دانلود بازی گلف گیم لافت مود شده برای موبایل

دانلود بازی گلف گیم لافت

 

بریم گلف بزنیم! 3 V1.1.0 نوامبر 2013 برای پردازنده های Adreno، Tegra، Power Way Hour و Mali + تریلر (کامل ترین پست بازی Let’s Golf در بین سایت های ایرانی!)

بدون شک همه کاربرانی که عاشق بازی های اندروید هستند می دانند که بازی های کمپانی معروف Gameloft نسبت به سایر بازی های موجود یک سر و گردن بالاتر است. تا به امروز جدیدترین نسخه های بازی های گیم لافت را یکی پس از دیگری برای شما قرار داده ایم که با استقبال بسیار خوبی از سوی شما روبرو شده است. تعداد زیادی از کاربران تاکنون بازی های مختلفی را از این شرکت درخواست کرده بودند که ما تعدادی از آنها را برای آنها قرار داده ایم. در همین راستا تصمیم گرفتیم به قول خود مبنی بر نه نگفتن به هیچ کاربری عمل کنیم و آرشیو سایت را پر از تمامی بازی های این کمپانی معروف برای شما کنیم! امروز میخوام یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید به نام Let’s Golf رو معرفی کنم! ما 3 HD داریم که با داشتن آن بر روی تبلت یا گوشی هوشمند اندرویدی خود می توانید بهترین، هیجان انگیزترین و واقعی ترین تجربه بازی گلف را به ارمغان بیاورید!

اگر تا به امروز بازی های گلف را تجربه کرده اید یا حتی یک بازی گلف در تلفن همراه خود دارید که فکر می کنید بهترین بوده است. همین الان با آنها خداحافظی کنید و Let’s Golf بازی کنید! 3 Gameloft را امتحان کنید! در این بازی شما در نقش انواع شخصیت های دوست داشتنی ایفای نقش می کنید و با سفر به کشورهای مختلف و مکان های شگفت انگیز دنیا مسابقات گلف را بازی می کنید و رقبای خود را یکی پس از دیگری از دور مسابقات حذف می کنید تا زمانی که بالاخره عنوان بهترین گلف باز را به دست آورد. دوباره انتخاب شوید! آیا دوست دارید از طریق بی سیم و حتی بلوتوث با دوستان خود به صورت آنلاین رقابت کنید!؟ آیا دوست دارید یک مسابقه گلف چند نفره را با دوستان واقعی خود تجربه کنید!؟ Let’s Golf Gameloft مخصوص شما طراحی شده است!!!

برخی از ویژگی های Let’s Golf! 3 بازی HD Loft برای اندروید:

* به شش مکان معروف و بزرگ جهان از جمله دیوار چین سفر کنید

* امکان بازی چند نفره با کاربران و دوستان از طریق وای فای و بلوتوث

* امکان شخصی سازی شخصیت ها با تغییر لباس، مو، کفش، کلاه و غیره

* بازی در مکان های شگفت انگیز و واقعی از جمله جنگل های سبز

* امکان چت آنلاین با دوستان در حین بازی چند نفره

* داشتن گرافیک HD خیره کننده به اندازه کنسول های دستی!

تا امروز شاید دو سه سایت ایرانی از بازی Let’s Golf! 3 اچ دی براتون قرار داده شده که به هیچ وجه کرک نمیشه و برای اجرایش باید زحمت زیادی بکشید یا حتی خودتون با سرعت گوشی خیلی کم دیتاش رو دانلود کنید! و امروز این بازی بسیار زیبا را در فارسروید با 4 فایل دیتا و 4 فایل نصبی برای پردازنده های Adreno, Powervr, Tegra و Mali با لینک مستقیم قرار داده ایم که بی شک کامل ترین پست بازی فوق در سایت شما می باشد. یعنی چک این انجام شده!!

آیا توضیحات بالا برای شما کافی نبود و دوست دارید قبل از دانلود بازی با گیم پلی آن آشنا شوید و اگر مناسب شماست آن را دریافت کنید؟ بله نگران نباشید یک تریلر از محیط بازی هم برای شما قرار داده ایم که حجمی در حدود 5 مگابایت دارد ابتدا آن را دانلود و مشاهده کنید سپس در صورت تمایل به دانلود آن بروید!!

تست شده و کاملا سالم!!! (آفلاین)

درخواستی کاربران..

 

دانلود Let’s Golf! 3 نوامبر 2013 – بازی گلف Gameloft برای اندروید!

 

دستورالعمل نصب و اجرای Let’s Golf! اندروید 3 HD:

مرحله اول: یکی از فایل های نصب زیر را با توجه به پردازنده گوشی یا تبلت خود دانلود و نصب کنید:

دانلود فایل نصبی (APK) برای پردازنده Adreno با حجم 19 مگابایت

دانلود فایل نصبی (APK) پردازنده Powervr با حجم 9 مگابایت

دانلود فایل نصبی (APK) برای پردازنده Mali با حجم 9 مگابایت

دانلود فایل نصبی (APK) برای پردازنده Tegra با حجم 9 مگابایت

 

مرحله دوم: یکی از داده های زیر را با توجه به پردازنده گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود دانلود کنید:

دانلود فایل دیتا (obb) برای پردازنده Adreno با حجم 825 مگابایت

دانلود فایل دیتا (obb) برای پردازنده Powervr با حجم 845 مگابایت

دانلود فایل دیتا (obb) برای پردازنده Mali با حجم 947 مگابایت

دانلود فایل دیتا (obb) برای پردازنده Tegra با حجم 845 مگابایت

 

مرحله سوم: فایل دیتا را با رمز عبور www.farsroid.com از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftL3HM را در SD:Androidobb کپی کنید و در نهایت بازی را اجرا کنید!

دانلود Let’s Golf! 3 HD Android Apk + Obb – رایگان جدید

 

 

دانلود Let’s Golf! 3 HD Android Apk + Obb – رایگان جدید

1 دیدگاه

  1. من بازی را دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *