دانلود بازی مسابقه‌ای رالی کار ایکس مود شده برای موبایل

دانلود بازی مسابقه‌ای رالی کار ایکس

 

 

    • CarX Rally v21003 + Mod – بازی مسابقه ای و هیجان انگیز Rally Car X برای اندروید
      نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
      تست شده با اجرای آفلاین

      CarX Rally – CarX Rally یکی دیگر از بازی های بسیار زیبا و خوش ساخت از سری بازی های انقلابی و محبوب CarX می باشد که در پی موفقیت بازی های قبلی این سری از جمله CarX Highway Racing و سری بازی CarX Drift Racing می باشد و ساخته شده است. برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. سازنده و ناشر این بازی ها استودیوی روسی CarX Technologies است که با ظرافت و دقت بالایی این عناوین را ساخته و توسعه داده است. این استودیو در پایان سال 2020 از بازی متفاوتی نیز رونمایی کرد و آن را با نام CarX Rally منتشر کرد. این بازی همانطور که از نامش پیداست یک عنوان مسابقه ای در سبک رالی ریسینگ می باشد. چیزی که CarX Rally را فوق العاده جذاب می کند، گرافیک مثال زدنی و گیم پلی طبیعی آن است که می تواند هر کسی را عاشق بازی های مسابقه ای و رانندگی با ماشین، به خصوص مسابقات رالی هیجان انگیز کند. فارسروید مفتخر است اعلام کند که همزمان با عرضه نسخه کامل و نهایی این بازی در گوگل پلی به صورت جداگانه با نسخه مود به صورت رایگان و تست شده آماده و آماده شده است تا شما عزیزان لذت ببرید. بازی از یک چالش سرگرم کننده لذت ببرید و خود را به چالش بکشید!

       

      رالی CarX

       

      در بازی CarX Rally که فراتر از یک بازی ساده در سبک مسابقه ای می باشد، عنوانی بسیار حرفه ای در سبک شبیه ساز مسابقات رالی می باشد. است. شما باید در این مسابقات شرکت کنید و با ثبت بهترین رکورد ممکن در بخش های مختلف آن سعی کنید برنده این مسابقات شوید. اگر فکر می کردید که Rally Car X یک بازی ساده است، دوباره فکر کنید زیرا این بازی یک عنوان کاملا حرفه ای برای گیمرهای حرفه ای است. همه چیز در CarX Rally بر اساس اصول فیزیکی و واقع گرایانه ساخته شده است و کوچکترین بی احتیاطی در رانندگی شما منجر به خروج از مسیر و کسر امتیاز یا حتی شکست در آن مسابقه می شود. پس اگر در این نوع بازی ها فرد حرفه ای و ماهری نیستید و آشنایی کافی با مسابقات رالی چالش برانگیز ندارید و فقط به دنبال یک بازی سرگرم کننده و ساده هستید، بهتر است سراغ بازی های دیگر بروید. در CarX Rally مهارت های رانندگی شما در شرایط مختلف و در جاده های خاص که مخصوص مسابقات رالی هستند سنجیده می شود. با خرید و ارتقای ماشین های مختلف می توانید تجربه های متفاوت و بهبود یافته ای در بازی داشته باشید. نقطه قوت اصلی بازی CarX Rally همانطور که گفته شد گرافیک مثال زدنی و دقیق آن است. جزئیات زیاد این بازی این بازی را در سطح یک عنوان کنسولی قرار می دهد. در کنار این گرافیک عالی و توجه زیاد به طراحی های محیطی، این یک گیم پلی منحصر به فرد، واقع گرایانه و طبیعی است که حس یک بازی تمام عیار در سبک مسابقات رالی را برای شما به ارمغان می آورد. برای تجربه حرفه ای تر از قبل می توانید میزان گرافیک و نمای دوربین را از قسمت تنظیمات نوع کنترلر بازی تغییر دهید. پس معطل نکنید و به قسمت دانلود فارسروید باکس بروید و آخرین نسخه بازی جذاب و گرافیکی Rally Car X را از سرورهای مستقیم و سریع سایت دانلود کنید و تا می توانید از این بازی مهیج لذت ببرید!

      نکته: برای اجرای بدون مشکل بازی باید از تنظیمات گوشی اجازه دسترسی لازم را به بازی بدهید.

       

      راهنمای نصب و اجرای بازی:

      – ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

      – فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.carxtech.rally را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

      – بازی را اجرا کنید

       

      تغییرات در نسخه 21003
      دستاوردها.
      حساب ویژه.
      تثبیت پس انداز.
      تثبیت تبلیغات
      رفع اشکال جزئی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *