7 کتاب برتر انگیزشی| معرفی + pdf

بهترین کتاب های انگیزشی دنیا رو میتوانید با ترجمه فارسی همین الان دریافت کنید.

 

در اینجا برخی از کتاب های انگیزشی پرفروش و پربازدید ایرانی و خارجی رو بهتون معرفی میکنیم با ما در زرین لینک همراه باشید.

لیست بهترین کتاب های انگیزشی

1- کتاب قدرت اراده

 

مروری بر فصل‌های کتاب قدرت اراده

کتاب قدرت اراده در ده بخش تدوین شده است و هر بخش شامل تمرین‌هایی است که انگیزه و انرژی انسان را برای رسیدن به اهداف و آرزوهایش افزایش می‌دهد.
ژاگو در بخش اول کتاب با نام «آمادگی برای پرورش» عنوان می‌کند که در مقابل خستگی‌ها، تنبلی‌ها و کلافگی‌هایی که ما را از رویاها‌ی‌مان دور می‌کند، یک اراده‌ی پرورش یافته می‌تواند راه دستیابی به هر چیزی که می‌خواهیم را هموار کند. همچنین شرح می‌دهد که برای دستیابی به اراده‌ای محکم، انرژی داشتن بسیار مهم است و در ابتدای راه نباید مقاومت و پشتکار‌ را از دست داد تا انسان قادر به ایجاد انگیزه‌ای شود که با آن بر ناهمواری‌های مسیر غلبه کند.
در بخش دوم کتاب قدرت اراده که «چگونه بر خود حاکم شوید» نام دارد، درباره‌ی اهمیت و تاثیر موارد مختلف بر جسم‌مان می‌خوانیم. در این فصل از نقش کلیدی تغذیه و ورزش گفته شده است؛ چرا که برنامه‌ی سالم و منظم غذایی باعث سلامت روح و جسم می‌شود و به فرد کمک می‌کند تا با اراده‌ و انگیزه در تصمیماتش عمل کند.
موارد ساده‌ای در کتاب تذکر داده شده که افراد آن‌ها را نادیده می‌گیرند. این در حالی‌ست که هر یک از ما قادریم آن‌ها را روزانه انجام بدهیم مثل یک برنامه‌ی خواب مرتب. پل ژاگو معتقد است که اگر عاداتی نادرست داریم باید برای برطرف کردن آن‌ها تلاش کنیم هر چند این عادات در طول ماه‌ها یا سال‌ها شکل گرفته‌اند اما با سماجت با احساسات مایوس کننده مقابله کنید و آن‌ها را گذرا تلقین کنید و با حالتی مبارز عادات درست را جایگزین آن‌ها کنید.
در بخش سوم کتاب تحت عنوان «چگونه به اطمینان کامل دست یابیم» نویسنده سعی کرده است تا «اندیشه‌ی اطمینان به خود» را تحقق بخشد و برای این کار چند تمرین ارائه می‌دهد تا افراد با کمک آن‌ها بتوانند به آزادی کامل در سخن گفتن و عمل کردن دست یابند.
بخش چهارم کتاب با نام «چگونه سرنوشت را در اختیار بگیریم» به تلاش برای تغییر خویشتن اختصاص دارد. ژاگو معتقد است تغییر فردی نخستین گام به سوی تغییر سرنوشت است. «منابع عظیم انرژی» عنوان فصل پنجم کتاب قدرت اراده است. در این فصل تعدادی تمرین عنوان می‌شود که با آن‌ها انرژی‌های لازم برای حرکت به سوی داشتن اراده‌ی استوار را به دست می‌آورید. برای مثال در این فصل از اهمیت تمرکز سخن گفته شده و چندین روش مختلف ارائه شده است که در مواجهه با خبری ناگوار و یا در شرایط سخت از آن‌ها استفاده کنیم و شرایط را تحت کنترل خود دربیاوریم.
فصل بعد «قدرت مستقیم اراده بر بدن» نام دارد و تاثیر اراده بر اندام‌های مختلف و ماهیچه‌های بدن را شرح می‌دهد. ژاگو در این بخش توصیه می‌کند در هنگام بیماری به حالت آرامش بیندیشید، و به آسودگی تصور کنید که می‌توانید به‌ سرعت به این حالت دست یابید. تصور ذهنی آسوده و سلامت به تدریج درد یا بیماری را کاهش می‌دهد و با این کار شما نیروهای درونی خود را به سمت بازگشت تندرستی سوق می‌دهید. ابتدای بخش هفتم «قدرت مستقیم اراده بر دیگران»، تاریخچه‌ی قدرت اراده گفته شده است و پس از آن به تاثیر افراد مختلف بر اعمال و رفتار ما اشاره می‌شود.
پل ژاگو در فصل هشت با عنوان « تاثیر اراده بر سرنوشت» شرح می‌دهد که فقط باید در آرزوی تحقق آن چیزی باشیم که می‌خواهیم و فکر خود را روی آن متمرکز کنیم زیرا یک هدف واحد داشتن بسیار موفقیت‌آمیزتر است. فکر ما و ذهنیت درست تاثیر غیرمستقیم بر سرنوشت دارد و ما با یک جهت یابی درست به سمت آرزوها همه چیز را تابع خواسته خود می‌کنیم.
«چگونه عمل کنیم» نام فصل نهم کتاب است که با یک سوال مهم آغاز می‌شود: آیا می‌خواهید به نتیجه برسید؟ طبق گفته‌ی کتاب مخاطب این فصل خوانندگانی هستند که می‌خواهند به آرزوهای خود جامه‌ی عمل بپوشانند، خوانندگانی که می‌خواهند با خواندن کتاب وسیله‌ای برای حل مشکلات فوری خود بیابند و به نتایج مثبت برسند.
فصل آخر کتاب قدرت اراده «چگونه در برابر ضعفها، ناتوانیها و اهمال واکنش نشان دهیم» است. در نهایت گفته شده است که با به کار گیری اصول و روش‌هایی که در این کتاب بیان شده است می‌توانیم آرزوهای‌مان را عملی کنیم. اگر این اصول را درک و جذب کرد زندگی روزانه با آن‌ها منطبق می‌شود و عجز و ناتوانی دور می‌شود و فرد علاقه‌مند قاطعانه به عمل می‌پردازد.

دانلود کتاب قدرت اراده

 

 

2-کتاب شناخت ذهن و کنترل آن

بخشی از کتاب:

جهان بینی شما ممکن است ریشه در اندیشه‌های مذهبی و دینی داشته باشد یا از جنس سکولار باشد ممکن است سنتی باشد یا نوین و امروزی، ممکن است ماجراجویانه باشد یا صلح‌طلبانه و یا هرچیزی، مهم نیست مهم این است که شما با این جهان بینی که الان دارید در محیط پیرامونی خود درراستای اهداف در نظر گرفته و با توجه با ساختار فکری و ذهنی که دارید دچار تضاد، پارادوکس یا درگیری نشوید.

ممکن است شما در یک خانواده معمولی در یک شهر یا روستای کوچک دور افتاده با یک شغل معمولی و اطرافیان معمولی‌تر از خودتان هیچ وقت با جهان بینی که دارید دچار مشکل نشوید و خیلی راحت هم زندگی‌ کنید

در اینصورت من به شما تبریک می‌گویم شما با جهان بینی خود مشکل ندارید چون شما نسخه ای از جهان بینی را دارید که برای شما کافیست اما باید ببینید

که شرایط زندگی که در بالا برای شما توصیف شد تا چه زمانی به همین صورت ادامه دارد چون اگر شرایط پیرامونی شما تغییر کند مثلا به شهر بزرگتری منتقل شوید، به دانشگاه بروید، با آدم‌های جدید و با اندیشه‌های پیچیده‌تر آشنا بشوید و … متوجه چالش با جهان‌بینی خود می شوید.

 

دانلود کتاب شناخت ذهن و کنترل آن

 

 

 

3- کتاب ۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیت

 

این کتاب درس‌هایی است که 9 نفر از بزرگ‌ ترین کارآفرینان  محبوب دنیا را به ما داده‌اند.

البته ذکر این نکته ضروری است که یکی از این ده نفر، یعنی پیتر دراکر، کارآفرین و مدیر نیست بلکه یکی از بزرگ ‌ترین تئوریسین‌های مدیریت نوین به حساب می‌آید.

نه نفر دیگر، هر کدام توانستند با ساختن یک یا چند ساختار فنی و اقتصادی، گام های بلندی در پیشرفت دنیای مدرن بردارند .

اغلب آن ها شناخته شده هستند و مخاطبان این نوشته‌ها از محصولات آن ها به طور روزانه استفاده می‌ کنند.

امروزه دیگر کسی را نمی‌توان یافت که اسم ویندوز را نشنیده باشد.

تویتر، اینستاگرم، فیسبوک، اپل، وات‌ساپ و لینکدین شناخته شده ترین پدیده‌های تکنولوژیک ده‌های اخیر هستند.

با این پیش‌زمینه، شنیدن رازهای موفقیت این افراد می‌تواند برای جوانانی که تازه قدم در راه کسب‌وکار نهاده‌اند ارزشمند باشد.

شاید بسیاری از آن‌ها بر روی یک حرف و آموزه تکیه کنند اما تکراری بودن یک آموزه نه تنها آن را ملال‌انگیز نمی‌کند، بلکه وقتی از زبان این افراد موفق باشد، اهمیت و ارزش آن را بیش از پیش نشان می‌دهد.

از شما دعوت می‌کنیم که این رازها را بخوانید، در مورد آنها فکر کنید و اگر آن‌ها را مفید و موثر دانستید در زندگی‌تان به‌کار بگیرید .

کتاب ۹ مرد موفق ۹۰ رمز موفقیت درباره برترین کارآفرینان جهان صحبت می کند

 

دانلود کتاب ۹ مرد موفق ۹۰ رمز موفقیت

 

 

4- کتاب بهترین خودت باش

درباره کتاب بهترین خودت باش

در کتاب بهترین خودت باش، ایلین ولتروت یادآوری می‌کند که ما به همان شکل که هستیم خوب و عالی‌ایم، به ما یادآوری می‌کند که در مقابل بی‌عدالتی‌هایی که می‌بینیم بایستیم و نظرات خودمان را بیان کنیم، از مسخره‌شدن، عدم پذیرش و متفاوت‌بودن نترسیم و در نهایت، به ما یادآوری می‌کند که متفاوت‌بودن چیز خوبی ا‌ست و بدان معناست که می‌توانی تفاوتی ایجاد کنی!

ولتروت در این کتاب تاکید دارد که نباید اجازه دهیم انتظارات دیگران از ما، انتظارات خودمان از ما را شکل دهند. زمان را برای خودمان اولویت‌بندی کنیم و زمانی را به آرامش خودمان اختصاص دهیم، آرامشی که بتوانیم در آن به درونمان دسترسی پیدا کنیم. او در این کتاب داستان زنی به اسم ایلین (خود نویسنده) را تعریف کرده است که در طول مراحل زندگی‌اش می‌آموزد با بینش جدید به دنیا بنگرد و به این باور می‌رسد که چیزی به اسم اتفاق بد در زندگی وجود ندارد.

 

 

دانلود کتاب بهترین خودت باش

 

 

 

5- کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

درباره‌ی کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

مارک منسن در کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، به این موضوع اشاره می‌کند: حقیقت پنهان زندگی این است؛ چیزی به نام رهایی از دغدغه‌ها واقعاً وجود ندارد. بالاخره باید دغدغه چیزی را داشته باشید. بخشی از زیست‌شناسی ماست که همیشه به چیزی اهمیت بدهیم و در نتیجه دغدغه‌ای داشته باشیم. پس سؤال این است که دغدغه چه‌چیز را داشته باشیم؟

مارک منسن در کتابش هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، با نثری روان و خواندنی مفاهیم پیچیده‌ای را بیان کرده است. او این مفاهیم را با آوردن مثال‌های مختلف از زندگی واقعی افراد مختلف به خواننده منتقل می‌کند. نویسنده، زندگی خودش را هم در متن کتاب وارد می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که خواننده با کتاب احساس نزدیکی کند. هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، مفاهیمی مثل رنج، درد، دغدغه، مرگ و زندگی را به‌صورت واقعی و ملموس روایت و واکاوی می‌کند و همانطور که در متن کتاب هم آمده، شعارش یه کلمه است: «صداقت».

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، کتابی است که به شما می‌آموزد چطور می‌توانید در زندگی روی همه‌چیز به جز مهم‌ترین‌ها خط بکشید.

 

دانلود کتاب کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

 

 

6-کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت‌های اتمی یک چارچوب اثبات‌شده برای بهبود زندگی شما به صورت روزانه ارائه می‌دهد. کلیر در این کتاب استراتژی‌هایی عملی را نشان می‌دهد که دقیقا به خواننده می‌آموزد چگونه عادت‌های خوب ایجاد کند، عادت‌های بد را کنار بگذارد و بر رفتارهای کوچکی که منجر به نتایج قابل‌توجهی می‌شود، تسلط پیدا کند.

جیمز کلیر در عادت‌های اتمی عنوان می‌کند که اگر در تغییر عادات خود مشکل دارید، مشکل شما نیستید؛ مشکل از سیستم شماست. عادت‌های بد بارها و بارها تکرار می‌شوند؛ نه به این دلیل که شما نمی‌خواهید تغییر کنید، بلکه به این دلیل که سیستم اشتباهی برای تغییر دارید. شما به سطح اهداف خود نمی‌رسید، شما به سطح سیستم‌های خود سقوط می‌کنید. در عادت‌های اتمی، شما با یک سیستم اثبات‌شده روبه‌رو خواهید شد که می‌تواند شما را به سطوح جدیدی برساند.

کلیر به دلیل توانایی‌اش در تقطیر موضوعات پیچیده به رفتارهای ساده که می‌توانند به راحتی در زندگی روزمره و کار اعمال شوند، شناخته شده است. در این کتاب، او از اثبات‌شده‌ترین ایده‌ها از زیست‌شناسی، روان‌شناسی و علوم اعصاب استفاده می‌کند تا راهنمای آسانی برای درک عادت‌های خوب و اجتناب‌ از عادت‌های بد به خواننده ارا‌ئه کند. در طول مسیر، خوانندگان با داستان‌های واقعی از برندگان مدال طلای المپیک، هنرمندان برنده‌ی جوایز، رهبران تجارت، پزشکان نجات‌دهنده‌ی زندگی و کمدین‌های ستاره‌ای که از علم عادات کوچک برای تسلط بر هنر خود استفاده کرده‌اند و در رشته‌ی خود به جایگاه والایی دست یافته‌اند، همراه خواهند شد.

 

دانلود کتاب عادت های اتمی

 

 

7-کتاب جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت

 

معرفی کتاب جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت
«جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت» دربردارنده ۷ نوشتار پیرامون روش‌های افزایش جذابیت در افراد در موقعیت‌ها و روابط فردی، خانوادگی و اجتماعی است.
برای همه ما مهم است که بدانیم دیگران در مورد ما چه فکری می‌کنند، بخصوص در اولین ملاقات با دیگران دوست داریم به گونه‌ای رفتار کنیم که به دل آن‌ها بنشینیم و حس خوبی در آن‌ها ایجاد کنیم. زبان بدن و کلمات ما در ثانیه‌های اول ملاقات، می‌توانند روی نظر دیگران تاثیر بگذارند.
حال ببینیم که چگونه می‌توانیم در کمترین زمان بیشترین تاثیر را روی فرد مقابلمان بگذاریم. در ثانیه‌های اول ملاقات، افراد در مورد شخصیت شما قضاوت می‌کنند و تصمیم‌گیری‌ها و ارزیابی‌های اولیه را انجام می‌دهند، این که آیا ما را استخدام کنند؟
یا قرار ملاقات دیگری با ما بگذارند یا این که دوست شوند؟
با توجه به این که از نظر فنی امکان تغییر نظر طرف مقابل پس از اولین ملاقات که نتیجه چندان مطلوبی هم نداشته، وجود دارد؛ اما کار ساده‌ای نیست. بنابراین لازم است در اولین برخورد بهترین چهره خود را نشان دهید.
همین الان این کتاب ارزشمند را از زرین لینک رایگان دریافت کنید.

دانلود کتاب جذابیت یک عادت است

 

 

بهترین کتاب های انگیزشی در سال 1402

لیست این کتاب ها هر ساله بروزرسانی میشود ، و جدیدترین کتاب ها اضافه میشود امیدوارم با نظراتتون ما رو خوش حال کنید

 

درضم در انتهای هر کتاب لینک دانلود رایگان کتاب قرار داده شد.

1 دیدگاه

  1. ممنونم که نظر میدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *