دانلود قالب وردپرس فریلنس انجین شبیه پونیشا، پوسته freelanceengine

freelanceengine, freelancer theme, دانلود, دانلود قالب فریلنس انجین فارسی, دانلود قالب وردپرس, فریلنس انجین فارسی, قالب برونسپاری پروژه, قالب پونیشا, قالب فریلنس انجین, قالب مناقضه پروژه, قالب وردپرس پونیشا, قالب وردپرس فریلنس انجین, کارفرما و فریلنسر

دانلود رایگان freelanceengine, freelancer theme, دانلود, دانلود قالب فریلنس انجین فارسی, دانلود قالب وردپرس, فریلنس انجین فارسی, قالب برونسپاری پروژه, قالب پونیشا, قالب فریلنس انجین, قالب مناقضه پروژه, قالب وردپرس پونیشا, قالب وردپرس فریلنس انجین, کارفرما و فریلنسر

این محصول اورجینال سایت راست چین می باشد.

 

قالب بدون لایسنس و با همه افزونه ها به شما داده خواهد شد

برای مشاوره و سفارشی سازی محصول می توانید با شماره ذکر شده در پشتیبانی تماس بگیرید!

فریلنسر کیست؟

فریلنسر شخصی است که با فعالیت های فنی خود ، بدون نیاز به حضورش در مکان مشخص کسب درآمد می کند. دور کاری یا برون سپاری مناقصه ها و پروژه ها از این دست فعالیت ها است . در حال حاضر افراد زیادی هستند که در حال کار بر روی سایت های برون سپاری و سایت های فریلنسری هستند . در سایت فارس تم به صورت اختصاصی، بهترین قالب فریلنسری دنیا که می توان نمونه کاملتری از قالب وردپرس پونیشا نیز دانست . سایت پونیشا از معروف ترین سایت فریلنسری ایران است .

قالب فریلنس انجین فارسی

به جرات می توان قالب فریلنس انجین فارسی ( FreelanceEngine ) ، را بهترین قالب برای برپایی کسب و کار برونسپاری و مناقصه پروژه شبیه سایت پونیشا نامید . شما به عنوان مدیر می توانید هم از طریق تعرفه هایی که برای کارفرما و فریلنسر ها معرفی می کنید و همچنین پورسانت از پرداخت ها کسب درآمد نمایید . قالب وردپرس پونیشا را می توانید برای اولین بار در سایت ما دنبال کنید . سایت فارس تم علاوه بر تولید این محصول برای فارسی زبانان عزیز ، ویرایش و شخصی سازی آن را با توجه به سلیقه شما فراهم ساخته است .

فروشگاه قالب وردپرس | قالب فریلنس انجین فارسی

نحوه کار فریلنس انجین چگونه است ؟

در این سیستم کارفرمایان پروژه های خود را به اشتراک می گذارند و فریلنسرها قیمت و زمان احتسابی خود را به کارفرما اعلام می نمایند و اینگونه رقابت بر سر این پروژه آغاز خواهد شد . در نهایت کارفرما از بین پیشنهادات ارسالی ، یک فریلنسر را انتخاب کرده ، مبلغ را تمام و کمال پرداخت می کند و پروژه خود را به او خواهد سپرد . ولی پول به طور مستقیم به حساب فریلنسر واریز نخواهد شد و در حساب فریلنسر به صورت قفل شده باقی خواهد ماند . کارفرما و فریلنسر از این پس در میزکار گفتگو بر روی پروژه را ادامه خواهند داد تا زمانی که فریلنسر پروژه را تکمیل کرده و کارفرما آن را تایید نماید . سپس مبلغ ، مثل قالب سایت پونیشا در حساب فریلنسر آزاد خواهد و شد می تواند آن را دریافت نماید .

ویدیو های آموزشی این قالب توسط تیم فروشگاه قالب وردپرس

در این فروشگاه قالب وردپرس ما مفتخر هستیم که برای راحتی مشتریان محترم ویدیو های آموزشی زیر  را پیشنهاد دهیم .

ویدیو فریلنس انجین فارسی چگونه کار میکند؟
ویدیو مدیریت فریلنس انجین فارسی چگونه است؟
ویدیو سفارشی سازی قالب فریلنس انجین فارسی
نحوه کار افزونه تغییر نقش کاربری فریلنس انجین فارسی
تنظیمات افزونه پیامک فریلنس انجین فارسی
آموزش تنظیمات فریلنس انجین فارسی از فارس تم
آموزش استفاده از آسان نصب فارس تم

تنظیم شده برای تمام درگاه های ایرانی

در حال حاضر افزونه های ایران کیش ، به پرداخت ملت ، سداد بانک ملی ، سامان کیش برای قالب فریلنس انجین فارسی ساخته شده است .

اتصال به درگاه بانک فریلنس انجین فارسی

دارای پیام خصوصی برای فریلنسر و کارفرما قبل از پرداخت

در قالب وردپرس فریلنس انجین فارسی قبل از واریز مبلغ توسط کارفرما ، کارفرما می تواند بوسیله سیستم پیام خصوصی با فریلنسر صحبت کرده و توضیحات بیشتر کار را برای او بازگو کند .

 

دارای سیستم ترجمه

سیستم ترجمه، یکی از بهترین امکاناتی است که قالب فریلنس انجین فارسی دارد . شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به برنامه خاصی تنها با وارد شدن در تنظیمات این قالب همه کلمات و جملات را به دلخواه خود تغییر دهید . می توان این امکان را از مزایای این قالب نسبت به قالب سایت پونیشا فارسی دانست .

فریلنس انجین فارسی

سیستم اعتبار و سپرده امن

بدون شک یکی از مهمترین مراحل در سیستم های برونسپاری پروژه ، سیستم پرداخت امن است . سیستم پرداخت امن به گونه ای است که مبلغ واریز شده توسط کارفرما به صورت مستقیم به حساب فریلنسر واریز نخواهد شد و این مبلغ در سیستم قفل شده تا کارفرما کار را تایید کند و پس از اعلام اتمام کار توسط کارفرما این مبلغ به اعتبار فریلنسر اضافه خواهد شد و سیستم اعتبار به شما اجازه شارژ اعتبار و استفاده از آن برای واریز در مراحل مختلف پروژه را خواهد داد.

فریلنس انجین فارسی

طراحی زیبا و واکنشگرا

بدون شک مهمترین مورد در عصر حاضر واکنشگرا بودن قالب است که با همه موبایل ها ، تبلت ها و اندازه های مانیتور سازگاری داشته باشد و بهم نریزد .

mobile1 قالب فریلنس انجین پلاس : قالب وردپرس پونیشا (قالب برون سپاری) + افزونه ها

دارای تنظیمات سئو در قالب

در این قالب شما می توانید به دلخواه نامک لینک های مختلف سایت را تغییر دهید هر چند توصیه میکنیم در صورت تغییر آنها را به انگلیسی قرار دهید .

فریلنس انجین فارسی

جستجو پیشرفته برای پروژه ها و فریلنسرها

یکی ویژگی خوب این قالب وردپرس فارسی ، فیلتر پروژه ها به صورت کاملا ایجکس است که کارفرما و فریلنسر می توانند به راحتی پروژه ها و فریلنسر های مورد نظر خود را بیابند

قالب وردپرس فریلنس انجین فارسی

فریلنس انجین فارسی

پروفایل زیبای فریلنسر

پروفایل کاربری فریلنسر یکی از کامل ترین پروفایل هایی است که من به شخصه دیده ام . شامل مکان هایی برای نمونه کارها ، تجربه های کاری ، گواهی نامه ها ، مستندات تحصیلی و آموزشی است .

فریلنس انجین فارسی

میزکار حرفه ای

کارفرما و فریلنسر پس از واریز مبلغ به محیط کاری نیاز خواهند داشت تا بتوانند به راحتی با هم گفتگو کرده و منظور مورد نظر خود را برسانند . میز کار فریلنس انجین شامل دو قسمت گفتگوی آنلاین و باکس فایل هاست که نیاز های کارفرما و فریلنسر را رفع خواهند نمود.

فریلنس انجین فارسی

دارای سیستم حل اختلاف بین کارفرما و فریلنسر

واقعا این امکان نیز با قیمت پایین این محصول جز عجایب این قالب است . قالب فریلنس انجین فارسی دارای سیستمی است که مدیر می تواند در صورت اختلاف بین کارفرما و فریلنسر بین آنها حکمیت کند و مبلغ را به برنده این دعوا ارسال نماید .

فریلنس انجین فارسی

 

 

تعریف پکیج برای کارفرمایان و فریلنسر ها به صورت مجزا

نحوه در امدزایی در این قالب وردپرس فارسی غیر از پورسانت گرفتن از فریلنسر یا کارفرما به دو صورت دیگر هم می تواند باشد . تعریف پکیج هایی برای فریلنسر و کارفرما که در سایت بر اساس نقش کاربری شان به آنها نمایش داده خواهد شد .

 

تعریف دلخواه میزان پورسانت

در ادامه امکانات معرفی شده توسط تیم فروشگاه قالب وردپرس فارس تم به این قسمت می رسیم که به راحتی می توانید در تنظیمات قالب میزان پورسانت را به صورت درصدی یا ثابت مشخص نمایید و انتخاب کنید که چه کسی آن را پرداخت نماید .

فریلنس انجین فارسی

دارای 4 ابزارک در فوتر

قالب وردپرس فریلنس انجین فارسی دارای 6 ابزارک هست که 4 ابزارک آن در فوتر قرار گرفته است .

 

دارای اطلاعیه در سربرگ

مطمئنا کارفرما و فریلنسر باید از اتفاقات صورت گرفته در سایت مطلع باشند تا بتوانند تعاملات بیشتری با هم داشته باشند و سیستم اطلاعیه این مشکل را برطرف کرده است .

 

ارسال ایمیل بر اساس مهارت های فریلنسر

و یکی از مهمترین ویژگی های این قالب که تیمفارس تم معرفی می کند ، ارسال ایمیل بر اساس مهارت هر فریلنسر است . به صورتی است که به محض تعیین مهارت های مورد نیاز توسط کارفرما و ارسال پروژه، به همه فریلنسر هایی که این مهارت را دارند ایمیلی ارسال خواهد شد .

دیگر ویژگی های این قالب

فروشگاه قالب وردپرس فارس تم ارائه دهنده قالب های کاربردی فارسی در ادامه به دبگر ویژگی های قالب فرلنس انجین فارسی به صورت تیتروار اشاره می کند.

  • سرعت بسیار بالا
  • ظاهر زیبا و کاربر پسند
  • مبتنی بر فریمورک BOOTSTAP
  • تعریف آنچه مشتریان شما می گویند در صفحه اصلی
  • نشان دادن تعرفه ها بر اساس نقش کاربری
  • قالب فرزند,مستندات, PSD هاو…

افزونه های رایگان ارائه شده به همراه قالب فریلنس انجین

  1. افزونه زرین پال (ae_zarinpal) نسخه 2.1
  2. افزونه اعتبار (fre_credit) ورژن 1.8.1
  3. افزونه پیام خصوصی(fre_private_message) ورژن 1.1.9
  4. و همه دیگر افزونه های همراه قالب که به فارسی ترجمه نشده اند (مثل: fre_milestone و غیره …)

نکته: برای اتصال به درگاه زرین پال باید نسخه php هاستی که از آن استفاده می نمایید 5٫4 به بالا باشد . همچنین از فعال بودن soap بر روی هاست خود مطمئن شوید .

حرف آخر

اگر شما قصد راه اندازی سایت مناقصه ای چون پونیشا دارید وقت خود را برای یافتن قالب های دیگر تلف نکنید . تیم فروشگاه قالب وردپرس فارس تم به عنوان کسانی که 4 سال بر روی تمامی قالب های فریلنسری کار و کنکاش کرده اند ، به شما این اطمینان را می دهد که فریلنس انجین فارسی ، بهترین قالب برونسپاری پروژه دنیا بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس است . اگر همچنان فکر می کنید قیمت این قالب وردپرس نسبت به امکانات آن زیاد است از شما دعوت می کنیم که به سایت اصلی آن مراجعه کنید تا قیمت آن را بدون ترجمه، بدون درگاه های ایرانی و چپ چین مشاهده نمایید ، در نهایت تصمیم با شماست.

برای استفاده هر چه بهتر این قالب می توانید از دیگر افزونه های تهیه شده توسط تیم فروشگاه قالب وردپرس فارس تم ، استفاده کنید .

  • افزونه پیشنهاد رایگان فریلنس انجین فارسی
  • افزونه همکاری در فروش فریلنس انجین فارسی
  • افزونه مدیریت اعتبار کاربر فریلنس انجین فارسی
  • افزونه تایید مدارک برای فریلنس انجین فارسی
  • افزونه اعتبار دلخواه فریلنس انجین فارسی
  • افزونه پیامک فریلنس انجین فارسی
  • افزونه تغییر نقش کاربری فریلنس انجین فارسی
  • افزونه اقساط بندی مبلغ پروژه فریلنس انجین فارسی
  • افزونه درگاه پرداخت ایران کیش برای فریلنس انجین فارسی
  • افزونه درگاه بانک ملت فریلنس انجین
  • افزونه درگاه بانک ملی (سداد) فریلنس انجین
  • افزونه درگاه سامان کیش فریلنس انجین

دیگر قالب های ارائه شده توسط تیم فارس تم را در زیر ببینید .

  • میکروجاب انجین فارسی | Microjobengine
  • قالب پرسش و پاسخ فارسی | QAengine
  • قالب وردپرس میوزیک |  Musik

توجه: خرید و فروش مجاز قالب فریلنس انجین پلاس فقط در سایت های فارس تم و راستچین قانونی بوده و خرید از هر سایت دیگر شامل پشتیبانی نمی شود.

بروزرسانی ها

نگارش نسخه پلاس – نسخه 2.5 (1399/09/18)
  • برخی فایل های کد گذاری در فایل your-functions.php قرار گرفتن تا بتونید تغییر بدین(مثلا بودجه پروژه ها در فرم ارسال پروژه)
  • لینک خرید بسته ها تعمیر شد (افزونه fre element آپدیت شد)
  • تنظیمات صدای آلارم برای اطلاعیه جدید در تنظیمات اضافه شد
  • اگر ارسال پیشنهاد رایگان باشد دکمه خرید پیشنهاد بیشتر در فرم ارائه پیشنهاد دیده نمی شود
  • از این ورژن می توانید فیلدهای ثبت نام را به دلخواه غیر فعال کنید
نگارش نسخه پلاس – نسخه 2.4 (1399/04/08)
  • از این ورژن به بعد فریلنس انجین تنها بر روی php 7.2 به بالا فعال خواهد شد
  • برای تسریع در حل مشکلات و بروزرسانی سریعتر قالب و همه افزونه های فریلنس انجین چه رایگان و چه پولی ها به بروزرسانی خودکار مجهز شدند برای این مورد همه افزونه ها رو مجدد بارگزاری کنید برای دفعه های بعد از پیشخوان می تونید بروزرسانی کنید
  • حل مشکل عدم فیلتر پروژه ها بر اساس استان
  • ارسال فایل در گفتگو به افزونه پیام خصوصی اضافه شد(افزونه را بروزرسانی کنید)
  • افزونه fre-element جهت حل امتیاز ستاره ای صفر بروزرسانی شد
  • آیکون ورود برای مفهوم بودن برای کاربران مبتدی تغییر کرد
  • نمایش تعداد پیشنهادهای باقی مانده در فرم ارسال پیشنهاد
  • از این پس در افزونه پیشنهاد رایگان می توانید به صورت دستی پ

5 دیدگاه

  1. من سایت خودم با این اسکریپت راه اندازی کردم درآمدم کم هست ولی روز به روز داره افزایش پیدا میکنه مرسی

  2. امکانات کامل داره
    ولی کاش اپلیکیشن موبایل هم داشت

  3. قالب فریلنسر وردپرس
    قالب ورک ریپ
    قالب exertio
    آموزش قالب ورک ریپ
    قالب کاریابی
    سایت کاریابی وردپرس
    تمپلیت آگهی استخدام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *