دانلود بازی Basketball FRVR «بسکتبال – پرتاب توپ در سبد» مود شده بینهایت

دانلود بازی Basketball FRVR «بسکتبال – پرتاب توپ در سبد» مود شده

 

پرتاب توپ بسکتبال درون سبدش

 

Basketball FRVR – Dunk Shoot v2.28.6 + Mod – بازی ورزشی جالب بسکتبال FRVR اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Basketball FRVR – Dunk Shoot – بسکتبال FRVR – پرتاب در سبد و اسلم دانک عنوان یک بازی در ژانر ورزشی است که توسط استودیو بازی سازی FRVR برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی های موفق دیگری را برای گیمر ها ارائه کرده و کارنامه خوبی دارد. Basketball FRVR – Dunk Shoot هم یکی دیگر از بازی های این استودیو بازی سازی است که بسیار موفق عمل کرده و توانسته با بیش از 1.000.000 دانلود در مارکت اندروید مورد استقبال گیمر ها در سراسر جهان قرار بگیرد و بازخورد های خوبی دریافت کند. بنابراین اگر به بسکتبال علاقه دارید یا دلتان می خواهد برای یک بار هم که شده ببینیند این ورزش چگونه است، Basketball FRVR – Dunk Shoot انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود! بسکتبال هم یکی از ورزش های محبوب و پرطرفدار در میان ورزش های حال حاضر دنیا به حساب می آید و در میان گیمر ها هم به خوبی شناخته شده است. اما اگر بگوییم این رشته ورزشی آنطور که باید و شاید در پلتفرم های موبایلی مورد توجه قرار نگرفته است پر بیراه نگفته ایم.

 

دانلود بازی شلیک بسکتبال Basketball FRVR – Dunk Shoot

 

در حالی که بازی های بسکتبال خوبی مثل NBA 2K برای پلتفرم های دیگر مثل پی سی و ایکس باکس ارائه شده است، در عین حال هنوز بازی های آنچنان دلچسبی برای اندروید و آی او اس عرضه نشده است. Basketball FRVR – Shoot the Hoop and Slam Dunk هیچ رقمه در حد و اندازه های NBA 2K نیست اما می توانیم بگوییم یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده است که می تواند تجربه متفاوتی را برای طرفداران بسکتبال به ارمغان بیاورد.

 

Basketball FRVR

 

دانلود بازی dunk line نسخه مود

 

کاری که باید در بازی Basketball FRVR – Dunk Shoot انجام دهید ساده است. در هر مرحله از بازی باید توپ بسکتبال را به سمت سبد پرتاب کنید و اسلم دانک کنید و امتیاز کسب کنید. از آنجایی که ساختار مراحل بازی به صورت رکوردی است، در هر مرحله به صورت نامحدود می توانید پرتاب انجام دهید اما باید سعی کنید رکورد قبلی خود را بشکنید و رکورد جدیدی از خودتان ثبت کنید. در این بازی کنترل ها بسیار ساده هستند و می توانید به راحتی انگشت‌ تان را روی صفحه نمایش دستگاه تان بکشید و با سوآیپ کردن و اسلاید کردن توپ را پرتاب کنید و آن را وارد سبد کنید. در ابتدا این کار بسیار ساده است و به راحتی می توانید سبد را نشانه گیری کنید و توپ هایتان را وارد سبد کنید اما در ادامه با مکانیزم های جدیدی رو به رو می شوید که مهارت هایتان را به چالش می کشند و کار را برای شما دشوار تر می کنند. بنابراین همه چیز به این سادگی ها هم که فکر می کردید نیست و برای ثبت رکورد های جدید باید دقت کنید و با آزمون و خطا کمی تجربه هم به دست بیاورید. روی هم رفته می توانیم نمره خوبی برای این بازی در نظر بگیریم. دستاورد های زیادی در بازی وجود دارد که باعث می شود هیچگاه احساس یکنواختی نکنید. بیش از ۱۰ پوسته برای توپ بسکتبال وجود دارد که با کسب امتیاز و در قالب آیتم های آنلاک می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. از لحاظ بصری گرافیک بازی از کیفیت خوبی برخوردار است و طراحی هنری آن و همچنین انمیشن ها و افکت ها به خوبی کار شده اند. در آخر، فیزیک بازی، که یکی از مهمترین المان ها در یک بازی بسکتبال به شمار می رود، بسیار خوب طراحی شده است و بدون نقص و همانطوری که از یک بازی با کیفیت انتظار می رود کار خودش را انجام می دهد که قابل تحسین است. Basketball FRVR – Dunk Shoot توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. از این رو تیم فارسروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v2.28.6 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است

 

ویژگی نسخه مود
1 – مقدار زیادی سکه

2 – همه توپ ها باز شده اند

3 – تبلیغات بازی حذف شده است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *