کتاب بازاریابی چریکی
کتاب بازاریابی چریکی pdf
چریک ها چگونه می فروشند؟
بازاریابی همچنان به رشد خود ادامه می دهد؛ هرچند اصول اولیه ی خودش را رها نمی کند، اما امروز تفاوت های اساسی بین بازاریابی سنتی و چریکی وجود دارد. اگر روش های تغییرات بازاریابی را در قرن ۲۱ تجزیه و تحلیل کنید، متوجه می شوید که بازاریابی چریکی در ۲۰ روش مختلف با بازاریابی قدیمی تفاوت دارد؛ از جمله این که بازاریابی سنتی اسلحه های سنگین بازاریابی را شناسایی می کند: رادیو، تلویزیون، روزنامه ها، مجله ها، پست مستقیم و اینترنت. بازاریابی چریکی ۲۰۰ اسلحه را در بازاریابی شناسایی می کند که بیش تر آن ها هم رایگان هستند.
بازاریابی چریکی می خواهد که شما هر بُعد بازار را به خوبی بشناسید، تجربه کنید، راه های بازنده را دور بزنید، راه های برنده را بشناسید و سپس از تاکتیک های آزمایش شده در نبرد واقعی استفاده کنید. بازاریابی چریکی شامل تعداد بسیار زیادی از فرصت های تجاری است و این که باید از هر یک از آن ها بهره برداری کرد. کلید موفقیت از طریق بازاریابی چریکی، هنر توجه کردن است.
در حقیقت، قلب بازاریابی چریکی استفاده ی درست از اسلحه های انتخابی است. برای شکوفا کردن، شما باید مانند خورشید عمل کنید. باید آن انرژی پر قدرتی باشید که بازاریابی را زنده نگه می دارد.
باید یک بازاریاب چریکی باشید. اگر از هر تغییری، چیزی بیاموزید و کاری برایش انجام دهید، امیدوار باشید که می تواند راهی برای پول درآوردن در زندگی باشد.
خرید کتاب بازاریابی چریکی آنلاین
در این کتاب چه میخوانیم؟
مقدمه
قسمت اول: روش عملیات چریکی
1- امروزه بازاریابی چریکی چیست؟
2- لازمهی بازاریابی چریکی
3- شانزده راز بزرگ بازاریابی چریکی
4- توسعهی طرح بازاریابی چریکی
5- توسعهی بازاریابی واقعاً خلاق
6- انتخاب پرقدرتترین روشهای بازاریابی
7- رازهای پسانداز کردن پول بازاریابی
8- تحقیق؛ نقطهی شروع عملیات بازاریابی چریکی
قسمت دوم: بازاریابی رسانههای کوچک
9- حقایقی در مورد بازاریابی رسانههای کوچک
قسمت سوم: بازاریابی رسانههای بزرگ
10- بازاریابی رسانههای بزرگ به طریق چریکی
قسمت چهارم: بازاریابی رسانههای جدید
11- بازاریابی رسانهی الکترونیکی
12- بازاریابی رسانهی خبری
13- بازاریابی رسانهی انسانی
14- بازاریابی بدون رسانه
قسمت پنجم: طبیعت چریکی
15- ویژگیهای شرکت چریکی
16- نگرشهای شرکت چریکی
17- روانشناسی بازاریابی چریکی
دویست اسلحهی بازاریابی چریکی
معرفی کتاب بازاریابی چریکی
دانلود و خرید کتاب بازاریابی چریکی
بخشی از این کتاب:
چریکها باید با رویدادهای جهانی، موقعیتهای جهانی، موقعیتهای محلی و تغییرات لحظهای، هماهنگ باشند. توجه به تبلیغات بازاریابی رقبا بسیار مهم است. اگر در جریان نباشید، عقب میافتید. چریکها تحمل عقب افتادن را ندارند.
آنچه را که مردم روح خلاقیت مینامند، با داشتن چنین معلوماتی میتوانید انجام دهید؛ میتوانید دو یا چند عنصر را که تاکنون با هم ترکیب نشدهاند، با هم ترکیب کنید. مثلاً وقتی که سِونآپ میخواست با کوکاکولا و پپسیکولا رقابت کند و فروش خود را بالا ببرد، خود را «آنکولا» نامید. این واژه هنوز هم در ردهی کولا بود، اما تفاوت داشت. با اضافه کردن پیشوند «آن» که به معنی «نه» است، به واژهی کولا، سونآپ خلاقیت بزرگی از خود نشان داد. آگهیکننده از معلومات خود در هنر مدرن استفاده کرد. با استفاده از معلومات محصول، رقابت، شنوندگان، مصرفکنندگان، و روال روزمره، سونآپ، تبلیغاتی خلاق و استثنایی بهوجود آورد و بدینوسیله فروش سونآپ بسیار بالا رفت. بذر این خلاقیت، معلومات اساسی بود.
دانلود رایگان کتاب صوتی بازاریابی چریکی
مطالعهی این کتاب برای چه کسانی مفیدتر خواهد بود؟
– مدیران و مشاوران بازاریابی
– علاقهمندان به مباحث فروش و بازاریابی
– صاحبان کسبوکارهای کوچک
بازاریابی چریکی رو میشه بصورت رایگان قرار بدید؟
https://t.me/proxy?server=macerpacer.co.uk&port=443&secret=7vQ1mpsyX_HR5QhN8OD3U3sgICAgICAgICAgICAgICA
https://t.me/socks?server=185.183.128.240&port=443&user=hotgram&pass=10818deece7707
https://t.me/proxy?server=185.213.164.73&port=100&secret=7lRzNTgLb7NY_OuCHhCglsRzMy5hbWF6b25hd3MuY29t
https://t.me/proxy?server=mci.Full.Love-012.Goal-Golden.Cfd.&port=443&secret=7jK5IN_7UWQwKOL2uHjU6sEgICAgICAgICAgICAgICA
https://t.me/socks?server=94.101.122.219&port=443&user=hotgram&pass=26ca3fa7aab702
https://t.me/socks?server=94.101.121.84&port=443&user=hotgram&pass=257e73c56a4a03https://t.me/socks?server=94.101.121.84&port=443&user=hotgram&pass=257e73c56a4a03
https://t.me/socks?server=94.101.121.183&port=443&user=hotgram&pass=46b9b0f93b6306
https://t.me/socks?server=94.101.120.239&port=443&user=hotgram&pass=47b06dd6f5ec02