چطوری التم رو کلفت تر کنم؟ (بهترین روش تست شده!!!)

چطوری التم رو کلفت تر کنم؟ آیا روشی برای افزایش قطر آلت وجود داره؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگم که الت هر فرد نشانه مردانگی اون فرد هست و باید بخوبی از الت تناسلی خودتون مراقبت کنید و با انجام تمرین هایی که در دوره افزایش طول الت تناسلی اموزش دادیم عضلات الت رو پرورش بدید 

 

بزارید یک مثال براتون بزنم 

 

فرض کنید یک نفر میخواد اندامش ورزیده و بزرگ باشه باید چیکار کنه؟

 

خب باید باشگاه بره و روی اندام خودش تمرکز و تمرین کنه 

 

آیا فقط تمرین کافی هست 

خیر 

علاوه بر تمرینات فیزیکی باید یکسری مواد مغزی و غذا های مفید بخوره تا اندامش ریکاوری بشه و بعد از اون نیاز به استراحت هم داره 

 

دقیقا الت تناسلی شما هم همینطور هست و با تمرینات درست مواد مغزی و استراحت میتونید اون رو بزرگ و جذاب کنید تا در رابطه هم شریک جنسی شما احساس رضایت کنه و هم شما مثل یک مرد قوی در نظر اون زن باشید .

 

پکیج حجم دهنده تخصصی آقایان

 

دوره آموزش افزایش سایز الت تا 8 سانت بیشتر

پکیج حجم دهنده الت ،  پکیجی  حرفه ای است که به طور تخصصی برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی آقایان تولید شده و در افزایش سایز، نعوظ قوی و سفتی آلت بسیار موثر است و باعث از بین رفتن انزال زودرس می شود.

پکیج حجم دهنده راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی می باشد، که می تواند باعث افزایش طولی در حدود 3 تا 8 سانتیمتر و افزایش قطر آلت بین نیم تا یک سانتیمتر را در یک دوره ٢ ماهه تا ۳ ماهه شود.

 

خواص دوره حجم دهنده تخصصی آقایان :

  • افزایش سایز و قطر آلت تناسلی مردان
  • ایجاد نعوظ قویتر
  • جلوگیری از انزال زودرس
  • افزایش میل جنسی
  • ماندگاری دائم

 

بهترین داروی افزایش سایز آلت

 

نحوه بزرگ کردن آلت : تاکنون  هیچ داروی تولید نشده که تاثیر مثبتی در بزرگ کردن االت شما داشته باشد و روش های عمل جراحی و تزریق ژل هم خطرات فراوانی دارد و حتی ممکن است دیگر الت شما به حالت نعوظ نرود، کوچک بودن آلت تناسلی یا در بسیاری از مواقع تصور کوچک بودن آلت تناسلی در آقایان مبحثی است که بسیاری از افراد به دنبال جواب هستند و می خواهند بدانند که بزرگ کردن آلت چگونه ممکن می شود !

در دوره افزایش سایز الت تناسلی به جواب  چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟  شما پاسخ میدهیم و راهکار اصولی برای افزایش سایز الت تنایلی رو به شما معرفی میکنیم و یک راهکار جامع و تضمینی ارائه دهیم و همچنین تمام روش های بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی آقایان است هم معرفی شده است ، به شما این قول را می دهیم که شما بعد از اینکه این  دوره را دریافت کردید به یک راه حل جامع برای برطرف کردن مشکل خودتان که همان راه بزرگ کردن آلت مردانه ی خودتان است خواهید رسید.

 

 

چطوری طول التم رو بزرگتر کنم

چرا باید الت تناسلی خودم را بزرگ کنم ؟

 

خب قطعا یکی از مهمترین مواردی که به اعتماد به نفس شما در یک رابطه ی زناشویی کمک می کند بزرگی سایز و حجم آلت تناسلی شماست، جدا از بحث لذت بردن یا نبردن زن در رابطه بزرگ بودن آلت شما مستقیما می تواند منجر به افزایش اعتماد به نفس شما از یک رابطه شود درست در همان زمانی که به همدیگر نگاه می کنید و از خودتان لذت می برید.

علاوه بر این مسئله در یک مطالعه از ۳۲۳ خانم خواسته شد تا روابط جنسی گذشته شان را به یاد بیاورند و  بگویند که چقدر عمل دخول و طول آلت تناسلی و یا دیگر اعمال حین رابطه جنسی برایشان اهمیت داشته و به ارگاسم آنها کمک بیشتری کرده است.

همچنین از آنها خواسته شد تا بگویند آیا در زمان رابطه ، تمایل داشتند که سایز آلت تناسلی کوچکتر و یا بزگتر از حد متوسط آن باشد.

اینطور که معلوم است آمارهای جدید متفاوت از قبل شده اند چرا که حدود ۵۰ درصد از خانم ها (۱۶۰ نفر) تجربه ارگاسم از راه واژن را داشتند و از این روش لذت می بردند، در حالی که آمارهای قبلی نشان می دهند که حدود ۷۵ درصد از خانم ها، از طریق دخول به تنهایی، به ارگاسم نمی رسند و دیگر اعمال می بایست برای لذت بردن آنها صورت گیرد.

از این ۱۶۰ خانم، حدود 30 درصد آنها اعلام کردند که سایز آلت تناسلی برایشان اصلا مهم نیست و در کمتر یا بیشتر لذت بردنشان اصلا تاثیری ندارد.

اما آمار تقریبا چشمگیری (63.8%) اذعان داشتند که آلت تناسلی شریکشان هرچه بزرگتر از حد متوسط باشد، بیشتر لذت می برند.

حدود ۶.۳ درصد از این افراد آلت تناسلی کوچکتر از حد متوسط را ترجیح می دادند.

برای بعضی از محققان این مطالعه به نوعی پیچیده و دشوار به نظر می آید چرا که همه خانم ها به یک صورت به ارگاسم نمی رسند.

شاید سایز آلت تناسلی در رابطه جنسی موثر باشد، اما در یک رابطه جنسی لذت بخش همه جوانب باید سنجیده شود تا هر چه بیشتر بتوان نظر شریک جنسی را جلب کرد.

در یک جمله باید بگوییم همان گونه که اغلب آقایان سایز سینه ی بزرگتر را بهتر می پسندند

اغلب خانم ها هم به سایز های بزرگتر علاقه ی بهتری دارند.

 

میانگین سایز آلت در آقایان ::

در یک بررسی محققان در نشریه “اورولوژی” بر روی اندازه آلت تناسلی ۸۰ مرد را که از نظر فیزیکی نرمال محسوب می شدند ، تحقیق و بررسی کردند، در این مطالعه ، ابعاد آلت تناسلی را قبل و بعد از نعوظ ناشی از دارو اندازه گیری کردند.

بعد از پیدا کردن اندازه میانگین ، محققان نتیجه گرفتند:
“فقط مردان با طول کمتر از ۴ سانتیمتر (۱.۶ اینچ) یا طول درحال نعوظ از کمتر از ۷.۵ سانتی متر [۳ اینچ] باید برای انجام روش های افزایش طول آلت تناسلی کاندید شوند. “

اندازه آلت تناسلی در حالت نعوظ به طور متوسط 15.2 سانتیمتر است.

این تحقیق همچنین نشان داد که سایز آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ با سایز آلت او وقتی که شل است، ارتباطی ندارد.

در واقع نشان داد که طول آلت در حالت شل اهمیت بسیار کمی در میزان طول آلت در حالت نعوظ دارد.

این به این معنی است که در حالی که طول آلت تناسلی مردانی که در حالت شل با یکدیگر متفاوت است، ممکن است در حالت نعوظ شبیه هم باشد.

همچنین هیچ رابطه ای بین سن مردان و اندازه آلت تناسلی هم وجود نداشت.

تحقیق برای تعیین اندازه آلت تناسلی به طور متوسط شامل یک مطالعه منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۴ است .

این مطالعه بیش از ۱۶۰۰ مرد آمریکایی را مورد بررسی قرار داده است، اگر چه اندازه گیری های فیزیکی به صورت مستقل و مستقیم انجام نشد.

در عوض، مطالعه ، بر روی اندازه گیری هایی توسط خود مردان از آلت تناسلی شان انجام شده بود متکی بود.

با این حال، گزارش ها به نسبت قابل اعتماد در نظر گرفته شدند.

در این مطالعه اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد به طور متوسط به شرح زیر است:

متوسط ابعاد آلت تناسلی راست در دنیا 15.2 سانتی متر (5.4 اینچ) است.

محققان اظهار داشتند سایز آلت تناسلی گزارش شده در این مطالعه با یافته های مطالعات دیگر سازگار است.

مطالعات آن ها به این نتیجه رسیده است که ابعاد دقیق نعوظ ممکن است در یک مرد در شرایط متفاوت ، تغییر کند که بستگی به نحوه تحریک و روش اندازه گیری داشته باشد . اما این فقط در حد یک فرضیه است.

 

آیا از سایز الت تناسلی خود ناراضی هستید همین الان دوره افزایش سایز الت تناسلی رو از لینک زیر دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *