جزوه آموزش میکروکنترلر های AVR

دانلود رایگان جزوه آموزش میکروکنترلر های AVR

جزوه آموزش کاربردی میکروکنترلرهای AVR از صفر تا صد

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آموزش کاربردی میکروکنترلرهای AVR از صفر تا صد محمد حسین شجاع داودی می باشد. این فایل شامل 301 صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزش کاربردی میکروکنترلرهای AVR از صفر تا صد

بهترین و جامع ترین جزوه آموزش میکروکنترلر AVR به زبان C

میکروکنترلر یک تراشه الکترونیکی قابل برنامه ریزی است که استفاده از آن باعث افزایش سرعت و کارآیی مدار در مقابل کاهش حجم و هزینه مدار می گردد. با ساخت میکروکنترلرها تحول شگرفی در ساخت تجهیزات الکترونیکی نظیر لوازم خانگی ، صنعتی ، پزشکی ، تجاری و … به وجود آمده است که بدون آن تصور تجهیزات و وسایل پیشرفته امروزی غیر ممکن است.

یکی از میکروکنترلرهای پرکاربرد و معروف AVR نام دارد که ساخت شرکت Atmel می باشد. این میکروکنترلرها جزو ساده ترین و در عین حال پر کاربرد ترین میکروکنترلرهای موجود می باشد. از میکروکنترلرهای AVR در کاربردهایی وسیع با قابلیت های متوسط ) مانند پروژه های دانشگاهی، تجاری، منازل و… ( استفاده می گردد.

اولین و بهترین گزینه برای ورود به دنیای الکترونیک دیجیتال، یاد گرفتن میکروکنترلرهای AVR است چرا که اصولی ترین و پایه ای ترین مباحث الکترونیک دیجیتال در آموزش این میکروکنترلرها وجود دارد که به عنوان پیش نیازی برای یادگیری سطوح بالاتر و میکروکنترلرهای قوی تر همانند ARM و آرایه های منطقی برنامه پذیر FPGA است.

یادگیری این میکروکنترلرها بسیار شیرین بوده و پروژه های بسیار جالب و پرکاربردی با استفاده از آنها میتوان خلق کرد. همچنین تهیه این میکروکنترلرها بسیار راحت تر و قیمت آن نسبت به بقیه میکروکنترلرها بسیار مناسب بوده و همه علاقه مندان میتوانند لوازم مورد نیاز آن ها را تهیه و به راحتی استفاده نمایند.

ر

سرفصل های این جزوه:

-فصل اول: مقدمه و پیشگفتار مولف
-فصل دوم: ساختار میکرو کامپیوتر و تفاوت آن با میکرو کنترلر
-فصل سوم: معرفی میکرو کنترلر های AVR
-فصل چهارم: بررسی و راه اندازی Atmega 32
-فصل پنجم: اصول شبیه سازی و پیاده سازی
-فصل ششم: آموزش برنامه نویسی C
-فصل هفتم: آموزش کدویزارد AVR
-فصل هشتم: راه اندازی ارتباطات سریال با کد ویزارد
-فصل نهم: برنامه نویسی پیشرفته
-فصل دهم: راه اندازی ارتباط سریال I2C

 

5 دیدگاه

  1. خیلی ممنون از سایتتون بسیار کتاب کمیابی بود خوشحال شدم اینجا رایگان دیدم

    1. خواهش میکنم

  2. عالی بود
    لطفا جزوه های بیشتری قرار بدید

    1. چشم حتما

  3. سلام آموزش کاملی داره دستتون درد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *