دانلود کتاب در جا زدن ممنوع – زرین لینک

دانلود کتاب در جا زدن ممنوع

دانلود کتاب در جا زدن ممنوع

در کتاب درجا زدن ممنوع اثر جان سی مکسول، 15 قانون مطرح شده را به کار ببرید و همچون رودی خروشان در مسیر زندگی پیش بروید.

دسته: کتاب, کتاب صوتی
برچسب: 15 قانون ارزشمند رشد, تیم تخصصی کسب و کار پویا, جان سی. مکسول, خرید کتاب, خرید کتاب درجا زدن ممنوع, خرید کتاب صوتی, خلاصه کتاب, درجا زدن ممنوع, کتاب, کتاب 15 قانون ارزشمند رشد, کتاب جان سی. مکسول, کتاب خلاصه شده, کتاب درجا زدن ممنوع, کتاب صوتی

واژه هایی همچون استعداد و توانایی در هر زبانی در گروه واژه های مثبت و انگیزه بخش قرار می گیرند. این گونه واژه ها به انسان کمک می کنند تا با خوش بینی به آینده بنگرد. این واژه ها برای انسان امیدآفرین هستند و موفقیت را نوید می دهند. وقتی درباره ی توانایی خودتان به منزله ی یک انسان می اندیشید؛ به هیجان می آیید. دست کم من امیدوار هستم که چنین احساسی در وجودتان پدیدار شود. این اندیشه به راستی اندیشه ای مثبت و روحیه بخش است. من، همان اندازه که توانایی های خودم را باور دارم، توانایی های شما را نیز باور دارم. آیا شما از توانایی هایی ویژه بهره مند هستید؟ بی تردید.

نظر شما درباره ی استعدادهای شکوفانشده و توانایی های به کارگرفته نشده ی وجودتان چیست؟ درست به همان اندازه که واژه هایی همچون توانایی و استعداد بارِ معنایی مثبت دارند؛ این عبارت ها بارِ معنایی منفی دارند. دوستم، فلارنس لیتاوئر، سخنران و نویسنده، در کتابش به نام جعبه های نقره ای، داستان زندگی پدرش را بازگو می کند. پدر او همواره آرزو داشت خواننده شود؛ اما هرگز به خواسته اش نرسید.

دانلود رایگان کتاب درجا زدن ممنوع pdf

خلاصه کتاب درجا زدن ممنوع
کتاب صوتی درجا زدن ممنوع
دانلود کتاب رایگان pdf
کانال دانلود رایگان کتابهای نایاب pdf
کتاب اطلاعات عمومی pdf
کتاب داستان رایگان pdf
درجا زدن در زندگی

معرفی و بررسی کتاب در جا زدن ممنوع! جان سی مکسول
نام کتاب : در جا زدن ممنوع!
ژانر کتاب : فروش آنلاین کتاب
نام نویسنده : جان سی مکسول
مترجم کتاب : سیما فرجی
انتشارات کتاب : نسل نواندیش
سایز کتاب در جا زدن ممنوع! : در فروش کتاب, کتاب به صورت فیزیکی تحویل داده خواهد شد
نوع فایل : فروش فیزیکی کتاب
زبان کتاب : فارسی
تاریخ درج : 2021-06-04 00:00:00
تاریخ بروزرسانی : 2023-02-19 07:20:04
منتقد و ارسال شده به وسیله : یاشار ایوبی
امتیاز منتقد به در جا زدن ممنوع! : 10
صد سلام شما بازدید کنندگان به قسمت کتاب خوش آمدید
امروز برای شما معرفی و بررسی کتاب در جا زدن ممنوع! به صورت مهیا کردیم این پست مربوط به معرفی و بررسی کتاب در جا زدن ممنوع! جان سی مکسول میباشد در جا زدن ممنوع! یکی از آثار جان سی مکسول هستش میتوانید از طریق نام پست های زیادتری از جان سی مکسول رو نمایید
معرفی و بررسی کتاب در جا زدن ممنوع! یکی از معرفی و بررسی کتاب های مناسب در سایت ما هستش معرفی و بررسی کتاب در جا زدن ممنوع! در قسمت فروش کتاب آنلاین برای هواداران مجله و کتاب گذاشتیم

در جا زدن ممنوع! اثر جان سی مکسول
آیا اصول امتحان شده و درستی وجود دارد که همیشه بتوانند بهپرورش شخص یاری کنند؟ جان مکسول می گوید که پاسخ مثبت است. او بیش از پنجاه سال است که علاقه مند به پیشرفت شخصی است و برای اولین بار ، هر آنچه را که ضروری داریم تا بتوانیم پتانسیل های خود را دریابیم و به توانایی هایمان دست یابیم، یکجا جمع آوری کرده است و به ما یاد می دهد.روش او روشی منحصر به شخص است و تنها خودش قادراست اینگونه آموزش دهد.
جان در کتاب درجا زدن ممگونه 15 قانون را مطرح می کند که با پیروی از آنان می توانیم به توانایی هایمان دست یافته و به رویاهایمان نزدیک و نزدیک تر شویم. جان در این کتاب به ما می آموزد:
قانون آینه: شما بایست اهمیت را در خود ببینید تا بتوانید برای خودتان اهمیت قائل شوید.

 دانلود PDF کتاب درجا زدن ممنوع

قانون آگاهی: شما بایست خود را بشناسید تا بتوانید خود راپرورش دهید.
قانون الگوسازی: پیشرفت زمانی که شما کسی جز خودتان را برای دنبال کردن ندارید سخت است.
قانون گروه لاستیکی: زمانی که تنش بین جایی که هستید و جایی که می توانید باشید را از دست بدهیدپرورش شما متوقف می شود
قانون مشارکت: پیشرفت خودتان شما را قادر می سازد تا سبب پیشرفت و ارتقای دیگران شوید.
این کتاب سوم از مجموعه قوانین جان مکسول (به دنبال فروش 2 میلیونی کتاب “21 قانون غیرقابل انکار رهبری” و “17 قانون مسلم کار تیمی”) به شما یاری می کند تا یک یادگیرنده مادام الزندگی باشید که پتانسیل او روز به روز زیاد شدن می یابد و هرگز “به هدر نمی رود”.
کتاب در جا زدن ممنوع!قسمت مجلات ببینید آماده مطالب مناسب هستش
حتما دید و توصیهات خود را برای در جا زدن ممنوع! سایت ما قرار بدید
زمان به روز رسانی برابر است با : 1401/11/30 یا یکشنبه سی بهمن هزار و چهارصد و یک میباشد

فلارنس می گوید پدرش در حالی از دنیا می رود که نغمه ی درونش هنوز شکوفا نشده است. این نمونه در واقع توصیفی مناسب را از استعداد شکوفانشده و توانایی به کارگرفته نشده در اختیارمان قرار می دهد. وقتی توانایی های وجودتان را به کار نمی گیرید؛ ممکن است همچون انسانی از دنیا بروید که نغمه ی درونش هنوز شکوفا نشده است. کتاب در جا زدن ممنوع نوشته شده تا تأثیرگذاری رشد و پیشرفت شخصی را هرچه بیشتر و بهتر به شما نشان داده شود.

برای تأثیرگذاری کتاب در جا زدن ممنوع در زندگی تان فقط باید مشتاقانه به رشدکردن و پیشرفت داشتنتان علاقه نشان دهید و بخواهید همواره به انسانی بهتر و موفق تر تبدیل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *