بهترین روش پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان 0 تا 100 کامل

بهترین روش پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان 0 تا 100 کامل آموزش

آموزش کامل و جامع بهترین روش پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان 0 تا 100 کامل در سال 1403 و 1404

ثبت نظر در سایت zarinlink.ir

بهترین روش 0 تا 100 بهترین روش پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان 0 تا 100 کامل

اگه میخواید یاد بگیرید که چطوری بهترین روش پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان 0 تا 100 کامل با ما در زرین لینک تا ادامه همراه باشید.
 

اگر میخواهید یاد بگرید که بهترین روش پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان 0 تا 100 کامل

 

 

 

بهترین روش جدید بهترین روش پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان 0 تا 100 کامل 1403

روش های دیگه رو امتحان کردی نشد ؛، زرین لینک مرجعه آموزش های بهترین روش پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان 0 تا 100 کامل می باشد ، که به راحتی مشکلتون حل میکنیم

 

می تونید این مقاله جدید و خواندنی رو از سایت زرین لینک مطالعه گکنید و در انتها اگه دوست داشتی یه نظری هم در قسمت پایین ثبت کنی

 

 

download mod apk

آخرین روش بهترین روش پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان 0 تا 100 کامل جدید که مشکل حل کنیم؟

بهترین روش ها در سایت زرین لینک

پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان

4 / 5. تعداد رای: 19

پکیج آموزش وردپرس همراه با 34 جلسه آموزشی کاملا رایگان

اگر شما هم به فکر راه‌اندازی یک وب‌سایت برای خود هستید احتمالاً تا به الآن اسم وردپرس را شنیده‌اید و با سرچ کردن در گوگل با انواع و اقسام پکیج آموزش وردپرس ، دوره‌های وردپرس و کلاس‌های آموزشی آن روبه‌رو شده‌اید. اما قبل از شرکت کردن در این دوره‌ها بهتر است بدانیم وردپرس چیست؟ چرا نسبت به سایر سیستم‌های مدیریت محتوا از محبوبیت بالاتری برخوردار است؟ اصلاً سیستم مدیریت محتوا چیست؟ چرا باید وردپرس را یاد بگیریم. در این مطلب قصد داریم پاسخ تمامی سؤالات بالا را به شما داده و درنهایت یک دوره جامع آموزش رایگان وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

پکیج آموزش رایگان وردپرس

پکیج آموزش وردپرس و 34 جلسه آموزش رایگان وردپرس
پکیج آموزش وردپرس و 34 جلسه آموزش رایگان وردپرس

برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس تعاریف متعددی ارائه‌شده است اما قبل از آن بهتر است بدانیم سیستم مدیریت محتوا یا CMS چیست؟ سیستم مدیریت محتوا یا  CMS که مخفف Content Management System است یک نرم‌افزار تحت وب است که به کاربران اجازه‌ی تولید و انتشار محتوای دیجیتال مانند تصویر، ویدیو، فایل صوتی و … را می‌دهد بدون آنکه نیاز به آموزش و علم برنامه نویسی داشته باشید.

از سیستم‌های مدیریت وب می‌توان به جوملا، دروپال، پرساشتاپ، وردپرس و… اشاره کرد که در میان آن‌ها وردپرس از محبوبیت و معروفیت بیشتری برخوردار است. بنابراین اگر بخواهیم به بیان خیلی ساده وردپرس را تعریف کنیم، وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوا که با استفاده از این سیستم شما می‌توانید وبلاگ شخصی یا سایت فروشگاهی خود را در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی کنید.

حال اگر بخواهیم وردپرس را تخصصی‌تر تعریف کنیم وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوای اوپن سورس (open source) و رایگان است که بر مبنای زبان php نوشته‌شده است. اوپن سورس بودن این نرم‌افزار به این معناست که اگر شما به علم برنامه‌نویسی آگاهی داشته باشید می‌توانید هر نوع تغییری را در آن به وجود آورید. مثلا برنامه نویسان زیادی هستند که برای این CMS پلاگین‌ها و قالب‌های وردپرس زیادی ساخته‌اند که از بهترین‌ آن‌ها می‌توان به قالب وردپرس اهورا اشاره کرد.

تاریخچه وردپرس

وردپرس در 27 می سال 2003 توسط مت مولنوگ (Matt Mullenweg) به‌صورت رسمی عرضه شد. این سیستم ابتدا برای ساخت وبلاگ استفاده می‌شد که باگذشت زمان و آپدیت‌های مختلف، امکان ساخت و راه‌اندازی انواع سایت اعم از سایت فروشگاهی به وسیله پلاگین فروشگاه سازی چون ووکامرس، سایت خبری، شرکتی، آموزشی و … را برای ما فراهم می‌کند. امروزه بیش از 40 درصد از سایت‌های موجود در بستر اینترنت با استفاده از وردپرس ساخته‌شده‌اند.

دلیل محبوبیت وردپرس

وردپرس از ویژگی‌ها و مزایایی بسیاری ازجمله رایگان بودن، انعطاف‌پذیری زیاد، سرعت‌بالا، سئو مناسب و … نسبت به سایر سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر جوملا و دروپال برخوردار است که در زیر به تفضیل به توضیح این ویژگی‌های برتر می‌پردازیم.

هزینه راه‌اندازی سایت با وردپرس

امکان ساخت سایت با وردپرس به‌صورت کاملاً رایگان وجود دارد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب‌ها و افزونه‌های متعددی است که اکثراً رایگان هستند و شما می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای وب‌سایت موردنظر خود را راه‌اندازی کنید. همچنین می‌توانید برای دستیابی به امکانات بیشتر با خرید قالب و یا افزونه‌های غیررایگان با هزینه‌ی بسیار پایین به امکانات بیشتر و بهتری دسترسی پیدا کنید.

انعطاف‌پذیر بودن وردپرس

انعطاف‌پذیر بودن وردپرس
انعطاف‌پذیر بودن وردپرس

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وردپرس انعطاف‌پذیری بالای آن است به‌طوریکه شما قادر هستید با استفاده از وردپرس انواع سایت با اهداف و امکانات متنوع بسازید. شما تنها با چند کلیک ساده و در مدت زمان بسیار کوتاه می‌توانید سایت دلخواه خود را بسازید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید وبلاگ، وب‌سایت فروشگاهی، وب‌سایت شرکتی، وب‌سایت آموزشی، وب‌سایت شخصی و … بسازید.

سرعت بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *