهینه کنند. در غیر این صورت مجبور بودند طراحی و ساخت صفحات سایت خود را به‌دست کد نویس‌ها (برنامه نویس‌ها) بسپارند و بعدازآن هم اکثراً از نتیجه کار راضی نبودند.

امروزه وردپرس وافزونه‌های ویرایش صفحات وردپرس این کار را برای کاربران خود راحت کرده است به‌طوری‌که بسیاری از قالب‌های حرفه‌ای و جدید وردپرس توسط افزونه ویرایش صفحه وردپرس این امکان را به شما می‌دهد تا مطابق سلیقه خود صفحات سایت خود را بسازید. بعضی از قالب‌ها دارای صفحه سازهای پیش فرض و مخصوص به خود هستند که به شما این امکان را می‌دهند تک تک المان‌های سایت خود را تغییر دهید و بعضی‌ها از صفحه سازهای پیشرفته‌ای چون المنتور استفاده می‌کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

افزونه ویرایش صفحه وردپرس

یکی از بخش‌های مهم و اساسی در هر قالب وردپرسی، صفحه ساز وردپرس است. صفحه ساز وردپرس درواقع یک افزونه ویرایش صفحه وردپرس است که این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند تا بدون کد نویسی و تنها با درگ و دراپ کردن، المان‌های مختلف را در سایت خود قرار دهید و صفحات سایت خود را به‌دلخواه بسازید. این المان‌ها می‌تواند المان‌های پیش فرض باشد و یا حتی ساخته شده توسط تیم توسعه دهنده قالبی باشد که شما تهیه کرده‌اید.

مزایای افزونه‌های طراحی صفحات وردپرس

افزونه ویرایش صفحه وردپرس یا افزونه صفحه ساز وردپرس دارای مزایای بسیاری است که در زیر به بعضی از مزایای بی‌نظیر آن اشاره می‌کنیم:

  1. بدون نیاز به داشتن دانش کد نویسی می‌توانید صفحات سایت خود را با توجه به نیاز خود و به‌دلخواه طراحی کنید.
  2. شما می‌توانید به‌راحتی و تنها با کشیدن و رها کردن المان‌ها صفحه موردنظر خود را مطابق سلیقه خود طراحی کنید.
  3. ازآنجاکه ساخت صفحه توسط افزونه ویرایش صفحه وردپرس تنها با درگ و دراپ کردن المان‌ها انجام می‌شود درنتیجه در زمان کوتاهی می‌توانید صفحات سایت خود را طراحی کنید.
  4. استفاده از افزونه صفحه ساز هزینه‌‌ی طراحی سایت را بسیار کاهش می‌دهد.

معایب افزونه ویرایش صفحه وردپرس

افزونه ویرایش صفحه وردپرس در کنار مزایای فوق‌العاده‌ای که دارد دارای معایبی نیز است که در زیر به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. افزونه ویرایش صفحه وردپرس برای اجراشدن به کتابخانه‌های متعددی نیاز دارد که هنگام نصب این افزونه کتابخانه‌های مختلفی را نیز همراه با آن باید خرید و نصب کنیم. اکثر افزونه‌های ویرایش صفحه وردپرس باعث بالا رفتن حجم وب‌سایت می‌شود که این موضوع باعث کاهش سرعت لود صفحات می‌شود.
  2. افزونه ویرایش صفحه وردپرس تأثیر منفی بر سئو سایت می‌گذارد. همان‌طور که گفتیم وجود کتابخانه‌های متعدد در صفحه ساز حجم سایت را بالابرده و درنتیجه باعث کاهش سرعت لود صفحه می‌شود، کاهش سرعت لود صفحه باعث افزایش نرخ پرش سایت می‌شود که بر سئو سایت تأثیر منفی خواهد داشت.
  3. هنگام نصب افزونه ویرایش صفحه وردپرس، افزونه‌های دیگری نیز همراه با این افزونه نصب می‌شود که در اکثر موارد این افزونه‌های جانبی با دیگر افزونه‌های وب‌سایت تداخل پیدا خواهد کرد و باعث ایجاد مشکل برای دیگر بخش‌های وب‌سایت می‌شود.
  4. محدود بودن در طراحی یکی دیگر از معایب صفحه ساز است. درست است که افزونه ویرایش صفحه وردپرس امکانات بسیاری را در اختیار ما قرار می‌دهد بااین‌حال برای طراحی یک صفحه ما محدود به همان امکانات هستیم و در مواقعی که بخواهیم یک امکان ویژه به صفحه خود اضافه کنیم ناگزیر به کد نویسی هستیم که بعضی از صفحه سازها قابلیت افزودن کد را به ما نمی‌دهند.

اما به صورت کلی بهترین افزونه‌ای که می‌توانید به عنوان افزونه ویرایش صفحه وردپرس از آن استفاده کنید و وب‌سایت شما را سنگین نکند و راحت از تمام معایبی که گفته شد گذر کنید، افزونه افزونه ویرایش صفحه وردپرس المنتور است. در ادامه درباره این‌که چه افزونه‌ای بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس است صحبت خواهیم کرد.

بهترین افزونه ویرایش صفحه وردپرس

همان‌طور که در بالاتر گفتیم امروزه هر قالب وردپرس حرفه‌ای و جدیدی دارای افزونه ویرایش صفحه وردپرس است مثلاً
قالب وردپرس اهورا که توسط تیم میهن وردپرس طراحی‌شده است از افزونه ویرایش صفحه وردپرس المنتور (Elementor) استفاده می‌کند که خود دارای المان‌هایی بسیار مدرن و خاص است. در ادامه قصد داریم بهترین افزونه‌های ویرایش صفحه وردپرس را به شما معرفی کنیم.

المنتور (Elementor) – بهترین افزونه صفحه ساز و ویرایش صفحه وردپرس

المنتور (Elementor)
المنتور (Elementor)

المنتور یکی از بهترین صفحه سازهای وردپرس می‌باشد. این افزونه یک افزونه صفحه ساز زنده است و این‌به‌این معناست که شما همان‌طور که در حال ویرایش و ادیت صفحه‌ای از سایت خود هستید می‌توانید به‌صورت زنده تغییراتی را که اعمال می‌کنید را ببینید. افزونه المنتور در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می‌شود. نسخه رایگان این افزونه را می‌توانید به‌راحتی از مخزن وردپرس برروی سایت خود نصب کنید. این نسخه از افزونه بیش از پنج میلیون نصب فعال دارد.

المنتور (Elementor) بهترین افزونه صفحه ساز و ویرایش صفحه وردپرس
المنتور (Elementor) بهترین افزونه صفحه ساز و ویرایش صفحه وردپرس

المنتور (Elementor) دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای می‌باشد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن یا drag and drop بتوانید به‌راحتی صفحات سایت خود را طبق سلیقه خود طراحی کنید. نسخه رایگان المنتور امکان استفاده از همه قابلیت‌ها و ابزارها را به شما نمی‌دهد و اگر قصد دارید از تمام امکانات و ابزارهای المنتور استفاده کنید باید نسخه غیر رایگان و PRO آن را تهیه کنید. نسخه پرو المنتور دارای دو ویژگی جدید تم ساز (Theme Builder) و Popup Builder است.

ویژگی تم ساز (Theme Builder) : به طراحی کل موضوع می‌پردازد که شامل سربرگ، پاورقی، صفحات محصول، قالب‌های سفارشی و … است.

ویژگی Popup Builder: این ویژگی به طراحی پنجره‌ها مانند طراحی پنجره‌های عضویت در خبرنامه و یا پنجره‌های دریافت ایمیل از کاربر و … می‌پردازد.

ویژگی‌های المنتور (Elementor)

  1. دارای رابط کاربری ساده و آسان
  2. اوپن سورس (متن باز)
  3. طراحی صفحات بدون نیاز به کد نویسی و تنها با کشیدن و رها کردن( drag & drop) المان‌ها
  4. تمامی المان‌های این افزونه دارای قابلیت واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن است و به‌راحتی در موبایل، تب لت، لپ‌تاپ و دیگر دستگاه‌ها قابل مشاهده می‌باشد.
  5. دارای نسخه رایگان و غیر رایگان
  6. امکان افزودن کدهای css در نسخه پرو
  7. دارای ویژگی تم ساز در نسخه پرو
  8. دارای ویژگی Popup Builder در نسخه پرو
  9. بسیار سریع
  10. دارای طراحی بسیار انعطاف‌پذیر
  11. دارای add-on های پیشرفته
  12. سازگاری با پلاگین چندزبانگی WPML

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *