دانلود بازی شوالیه تاریکی مود شده برای موبایل

دانلود بازی شوالیه تاریکی

 

پس از معرفی بازی های شگفت انگیز گیم لافت، این بار نوبت به بازی فوق العاده زیبا و خیره کننده The Dark Knight Rises رسید که داستان آن تقریبا بر اساس همان اتفاقاتی است که در فیلمی به همین نام رخ می دهد و شما باید فیلم را تماشا کنید تا بتوانید در برخی رویدادها بهترین حرکت ممکن را انجام دهید و البته داستان دقیقاً مشابه فیلم نیست و یک سری اتفاقات و مینی گیم های اضافی نیز به بازی اضافه شده است که باعث شده است. یک بازی فوق العاده و هیجان انگیز برای شما. است! شما در نقش بتمن در بازی شوالیه تاریکی هستید و باید از پشت بام ها بپرید و با ابزار و وسایلی که همراه دارید مراقب اوضاع و دشمنان خود در شهر گاتهام باشید! گیم پلی بازی شوالیه تاریکی به فصل های مختلفی تقسیم شده است و در هر فصل شما ماموریت های مختلفی دارید که باید یکی پس از دیگری آن ها را انجام دهید. شما باید ماموریت های مختلفی را انجام دهید که شامل آزادسازی گروگان ها، خلع سلاح بمب افکن و هک سوئیچ ها به خوبی و به بهترین شکل ممکن می شود.

 

دانلود بازی اندروید The Dark Knight Rises + دیتا

 

در بازی The Dark Knight Rises می توانید با کشتن دشمنان اعتبار کسب کنید و از آنها برای خرید گجت های اضافی و افزایش قدرت خود استفاده کنید! اگر بخواهیم در مورد گرافیک بازی صحبت کنیم، می توان گفت که شهر گاتهام واقعاً عظیم است و شما فقط می توانید در شهر پرسه بزنید. به راحتی می توان نتیجه گرفت که این بازی موبایل واقعا شگفت انگیز است! بازی Batman Dark Knight یکی از بهترین بازی های کمپانی گیم لافت به حساب می آید و ما آخرین نسخه آن را به صورت کاملا تست شده تنها به درخواست کاربران همیشگی فارسروید در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید بیش از 15 آن را بخوانید. از محیط بازی و اگر هنوز آن را دانلود و نصب نکرده اید توضیحات اجرای بدون مشکل بازی را بخوانید پس با ما همراه باشید…

تغییرات نسخه 1.1.6:

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی.

 

راهنمای نصب و اجرای بازی The Dark Knight Rises:

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM را در مسیر Android/data حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کن..

 

نکات مهم در مورد نصب و اجرای بازی The Dark Knight Rises:

1- با توجه به سیاست جدید گیم لافت (بازی ساز) برای جلوگیری از نصب بازی های مود و پولی، برای نصب بازی باید هر بازی که دارید را از این شرکت حذف کنید.

2- اگر بازی لود نشد فیلترشکن خود را فعال کرده و وارد اکانت جیمیل خود شوید و عملیات همگام سازی را انجام دهید.

3- مراحل نصب و اجرای بازی را با نرم افزار Zdarshiver انجام دهید تا اطلاعات بدون مشکل از حالت فشرده خارج و کپی شوند (نرم افزار ZArchiver)

 

 

دانلود The Dark Knight Rises Android + OBB

 

 

دانلود The Dark Knight Rises Android + OBB

 

 

دانلود The Dark Knight Rises Android + OBB

 

 

دانلود The Dark Knight Rises Android + OBB

 

 

دانلود The Dark Knight Rises Android + OBB

 

 

دانلود The Dark Knight Rises Android + OBB

 

 

دانلود The Dark Knight Rises Android + OBB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *