دانلود بازی بقاء در دنیای دزدان دریایی مود شده برای بازی

دانلود بازی بقاء در دنیای دزدان دریایی

 

 

Mutiny: Pirate Survival RPG v0.45.0 – بازی نقش آفرینی “Survival in the world of pirates” برای اندروید
عنوان نقش آفرینی بقای جدید و فوق العاده زیبا
با اجرای آنلاین تست شده است

Mutiny: Pirate Survival RPG – بقا در دنیای دزدان دریایی یک بازی بسیار زیبا و مهیج با ایده ای جذاب از دسته عناوین نقش آفرینی در سبک بازی های بقا برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط Helio Games ساخته شده است. استودیو کشور قبرس برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان با خرید درون برنامه ای منتشر شده است. همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی، فرسروید آن را آماده کرده و جدیدترین نسخه را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید به راحتی آن را از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کرده و لذت ببرید. بازی Mutiny: Pirate Survival RPG با اقتباس از بازی های معروف در سبک Survival RPG مانند Survival on Raft، No Way To Die، Last Day on Earth یا Zombieland: AFK Survival ساخته و توسعه یافته است. در این بازی مانند تمامی بازی های سبک بقا در یک عنوان سوم شخص، باید شخصیت اصلی بازی را در دنیایی خطرناک و پر از تهدید و در عین حال پر از فرصت های خاص و دست نیافتنی از خطر نابودی نجات دهید. . در ضمن بهترین شرایط ممکن را برای بقای او فراهم کنید. در حالی که اکثر بازی های مشابه مربوط به دنیای زامبی ها و آخرالزمان هستند، بازی Mutiny: Pirate Survival RPG از ایدئولوژی نسبتا متفاوتی استفاده می کند که خروجی بازی را به عنوانی بسیار جذاب و دوست داشتنی تبدیل می کند.

 

Mutiny: Pirate Survival RPG

 

در بازی Mutiny: Pirate Survival RPG شما به دنیای طلایی و جذاب دزدان دریایی در اقیانوس اطلس می روید. شما در نقش دزد دریایی هستید که راه خود را در دریا گم کرده و پس از طوفان های مهیب و نابودی کشتی خود به جزیره ای می رسد. حالا با دستان خالی و بدون هیچ وسیله ای باید سعی کنید در این جزیره که به نظر می رسد تنها نیستید از خود محافظت کنید. مانند همه بازی های مشابه، می توانید یک پناهگاه، یک پایگاه امن برای خود و بعداً خدمه ای که استخدام می کنید بسازید و در نقاط مختلف جزیره جستجو کنید تا آیتم های مفید و با ارزشی را پیدا کنید. می توانید با چیزهای مختلفی که پیدا می کنید ابزارهای مختلفی از جمله سلاح بسازید و با کمک آن از خود در برابر دشمنان محافظت کنید. دزدان دریایی دیگری نیز در اطراف شما هستند که به سرنوشت شما دچار شده اند. می توانید با آنها صلح کنید یا به مقر آنها حمله کنید تا منابع آنها را غارت کنید. جدای از این، موجودات و حیواناتی که در این جزیره زندگی می کنند نیز از دیگر تهدیدات شما هستند. Mutiny: Pirate Survival RPG به صورت سوم شخص با گرافیک بسیار خوب طراحی شده است. جزئیات طراحی ها کاملا اچ دی و مدل سازی ها همگی پویا و حرفه ای هستند و در کل می توان گفت Mutiny: Pirate Survival RPG یکی از گرافیکی ترین و خوش ساخت ترین عناوین در سبک بقا RPG است. برای دانلود و نصب آخرین نسخه این بازی می توانید به قسمت دانلود فارسروید باکس رفته و این بازی را از لینک های مستقیم سایت دانلود کنید.

توجه: نسخه های جدید بازی هک نمی شوند، در صورت آماده بودن مود و هک شدن بازی، مود به باکس دانلود اضافه می شود [در مورد مود سوال نپرسید]

 

راهنمای نصب و اجرای بازی:

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.heliogames.pirates را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 

تغییرات نسخه 0.45.0
به روز رسانی پاکسازی!
حتی قدرتمندترین دزد دریایی باید وسایل خود را مرتب نگه دارد!
با به‌روزرسانی جدید با برخی پیشرفت‌های مفید که از بازخورد شما الهام گرفته‌اند، آشنا شوید!
– افزایش عملکرد – مجموعه ای از پیشرفت های فنی برای یک تجربه پایدارتر و لذت بخش!
– رفع اشکال – تمیز کردن برخی از زنگ‌های قدیمی برای درخشش بیشتر!
ویژگی های مود
صنایع دستی رایگان
نمایش همه رویدادها روی نقشه: کنترل از منو در دسترس است
صنایع دستی و مصالح ساختمانی نامحدود
تکثیر اشیاء با تقسیم
حداکثر ماندگاری
حرکت سریع شخصیت در مکان ها: کنترل از منو در دسترس است
مونتاژ فوری اشیاء بدون استفاده از منابع و اجزاء
جاودانگی مطلق: کنترل از منو در دسترس است
آسیب تصادفی بزرگ (میزان آسیب به طور مجازی توسط سیستم عامل ایجاد می شود. کنترل از منو در دسترس است.
انتقال کوانتومی توسط نقاط روی نقشه: کنترل از منو در دسترس است
حالت امن (حذف کامل تغییر از بازی به جز منوی کنترل. زمان آماده سازی برای راه اندازی مجدد حالت ها 9 ثانیه است. کنترل از منو در دسترس است.
حالت VIP فعال می شود
مقدار نامحدود انرژی: کنترل از منو در دسترس است
هنگام خرید سکه های رزین اضافه می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *