دانلود رایگان قالب Foxiz وردپرس | Foxiz – WordPress Newspaper News and Magazine – زرین لینک

دانلود رایگان قالب Foxiz وردپرس | Foxiz – WordPress Newspaper News and Magazine

Foxiz – اخبار و مجله روزنامه وردپرس – اخبار / وبلاگ تحریریه / مجله

پیش نمایش زنده
پیشنهاد با زمان محدود: نسخه خود را اکنون دریافت کنید – فروش در 28 مه 2023 به پایان می رسد!
نسخه جدید فاکسیز نسخه 1.8 قالب خبری وردپرس فاکسیز نسخه 1.7 قالب خبری وردپرس فاکسیز نسخه 1.6 تم خبری وردپرس فاکسیز نسخه 1.5 قالب خبری وردپرس فاکسیز نسخه 1.4 دموی تم روزنامه و مجله وردپرس فاکسیز ویترین ویترین روزنامه و مجله وردپرس فوکسیز و وارد کننده تم روزنامه و مجله وردپرس فوکسیز تم سئو دوستانه فوکسیز وردپرس تم روزنامه و مجله آماده برای وب اصلی حیاتی فاکسیز تم روزنامه و مجله وردپرس فوکسی پسند موبایل فوکسی وردپرس روزنامه و تم مجله حالت تاریک پشتیبانی شده برای روزنامه و مجله وردپرس foxiz تم المان با پشتیبانی از فوکس وردپرس وردپرس روزنامه و تم مجله وردپرس روزنامه وردپرس foxiz و موضوع مجله تبلیغ پاسخگوی فاکسیز وردپرس و تم مجله اشتراک، عضویت و پی وال فاکسیز وردپرس روزنامه و تم مجله amp foxiz وردپرس روزنامه و مجله آن را بخوانید بعدا فوکسیز وردپرس روزنامه و مجله تم فروشگاه foxiz وردپرس روزنامه و مجله وردپرس تم مجله فوتر فوتر وردپرس روزنامه و مجله وردپرس آرشیو سازنده فوکس وردپرس وردپرس روزنامه و تم مجله گزینه های تم پنل فوکس وردپرس روزنامه و مجله تایپوگرافی فوکسیز وردپرس موضوع روزنامه و مجله ajax صفحه بندی foxiz وردپرس روزنامه و موضوع مجله foxiz وردپرس ویدجت فوکس وردپرس موضوع روزنامه و مجله وردپرس بی نهایت اسکرول تک پست فوکسیز وردپرس بررسی موضوع روزنامه و مجله فوکسیز وردپرس موضوع روزنامه و مجله فوکسیز وردپرس تک ویژگی های روزنامه و مجله وردپرس فوکسیز موضوع واکنش روزنامه و مجله وردپرس فوکسیز وردپرس موضوع روزنامه و مجله نکات اصلی مستندات موضوع روزنامه و مجله وردپرس فوکس

ایده آل برای مجله خبری وبلاگ فناوری مد زیبایی گجت تلفن سخت افزار هنر سبک زندگی خلاقانه آموزش شخصی مدرن فرهنگ سفر معماری ویروسی دستور غذای پزشکی بازی سلامتی حداقل ویدیو ارز دیجیتال پادکست صوتی دولتی مدرسه حیوانات خانگی ورزش حیوانات خانگی حیات وحش تناسب اندام نظامی بررسی کافی شاپ انجمن تجاری عنصر راهنمای آژانس عکاسی ماشین رتبه بندی کنفرانس طبیعت سئو قدرتمند تست سرعت بالا سریع موبایل ساده اول سبک وزن وبلاگ نویسی روزنامه گوتنبرگ پاسخگو

Foxiz – قالب وردپرس سازنده وب سایت موبایل اول برای انقلابی کردن مجله خبری یا وبلاگ شما
Foxiz یک تم وردپرس است که به شما امکان می دهد وب سایت رویایی خود را با بیش از 1000 گزینه قابل تنظیم، سازگار با موبایل و سبک ایجاد کنید.
چند منظوره مدرن
پایگاه علاقه مند شخصی
نرم افزار بررسی فناوری تلفن همراه
لباس افراد مشهور مد
دستور العمل های غذای گیاهی آشپزی
آرایش زیبایی پوست یوگا مو
سیاست مالی کسب و کار اقتصادی
دیوار پرداخت عضویت اشتراک
زبان های RTL عربی عبری
اخبار فوری محلی شهر ملی
فروشگاه طراحی معماری داخلی
گجت های کارت گرافیک سخت افزاری دنیای کامپیوتر
بلاک چین بیت کوین سکه ارز دیجیتال
نقد و بررسی بازی کامپیوتر موبایل
شبکه فرهنگ فناوری
ایده های خلاقانه الهام بخش هنر
تایم نیوز روزنامه قدیمی
سهام مالی پول سرگرمی
مقاصد تور سفرهای مسافرتی
پادکست و بلاگ صوتی چند رسانه ای
تالارهای گفتمان خودروهای Evro
آکادمی تحصیل در مدرسه دانشگاه دانشجویی
مینیمال عکاسی کلاسیک تمیز
روندهای برتر صنعت سازمانی
ورزش NFL NBA MLB NHL
قهوه دست ساز
نوآوری های فیزیک فضای علمی
سلامتی پزشکی
دوره آموزش سئو کتاب الکترونیکی
سگ گربه حیوان خانگی عجیب و غریب
حیوانات حیات وحش طبیعت
ارتش سلاح نظامی
کتاب، وبلاگ طنز و فروشگاه
… و موارد دیگر به زودی!
Foxiz یک تم وردپرس خبری و مجله قدرتمند است که عملکردی سریع و سبک را ارائه می دهد و آن را به راه حل نهایی برای موبایل و پاسخگویی کامل تبدیل می کند. Foxiz که برای موارد حیاتی وب آماده است، اطمینان می دهد که وب سایت شما بهترین عملکرد را دارد و تجربه کاربری مطلوبی را ارائه می دهد.

Foxiz از Elementor، حالت تاریک، AMP، RTL و چندین زبان، paywall و عضویت پشتیبانی می کند. ویژگی‌های ساختار طرحواره کاملاً مطابق با GDPR و سئو دوستانه شامل کادر جستجوی پیوندهای سایت و نوار خرده‌های نان، Open Graph به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا وب‌سایت شما را درک کنند. این تم همچنین با افزونه های محبوب SEO سازگار است تا دید و رتبه وب سایت شما را افزایش دهد.

علاوه بر این، این تم برای کار با طیف گسترده ای از افزونه های محبوب وردپرس، از جمله Elementor، فرم تماس 7، Super Cache، W3 Total Cache، WP-Optimize، Autoptimize، Rank Math SEO و Yoast SEO و موارد دیگر سازگار و بهینه شده است.

پشتیبانی دوستانه از مشتری
تیم ما مفتخر است که نظرات مثبت متعددی را از خریداران راضی در بازار دریافت کرده است. این بازخورد به عنوان شاهدی بر تعهد ما به ارائه مضامین با کیفیت بالا و پشتیبانی برجسته مشتری است.

تیم اختصاصی ما همیشه برای کمک به هر مشکلی در دسترس است و ما در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم

مشکلات به سرعت در عرض 24 ساعت حل می شود. با پشتیبانی قابل اعتماد و پاسخگو ما، می توانید مطمئن باشید که ما اینجا هستیم تا در هر مرحله به شما کمک کنیم.

ساخت هرچیزی
اخبار Foxiz، مجله وردپرس تم به شما قدرت می دهد تا هر چیزی را که می توانید تصور کنید بسازید. با صفحه‌ساز بصری کشیدن و رها کردن آن، می‌توانید به راحتی طرح‌بندی‌ها و طرح‌های سفارشی‌ای ایجاد کنید که کاملاً مطابق با نیازهای تجاری و تجاری شما باشد. بعلاوه، دارای کتابخانه وسیعی از صفحات اصلی و مفاهیم از پیش ساخته شده است، بنابراین می توانید به سرعت وب سایت خود را بدون نیاز به شروع از صفر شروع کنید.

با Foxiz، شما کنترل کامل بر هر جنبه از وب سایت خود دارید. از هدر تا پاورقی، می‌توانید هر عنصر را برای دسکتاپ، تبلت و موبایل سفارشی کنید تا سبک منحصر به فرد شما را منعکس کند. و با طراحی اول موبایل و طرح‌بندی واکنش‌گرا، وب‌سایت شما در هر دستگاهی عالی به نظر می‌رسد و اطمینان حاصل می‌کند که بازدیدکنندگان شما بهترین تجربه ممکن را دارند.

این تم با امکان ترکیب یکپارچه طرح‌بندی‌ها از دموهای مختلف، امکانات بی‌پایانی برای سفارشی‌سازی ارائه می‌دهد. ما همچنین به طور مرتب دموهای جدید را اضافه می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما همیشه به آخرین روندها و ویژگی های طراحی دسترسی دارید.

با یک کلیک DEMOS را نصب کنید
یکی از ویژگی های برجسته تم. تنها با یک کلیک، می توانید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید که در کمترین زمان ممکن راه اندازی شود.

برای شروع به هیچ دانش کدنویسی یا تخصص فنی نیاز ندارید. رابط کاربر پسند و ابزارهای بصری ایجاد یک وب‌سایت خیره‌کننده را برای هر کسی آسان می‌سازد که از بین مردم متمایز باشد.

Foxiz همچنین طیف وسیعی از گزینه های واردات انعطاف پذیر را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تمام محتویات یا فقط صفحات خاص، تنظیمات تم و ویجت ها را وارد کنید. این ویژگی مخصوصاً در صورتی مفید است که قبلاً داده‌های موجود در سایت خود دارید، زیرا می‌توانید به طور انتخابی فقط آنچه را که نیاز دارید بدون ایجاد اختلال در تنظیمات فعلی خود وارد کنید.

کاملاً پاسخگو، اولین طراحی تلفن همراه
با توجه به اینکه تقریباً 50٪ از کل ترافیک وب از دستگاه های تلفن همراه می آید، ما اهمیت اطمینان از اینکه وب سایت شما نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه عملکرد یکپارچه در همه دستگاه ها را درک می کنیم. این تم با رویکرد اول تلفن همراه طراحی شده است و کاملاً پاسخگو است و اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما در همه صفحه ها بی عیب به نظر می رسد و کار می کند.

ما موضوع خود را به دقت روی طیف وسیعی از دستگاه‌ها، از جمله لپ‌تاپ، تبلت، و تلفن آزمایش کرده‌ایم.

این موضوع تست دوستدار تلفن همراه – توسط Google را گذراند.
منوی تمام صفحه موبایل: این ویژگی ساختار منوی واضح و شهودی را ارائه می دهد که به طور یکپارچه با هر اندازه صفحه سازگار می شود.
سازنده منوی موبایل: منوی موبایل ایده آل خود را با استفاده از قالب روبی به راحتی بسازید.
تنظیم اندازه فونت زنده: خوانایی را برای بازدیدکنندگان خود بهبود می بخشد، یکی از ویژگی های کلیدی وب سایت های روزنامه، مجله خبری و وبلاگ است.
تنظیمات واکنش‌گرا: گزینه‌های قابل تنظیم فراتر از دستگاه‌های دسک‌تاپ هستند و کنترل کاملی بر ظاهر وب‌سایت شما در دستگاه‌های موبایل و تبلت نیز ارائه می‌دهند. به شما این امکان را می دهد که طراحی وب سایت خود را مطابق با اولویت ها و نیازهای خود تنظیم کنید.
Flex entry meta: به شما امکان می‌دهد ظاهر وب‌سایت خود را در تبلت‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه با ارائه گزینه‌ای برای مخفی کردن متای ورودی به طور جداگانه برای هر دستگاه سفارشی کنید.
منوی دسترسی سریع: با Foxiz، می توانید یک منوی دسترسی سریع را در وب سایت خود فعال کنید که نوار اسکرول افقی را در دستگاه های تلفن همراه و تبلت نمایش می دهد.
طرح بندی موبایل هوشمند
با Foxiz، شما کنترل کاملی بر طرح‌بندی موبایل بلوک‌های Elementor وب‌سایت خود دارید، با امکان جابه‌جایی بین قالب‌های فهرست و شبکه برای تقریباً هر بلوک، صرف‌نظر از طرح‌بندی دسک‌تاپ آن‌ها.

FLEX تصویر ویژه
انعطاف پذیری برای سفارشی کردن تصاویر برجسته خود را به تناسب هر دستگاه. این شامل امکان ویرایش نسبت تصویر و اندازه عرض با مقادیر مختلف برای هر دستگاه است. با استفاده از این ویژگی، تصاویر وب سایت شما بدون توجه به دستگاهی که در آن مشاهده می شوند، زیبا و صیقلی به نظر می رسند.

FLEX COLUMNS & Spacing
شما کنترل کاملی بر طرح بندی لیست های پست خود دارید. این طرح زمینه تا 7 ستون را برای فهرست‌های پست در همه دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند، و می‌توانید تقسیم‌کننده‌های مرزی را فعال کنید و فاصله بین عناصر را برای ایجاد ظاهری حرفه‌ای و صیقلی تنظیم کنید. چه خوانندگان سایت شما را روی دسکتاپ، تبلت یا دستگاه تلفن همراه مشاهده کنند، لیست پست شما برای حداکثر خوانایی و جذابیت بصری بهینه می شود.

اسکرول افقی پاسخگو
با Foxiz، وب سایت شما می تواند بهترین تجربه کاربری را در همه دستگاه ها ارائه دهد. یکی از ویژگی هایی که می تواند قابلیت استفاده از موبایل و تبلت را افزایش دهد نوار اسکرول افقی است که باعث می شود کاربران در محتوا راحت تر حرکت کنند. با استفاده از این ویژگی، بازدیدکنندگان می توانند برای مشاهده محتوای بیشتر، بدون نیاز به پیمایش مداوم به بالا و پایین، به سادگی انگشت خود را به چپ یا راست بکشند.

Foxiz یک طراحی شهودی و پاسخگو ارائه می‌کند که تجربه کاربر را در همه دستگاه‌ها در اولویت قرار می‌دهد و اطمینان می‌دهد که بازدیدکنندگان می‌توانند به سرعت و آسانی به محتوای شما دسترسی داشته باشند، مهم نیست از چه دستگاهی استفاده می‌کنند.

SEO بهینه شده است
اجازه ندهید عملکرد وب سایت شما به دلیل بهینه سازی ضعیف سئو آسیب ببیند. Foxiz را انتخاب کنید و از مزایای ما به طور کامل استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *