دانلود بازی پازل – فکری «رنگ شاد» مود شده برای موبایل

دانلود بازی پازل – فکری «رنگ شاد»

 

Happy Color™ – Color by Number v2.12.9 + Mod – بازی فکری سرگرم کننده پازل “Happy Color” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (امتیاز نامحدود + بدون تبلیغات) به طور جداگانه
با اجرای آنلاین تست شده است

Happy Color™ – Color by Number یک بازی زیبا و دوست داشتنی در سبک بازی های پازلی برای کودکان و بزرگسالان از X-Flow اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و امروز قصد داریم آخرین نسخه آن را معرفی کنیم. . در کنار مد حضور شما پیروان این سبک از بازی ها را داریم. در این بازی شما تنها با یک چیز سر و کار خواهید داشت و آن چیزی نیست جز دنیای رنگ ها. از بین صدها تابلوی موجود، نقاشی های جذاب و زیبا را انتخاب کنید و با توجه به تعداد هر قسمت آن ها را رنگ آمیزی کنید. با استفاده از رنگ هایی که دارید، هر نقاشی را به بهترین شکل ممکن رنگ آمیزی کنید تا طرح ها و نقاشی های منحصر به فردی ایجاد کنید. بازی گیم پلی پیچیده ای ندارد و تنها شما و طیف وسیعی از رنگ ها و خانه های بی رنگ هستید که قرار است به کمک رنگ ها رنگ آمیزی کنید و روزها در دنیای رنگارنگ به گوشی خود بچسبید! اگر از علاقه مندان به بازی های معمایی و فکری هستید و به این بازی علاقه مند هستید، همین حالا آن را دانلود کنید و پس از تجربه آن، به ما بگویید چه امتیازی ارزش گرفتن دارد؟

 

Happy Color™ – رنگ بر اساس تعداد

 

بازی Happy Color™ – Color by Number بیش از 10000000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی نصب شده است و توانسته است از مجموع بیش از هزاران رای امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند. در این بازی صدها تابلو با رنگ های جذاب و طرح های مختلف در انتظار شماست تا با رنگ آمیزی اوقات فراغت خود را پر کنید و هنر خود را به دوستان و نزدیکان خود نشان دهید. می توانید ابتدا تصاویر بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل نسخه معمولی و مود آن را به صورت رایگان از سرورهای قدرتمند فارسروید دانلود کنید. این بازی نیز مانند سایر بازی های سایت توسط ما تست شده و بدون مشکل پیاده سازی شده است.

 

تغییرات نسخه 2.12.9
سلام! هم اکنون آخرین به روز رسانی Happy Color را دانلود کنید!
ما طیف وسیعی از بهبودهای عملکرد برنامه را پیاده سازی کرده ایم که تجربه رنگ آمیزی شما را روان تر و در کل لذت بخش تر می کند.
از نظرات و ایده های شما متشکرم!
ارادتمند شما،
تیم رنگ شاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *