دانلود رایگان بازی نینجای‌ قهرمان با لباس قورباغه ای مود شده – زرین لینک

دانلود رایگان بازی نینجای‌ قهرمان با لباس قورباغه ای مود شده

Rope Frog Ninja Hero 2.3.2 – بازی نینجای‌ قهرمان با لباس قورباغه ای + مود

Rope Frog Ninja Hero 2.3.2 – بازی نینجای‌ قهرمان با لباس قورباغه ای + مود

دانلود هک بازی مرد عنکبوتی سبز برای اندروید

نسخه مود شده بازی نینجا قهرمان با لباس قورباغه ای

پول بی نهایت ، خرید رایگان اسلحه ، بدون تبلیغات

آپدیت جدید 2.1.2

Rope Frog Ninja Hero Car Vegas مرد عنکبوتی سبز (نینجا قهرمان با لباس قورباغه ای) یک بازی اکشن ، جهان باز و فوق العاده محبوب است که توسط استودیو بازی سازی Assassin Games تهیه و ریلز شده و برای موبایل و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. همان طور که گفته شد بازی مانند سری بازی های GTA در واقع جهان باز و Open World است و شما آزادانه میتوانید در شهر رفت و آمد کنید. سایت اندرویدیفای مثل همیشه جدیدترین نسخه مود شده و هک شده این بازی که دارای پول بی نهایت و قابلیت های ویژه است را به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان آماده کرده است که با لینک مستقیم میتوانید از اخر همین مطلب دانلود و نصب کنید.

 

 

Rope Frog Ninja Hero – قهرمان لباس قورباغه ای نینجا نام به روزترین نسخه بازی اندروید پرطرفدار است. سبک این بازی اکشن می باشد. بازی فوق جهت همه دستگاههایی که از پلتفرم اندروید استفاده می کنند ، از طرف شرکت Assassin Games تولید و منتشر گردیده است. آیا شما آماده یک ماجراجویی بزرگ ضد جنایی هستید؟! پس با دانلود این گیم اندروید وارد دنیایی دیگر از بازی های مهیج اکشن شوید و در سراسر شهر به ماجراجویی بپردازید و با شخصیت قهرمان نینجای قورباغه ای بیشتر آشنا شوید.

در بازی اکشن اندروید Rope Frog Ninja Hero شما همانند بازی جی تی ای می توانید آزادانه در شهر حرکت کنید ماشین ها، هلیکوپترهای، و هواپیماهای مختلفی را سواری شوید. دشمنان شهر و گانگسترها مختلف را نابود کنید و با بدست آوردن پول لباس و آیتم های مختلفی را برای خود خریداری کنید. با این تفاوت که شخصیت شما برعکس بازی GTA از قدرت های بسیار فوق العاده ای برخوردار است. شما قدرت واقعی خاصی دارید. شما می توانید پرتو لیزر خطرناکی را از چشمان خود شلیک کنید یا اینکه با طناب به یک ساختمان هجوم ببرید و از آن بالا بروید. پاهای شما نیز بسیار قدرتمند است آنها را دست کم نگیرید. این شهر را با پر از باند و بخشهای تهاجمی کاوش کنید. به عنوان معیار عدالت، به امید شهروندان تبدیل شوید یا به عنوان یک شوالیه نابودگر جدید به شهر بیایید. همچنین می توانید چیزهای زیادی را در یک مغازه بخرید تا به شما در انجام ماموریت ها و آزادسازی شهر از دست گروه های مافیایی کمک کند. طراحی بازی بسیار عالی است و با ورود به گیم در همان اول شیفته آن خواهید شد.

این شهر جهانی چشمگیر به دلیل داشتن یک شبیه ساز سرگرم کننده شناخته شده است. این ساختار با دیدگاه سوم شخص عینی ساخته شده است. بدون توقف در اینجا، ما همچنین یک قهرمان بزرگ را برای شما به ارمغان می آوریم. که به عنوان فردی با بالاترین ماموریت در زیر آب در نظر گرفته می شود. به طور خاص، مطمئناً کل شهر شما را به یکباره ترسانده است. به عبارت دیگر، شما فردی شجاع هستید که در برابر جنایتکارانی که در خیابان خشمگین می‌شوند بایستید.

این را هم بخوانید دانلود بازی 405 جی ال ایکس برای اندروید + مود | نسخه v1
این دقیقا یک ماجراجویی نامحدود خطرناک است. اما شاید این خطر جذاب ترین چیزی باشد که بازی برای شما به ارمغان می آورد – یعنی ظهور سرقت ماشین از مجرمان. تعداد زیادی از خودروهای موجود در انبار مال آنها نبودند، بلکه به این دلیل بودند که از افراد خوب دزدی می کردند. بنابراین، سرقت خودروی شما نه تنها محکوم نیست بلکه مورد استقبال قرار می گیرد.

 

 

 

با این حال، همه چیز به این سادگی که شما فکر می کنید نیست. Rope Frog Ninja Hero مسابقات اتومبیل رانی بی میل را برای شما به ارمغان می آورد. اگر از علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی هستید اما نمی خواهید از بازی های مسابقه ای به مسابقات سنتی بپیوندید، این پیشنهاد خوبی است. به طور خاص، شما باید مجرمانی را تعقیب کنید که به طور خاص سعی در مبارزه دارند.

آیا شجاعت غلبه بر همه گانگسترهایی که از مرگ نمی ترسند را خواهید داشت؟ وقتی ضربه ای را می بینید و هدف خوبی دارید بسیار راحت است. Rope Frog Ninja Hero به شما اجازه می دهد تا بی رحمانه با مرگ مجرمان مقابله کنید. فقط برای حمله به جنایتکاران اسلحه هایی از تفنگ ساچمه ای گرفته تا اسلحه بلند یا حتی اسلحه AK در اختیار شما قرار می گیرد. به ما بپیوندید تا اسلحه ها را کشف کنید و جنایتکاران را فتح کنید.

این را هم بخوانید دانلود بازی World Truck Driving Simulator v1.359 با پول بی نهایت بدون دیتا

برخی از ویژگی های بازی مرد عنکبوتی سبز برای اندروید :

این یک بازی است که سفر یک ابرقهرمان را با ماموریت مبارزه با جنایتکاران تحت تعقیب شبیه سازی می کند.

با دزدان اتومبیل خطرناک مقابله کنید و با آنها به یک مسابقه اتومبیلرانی بی میل بشید.

در جنگ پر هرج و مرج با افسانه ترین اسلحه ها برای محافظت از مردم شهر گم شوید.

تنها فرصتی برای شما برای داشتن چشم‌های حاوی لیزری که در یک نت می‌تواند کشنده باشد.

ماموریت هایی را در مناطق مختلف مانند محله چینی ها انجام دهید تا با بسیاری از باندهای جنایتکار مبارزه کنید.

مرد قورباغه ای
Rope Frog Ninja Hero یک شبیه ساز شهری در نمای شخص سوم (و حالت FPS) است ، جایی که شما یک ماشین شگفت انگیز یا یک موتور سیکلت رانندگی می کنید. و تمام شهر از شما می ترسد. در خیابان های ضد جنایتکار در شهر رئیس شوید.

نینجا قهرمان با لباس قورباغه ای
آیا شما آماده یک ماجراجویی ضد جنایی بزرگ هستید؟ سرقت اتومبیل ، مسابقه در خیابان ها و شلیک گانگسترها. آیا توانایی کافی برای صعود به بالای تپه های جنایی دارید؟ تمام سوپراسپرت ها و دوچرخه ها را امتحان کنید.شما از قدرت واقعی ویژه ای برخوردار هستید. می توانید پرتوهای لیزر خطرناک را از چشم خود شلیک کنید. می توانید طناب را به یک ساختمان شلیک کنید و از بالای ساختمان به بالا صعود کنید. پاهای شما نیز بسیار قدرتمند است. آنها را دست کم نگیر. با پلیس اشتباه نکنید ، آنها خوب هستند. سبک شهر شبیه به میامی یا لاس وگاس است اما واقعاً نیویورک است.

قابلیت های بازی نینجا قهرمان با لباس قورباغه ای Rope Frog Ninja Hero :
داشتن تعداد زیادی اسلحه برای خرید و شلیک
وجود زمین های جاده ای برای کشف جدید
گرافیک های بصری خیره کننده ، شخصیت و مدل های وسایل نقلیه ارتش ، هلیکوپتر ، جنگنده هوایی و غیره.
داشتن گرافیک بای کیفیت و HD
حداقل رم برای بازی ۲۰۴۸ مگابایت.

ویژگی های هک بازی مرد عنکبوتی سبز برای اندروید :

دراپ مانی کیل ( پول بی نهایت و نامحدود)

خرید رایگان اسلحه از داخل شاپ بدون نیاز به پول

قابلیت تنطیم سرعت بازی

بدون تبلیغات مزاحم و آزار دهنده

Rope Frog Ninja Hero Car Vegas + Mod – بازی نینجا قهرمان با لباس قورباغه ای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه

بازی نینجای قهرمان با لباس قورباغه‌ای نسخه مود شده یک بازی اکشن جهان باز است که شما در آن نقش یک ابر قهرمان متفاوت را برعهده می‌گیرید و باید نظم و آرامش را به خیابان‌های شهر بازگردانید؛ شخصیت شما لباس مخصوص و توانایی‌های ویژه خودش را دارد و همین باعث می‌شود که او از سایر سوپر هیروهای دنیای بازی و فیلم متفاوت‌تر باشد و از طرفی هم بی شباهت به مرد عنکبوتی نباشد. در این بازی شما می‌توانید از زاویه سوم شخص بازی را دنبال کنید و کل شهر را به تصرف خود در بیاورید؛ مهم ترین وظیفه شما مبارزه با جرم و جنایت در خیابان‌های شهر خواهد بود.
نکات مهمی که پیش از نصب این بازی باید بدانید:
‏ 1- پیش از دانلود «نینجای قهرمان با لباس قورباغه‌ای Rope Frog Ninja Hero Car Vegas نسخه مود شده» باید بدانید که اگر نسخه اصلی این عنوان را روی گوشی اندروید خود دارید، ابتدا آن را حذف و سپس اقدام به نصب نسخه مود شده کنید.
‏ ‏ 2- اگر در به‌روز رسانی بازی با هرگونه اخطاری مواجه شدید، برای رفع این مشکل ابتدا برنامه را به شکل کامل حذف کرده و دوباره آخرین ورژن را نصب کنید.
ویژگی‌های نسخه مود شده:
‏ • پول نامحدود
• شخصی سازی کاراکتر
• خرید صندوقچه‌های جایزه
• خرید اسلحه‌های جدید
نجات شهر توسط نینجای سبز، بازی نینجای قهرمان با لباس قورباغه‌ای نسخه مود شده
جدال برای پیروز شدن بر جرم و جنایت همیشه جز جدایی ناپذیری از داستان‌های ابرقهرمانی بوده، اکثر قهرمان ها با قدرت‌های خاصی که دارند می‌خواهند دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند و در تلاش هستند که خودی نشان دهند؛ در این بازی هم این سناریوی از پیش تعیین شده بسیار پر رنگ است و اگر دلتان برای برقراری عدالت در قامت یک اسطوره تنگ شده است، می‌توانید در خیابان‌های شهر کارهای مختلفی انجام دهید.
ماجراجویی در یک دنیای خیالی به شدت لذت بخش است، شهری را تصور کنید که از جرم‌های مختلف پر شده و مردمانش اصلا از این وضعیت راضی نیستند، یک قهرمان باید پیدا شود که این مشکلات را حل کند، و این فرد کسی نیست جز شما، یک فرد محبوب با لباس سبز رنگ و قدرت‌های ویژه! شلیک کردن لیزر از طریق چشم‌ها، استفاده از تار برای پریدن ، استفاده از ضربات قدرتمند دست و پا و آزادی عمل بالا؛ این‌ها همگی بخش کوچکی از سوپر پاورهای شما هستند و به مرور زمان و با دستیابی به امتیازات بیشتر، افزایش خواهند یافت.
سازندگان همواره در حال ارائه آپدیت هایی برای بهبود بازی هستند و تلاش می‌کنند که بازیکنان بتوانند تجربه کاملی را از قهرمان بودن در دنیای بازی‌های ویدیویی تجربه کنند، به طور کلی بازی از کیفیت خوبی برخوردار بوده و نسخه مود شده بازی هم علاوه بر ویژگی های اصلی و جذابی که در بازی قرار گرفته، حالت‌های اختصاصی و مخصوص به خودش را هم دارد که می‌تواند به گیمرها برای رسیدن به اهدافی که دارند کمک کند.
ابرقهرمان وگاس
بازی‌های جهان باز المان‌های مخصوصی دارند و همیشه از پتانسیل بالایی برای جذب گیمرها برخودار هستند، بازی نینجای قهرمان با لباس قورباغه‌ای نسخه مود شده هم این توانایی را دارد که گیمرها را جذب کند و به یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های گنگستری جهان باز روی اندروید تبدیل شده؛یک عنوان جهان باز باید آزادی کاملی در انجام حرکات به گیمر بدهد و تصمیم گیری‌ها را محدود نکند، اگر این اتفاق بیفتد، بازیکن می‌تواند روش دلخواهش برای بازی کردن در یک دنیای خیالی را پیدا کند و به مسیری برود که خودش دوست دارد، در واقع روشی که شما قرار است بسازید، همان چیزی است که آرزو و تفکرش را در سرتان دارید، و این وقتی امکان پذیر است که سازندگان ابزارهای لازم برای این کار را در اختیارتان بگذارند و شما را به اجبار در چند گزینه ساده، محدود نکنند!
بازی در یک شهر خیالی به نام وگاس در جریان است که شباهت زیادی به لاس وگاس در دنیای واقعی دارد! نقشه این شهر به شدت وسیع بوده و برای یک بازی موبایلی کم حجم، جزئیات بسیار خوبی هم دارد، از طراحی ساختمان‌ها گرفته تا NPC‌ها و خودروهایی که در همه جای نقشه بازی دیده می‌شوند. ماموریت‌های جانبی بازی تنوع خوبی دارند و علاوه بر طی کردن مسیر اصلی و خط داستانی میتوانید سوار بر یک تانک f-90 یا یک هلیکوپتر جنگی، مقرهای دشمنان را نابود کنید و شبیه به یک ویرانگر هرچیزی که در مقابل شما می ایستد را از بین ببرید.
تغییرات در نسخه جدید
تست شده با اجرای آفلاین

Rope Frog Ninja Hero Car Vegas نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Assassin Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Rope Frog Ninja Hero Car Vegas اولین بازی استودیو بازی سازی Assassin Games در مارکت اندروید است که توانسته بیش از 50.000.000 بار توسط گیمر ها از سراسر جهان دانلود شود و رکورد بی نظیری را برای این استودیو بازی سازی تازه وارد به ثبت برساند. Rope Frog Ninja Hero Car Vegas – تا به اینجای کار عملکرد خیره کننده ای داشته است و استقبال استثنایی گیمر ها و منتقدان از این بازی بیانگر کیفیت خوب و پتانسیل بالای این بازی است. این بازی در اساس خودش یک بازی جهان باز است. دقیقاً مانند بازی هایی مثل GTA، المان های بازی های جهان باز به خوبی در بطن گیم پلی این بازی قرار گرفته اند و Rope Frog Ninja Hero Car Vegas را به یک بازی بسیار محبوب و پرطرفدار تبدیل کرده اند. در این بازی شما به عنوان یک ابر قهرمان در لباس قورباغه ای نقش آفرینی می کنید و وظیفه دارید با جرم و جنایت و گانگستر های عجیب و غریب شهر وگاس مبارزه کنید. البته علاوه بر این کار، خودتان هم می توانید مجرم شوید و کار های خلاف انجام دهید و حتی با پلیس هم درگیر شوید که در نوع خودش جالب و کمی خنده دار است. برای اینکار هم از توانایی ها و ویژگی های خاصی برخوردار هستید که می توانید از آنها استفاده کنید، بالاخره هر ابر قهرمانی باید توانایی ها و ویژگی های خاصی داشته باشد تا ابر قهرمان قلمداد شود.

 

Rope Frog Ninja Hero mod apk

 

دانلود بازی Rope Frog Ninja Hero اندروید

 

بازی روب ابر قهرمان نینجا اندروید با پول بینهایت

 

” با 10.000.000+ دانلود و امتیاز 4.6 از 5.0 گوگل پلی ”

 

 

Rope Frog Ninja Hero – ابرقهرمانی نینجا یک بازی جدید و جذاب گانگستری در شهر وگاس می باشد که توسط استودیو بازی سازی Assassing Games ساخته شده و امروز برای اولین بار در سطح وب ، سایت دارک روید نسخه مود سالم آن را ویژه شما دوستان عزیز بصورت دانلود با لینک مستقیم منتشر کرده ایم. داخل این بازی زیبا شما به عنوان کاراکتر بازی، می تونید داخل شهر برای خودتون بگردید و انواع کارها رو برای خودتون بکنید. از بازی مرحله ای گرفته تا بازی آزاد شهر گردی رو می تونید انجام بدید!

 

 

 

 

 

بازی شهری پر از جرم و جنایت را نشان می‌دهد که مجرمان در آن با خیال راحت زندگی می‌کنند و برای به دست آورند آنچه می‌خواهند باجان مردم بازی می‌کنند در چنین شرایطی که دنیا را ظلم و جنایت پرکرده است نیاز به یک ابرقهرمان به‌شدت احساس می‌شود؟ آیا شما حاضر هستید قهرمان این شهر شوید و مردم را از دست این جانی‌ها نجات دهید؟آیا حاضر هستید در دنیای پر از دزدها و آدمکش‌ها باجانی ها بجنگید؟ اگر پاسختان مثبت است به خیابان بیاید و با ماشین‌ها بی راننده گانگسترها را هدف بگیرید. در ضمن برای یافتن مجرمان می‌توانید از ماشین، موتور و دوچرخه دیگران استفاده کنید تا سریع‌تر به محل برسید.

 

البته این تمام توانایی ابرقهرمان شما نیست چراکه این قهرمان با طنابی که دارد می‌تواند بالای هر ساختمانی برود و با دست‌ها چسبنده‌اش شیشه‌ها را بپیماید.البته اگر می‌خواهید دامنه قدرتتان را بیشتر کنید می‌توانید به فروشگاه رفته و توانایی ‌هایی جدید برای خود بخرید. این بازی از نوع گیم های جهان باز است و شما با رفتن به جاهای مختلف می‌توانید با گروه‌های جنایت‌ کار کشور های چین ، مکزیک ، ژاپن و… مبارزه کنید و با دزدیدن تفنگ‌ها و ماشین ‌هایشان راحت ‌تر شکست شان دهید.

 

 

 

 

 

» برخی از ویژگی‌ها Rope Frog Ninja Hero :

 

🔹 انواع وسایل نقلیه ارتش ، هلیکوپتر ، جنگنده ..

🔸 داشتن تعداد زیادی اسلحه برای خرید و شلیک

🔹 وجود زمین های جاده ای برای کشف جدید

🔸 داشتن ماشین‌های جذاب با گرافیک واقعی

🔹 امکان خرید بینهایت اسلحه از فروشگاه بازی

🔸 جاده‌های متعدد با ویژگی‌های مختلف خاص

🔹 گرافیک های بصری خیره کننده و بسیار جذاب

 

 

» ویژگی نسخه مود :

 

📌 پول بینهایت 😍

 

 

تصویر از مود بازی Rope Frog Ninja Hero

در بازی Rope Frog Ninja Hero Car Vegas شما می توانید با استفاده از اشعه لیزری قرمزی که از چشم تان ساطع می شود تمام دشمنان تان را هدف بگیرید و آنها را نابود کنید. همچنین با استفاده از طناب و دست های چسبنده تان می توانید به بلند ترین نقاط شهر و بالای ساختمان ها و آسمان خراش ها بروید و فعالیت های شهر را به کلی زیر نظر بگیرید. همچنین، این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید ماشین های جنگی، تانک، ماشین پلیس، هلیکوپتر، هواپیما، قایق، موتور، دوچررخه، و … را هم بدزدید و از آنها هم استفاده کنید. علاوه بر تمام این موارد، می توانید به فروشگاه بازی مراجعه کنید و توانایی ها و ویژگی های دیگر ابر قهرمانی را خریداری کنید و به یک ابر قهرمان شکست ناپذیر و همه فن حریف تبدیل شوید. در مجموع، باید گفت در حالی که ایده این بازی به وضوح از مجموعه بازی های Spider Man و چند بازی ابر قهرمانی دیگر الهام گرفته شده است، در عین حال Rope Frog Ninja Hero Car Vegas یک بازی جدید است و تازگی دارد. گیم پلی بازی بسیار ساده،‌ اما جذاب و لذت بخش است. ماموریت های زیادی در بازی وجود دارد که هر کدام از آنها چالش های خاص خودشان را دارند و سرگرم کننده هستند.

فضای گرافیکی بازی زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری جهان بازی، لوکیشن ها، و کاراکتر ها، به بهترین نحو ممکن انجام شده است. انیمیشن ها و افکت ها هم فوق العاده هستند و در بازی شاهد صحنه های اکشن جالبی خواهید بود. صداگذاری ها هم عالی کار شده اند و در نوع خودشان کم نظیر هستند. کنترل ها بسیار ساده و کاملاً‌ ریسپانسیو هستند و پرفورمنس بدون نقص بازی باعث می‌ شود تا تقریباً در اکثر دستگاه های موبایلی مشکلی برای بازی کردن وجود نداشته باشد و تجربه رضایتبخشی داشته باشید. Rope Frog Ninja Hero Car Vegas توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم فارسروید قصد دارد آن را در دو نسخه اصلی و نسخه مود شده بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی محبوب و پرطرفدار را که قبلاً‌ توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

تغییرات نسخه 2.3.2
تغییراتی در دسترس نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *