دانلود بازی مدیریت رستوران “آشپزخانه‌جهانی” مود شده برای موبایل

دانلود بازی مدیریت رستوران “آشپزخانه‌جهانی

 

Cafeland – World Kitchen v2.3.6 + Mod – بازی محبوب و سرگرم کننده مدیریت رستوران اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه های بی نهایت) به صورت جداگانه
با اجرای آنلاین تست شده است

کافه لند – World Kitchen یک بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه ساز از استودیوی بازی سازی GAMEGOS برای اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان و به درخواست شما دریافت شده است. دوستان عزیز قصد معرفی جدیدترین نسخه آن را داریم! اگر به بازی های رستوران داری علاقه دارید همین حالا بازی Cafeland – World Kitchen را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و کافه تریا و رستوران 5 ستاره خود را تاسیس کنید و بهترین سرآشپز دنیا شوید! تب آشپزی دوباره داغ شد! چه کسی می داند، شاید روزی رستوران شما به معروف ترین رستوران دنیا تبدیل شود! در این بازی می توانید انواع غذا از غذای معمولی گرفته تا پیش غذا، فست فود و حتی دسر را تهیه کنید! همچنین می توانید محیط رستوران خود را با انواع وسایل تزیینی تزیین کنید! آیا برای افتتاح رستوران خود آماده اید؟! بله، شما مسئول تهیه، فروش و سایر کارهای رستوران هستید و می توانید آن را مدیریت کنید! اگر از دوستداران بازی های شبیه سازی و مدیریت اندروید هستید، بدون شک Cafeland – World Kitchen بهترین بازی برای انتخاب و تجربه است.

 

کافه لند – آشپزخانه جهانی

 

بازی The Cafeland – World Kitchen هم اکنون دارای امتیاز 4.3 از 5.0 در پلی استور است که در فارسروید آن را به همراه حالت حضور برای شما عزیزان معرفی کرده ایم! تبدیل شدن به بهترین سرآشپز در جهان؛ غذاهای ملل مختلف را آماده کنید، از انواع فر و اجاق برای تهیه غذا استفاده کنید، دستور غذاهای جدید را باز کنید و به منوی رستوران خود اضافه کنید، غذاهای این بازی در دسته بندی های مختلفی قرار دارند. می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید، بهترین فست فود، همبرگر، پیتزا و غذاهای دریایی را سرو کنید، کیک شکلاتی درست کنید، سرخ کنید، آب پز کنید، سوپ و حتی خورش را بپزید و ساعت ها وقت بگذارید. مشغول باش! با دوستان خود بازی کنید و حتی به آنها کمک کنید. از رستوران های دوستان خود دیدن کنید و به آنها کمک کنید تا یک رستوران را اداره کنند، برای دوستان خود هدیه بفرستید یا از آنها هدیه بگیرید، از دوستان خود در کار رستوران خود کمک بگیرید، به گروه کاربران بازی بپیوندید و با سرآشپزهای جدید آشنا شوید!

توجه:

1- بازی The Cafeland – World Kitchen آنلاین است
2- در طی مراحل آموزشی بازی سکه های قابل توجهی به شما اضافه می شود و با خرید آیتم هایی که بازی امکان خرید آنها را می دهد به جای کاهش سکه ها افزایش می یابد.
3- از ویژگی حالت بیش از حد و غیر طبیعی استفاده نکنید، زیرا ممکن است منجر به مسدود شدن اکانت بازی شما شود.

 

تغییرات نسخه 2.3.6
– رویداد ویژه: روز مادر: هر روز از آنها قدردانی کنید!
– مشکلی که برخی از بازیکنان با تایمر سفارشات روزانه با آن مواجه بودند حل شد
– مشکل ظاهر نشدن نماد پاداش رمز و راز در نوار بلیط طلایی برطرف شد
– پیشرفت های بصری
– رفع اشکالات مختلف و بهبود عملکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *