دانلود بازی جدید گیم لافت مود شده برای بازی

دانلود بازی جدید گیم لافت

 

 

 

Epic™ Official Game یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های استراتژیک، بازی دیگری از کمپانی Gameloft برای سیستم عامل اندروید است که اولین نسخه آن امروز در مارکت اندروید منتشر شد و فارسروید به عنوان اولین ایرانی سایت، آن را در دسترس دارد. شما به بازی های حماسی علاقه مند هستید.

بازی Epic™ بر اساس فیلمی به همین نام با انیمیشن های سه بعدی ساخته شده است و یک بازی ماجراجویی، حماسی و استراتژیک منحصر به فرد را به دستگاه شما می آورد. بازی فوق یک نبرد دائمی بین حیوانات خوب و بد است که هدف آن زنده نگه داشتن طبیعت موجودات خوب است. در بازی انواع جنگجویان سامورایی و بهترین و بامزه ترین شخصیت های این فیلم وجود دارد که می توانید با ساختن و کنترل پادشاهی لحظات بسیار جذابی را تجربه کنید.

بازی Epic™ این فرصت را برای شما فراهم می کند تا به صورت آنلاین به دوستان خود کمک کنید و با بازی چند نفره هیجان بازی را دوچندان کنید.

حجم کل بازی: 98 مگابایت

 

دانلود Epic™ Official Game 1.0.0 – بازی جدید Gameloft اندروید

 

در بازی Epic™ با ساختن پادشاهی و جنگیدن پی در پی، لذت واقعی بازی های استراتژیک شرکت Gabum Loft را تجربه کنید. شما می توانید این بازی بسیار زیبا را به همراه فایل دیتا از فارسروید با یک کلیک دانلود کنید.

تغییرات نسخه v1.1.0:

* افزودن ساختمان ها و تزئینات جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *