کتاب اثر مرکب

دانلود کتاب اثر مرکب

💓     :معرفی و دانلود کتاب اثر مرکب

سرنوشت چیزی‌ست که خودتان آن را می‎‌سازید. اگر می‌خواهید جاده‌ی موفقیت را برای خود هموار کنید، کتاب اثر مرکب به قلم دارن هاردی راهگشای شما در این مسیر پر پیچ و خم است. کتابی که در حال حاضر در گروه پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و آمازون قرار دارد.

درباره‌ی کتاب اثر مرکب:

همه‌ی ما می‌دانیم که رسیدن به موفقیت امری ناگهانی نیست و عوامل متعددی یک فرد عادی را تبدیل به یک انسان موفق می‌کند. کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) برگرفته از تجربیات شخصی دارن هاردی (Darren Hardy) است. او سال‌ها جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده، صدها هزار دلار را صرف آزمودن ایده‌ها، منابع و فلسفه‌های مختلف کرده و در نهایت ما‌حصل آن‌ها را در این کتاب گنجانده است.

ما در طول روز شاهد تبلیغات وسوسه‌انگیزی هستیم که ادعا می‌کنند با تلاش کم و هزینه ناچیز می‌توانید جوان‌تر، پولدارتر، لاغرتر و… شوید. اما هیچ موفقیتی بدون تلاش و هیچ تلاشی بدون داشتن برنامه‌ای منسجم به نتیجه نخواهد رسید. درواقع ما ناگهانی ثروتمند نمی‌شویم، اما می‌توانیم راهکارهایی جهت ثروتمند شدن بیاموزیم و آن‌ها را به طور مداوم و دقیق جهت افزایش درآمد خود به کار ببریم.

کتاب حاضر شما را از این سردرگمی رها و ذهنتان را بر روی اصول اساسی موفقیت متمرکز می‌کند و به شما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به دستاورد‌های بزرگ، لازم نیست اطلاعات جدیدی کسب کنید، بلکه باید برنامه‌ای مدون و سازمان یافته‌ای داشته باشید تا در رسیدن به اهدافتان شما را یاری کند. دارن هاردی با بیان 6 اصل تکنیکال و ثمربخش، مسیر پرپیچ و خم موفقیت را برایتان هموار می‌کند.

البته منتظر معجزه نباشید. نه اثر مرکب و نه هیچ کتاب دیگری نمی‌تواند در یک روز یا حتی مدت زمان کم شما را به نتیجه دلخواه برساند. تنها می‌تواند چراغی در دل تاریکی برایتان روشن کند.

قدم برداشتن در این راه به عهده‌ی شماست…

فهرست مطالب کتاب

تحسین اثر مرکب
قدردانی
پیامی ویژه از آنتونی رابینز
مقدمه
فصل اول. اثر مرکب در عمل
فصل دوم. انتخاب‌ها
فصل سوم. عادت‌ها
فصل چهارم. تکانش
فصل پنجم. تاثیرات
فصل ششم. شتاب بخشیدن
نتیجه‌گیری
ضمیمه‌ها
پرسش‌نامه ارزیابی قدردانی
پرسش‌نامه ارزشیابی ارزش‌های اصلی
پرسش‌نامه ارزیابی زندگی
پرسش‌نامه تعیین هدف
پرسش‌نامه ارزیابی عادت‌ها
پرسش‌نامه تاثیرات ورودی
پرسش‌نامه ارزیابی ارتباطات

کتاب پیشنهادی :

💚 دانلود رایگان کتاب درجا زدن ممنوع برای 100 نفر اول !!! 🎊 

درجا زدن ممنوع pdf

 

جوایز و افتخارات کتاب اثر مرکب:

– جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
– جزو پرفروش‌ترین‌های آمازون
– جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران
– جزو فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

 

💖 : درباره کتاب اثر مرکب

دارن هاردی در کتابش سعی کرده تا خواننده را با این واقعیت که قرار نیست یک‌شبه موفق، پول‌دار، لاغر و… شود. این کتاب درباره‌ی موفقیت است و آنچه برای دستیابی به موفقیت واقعاً لازم است. اگر واقع‌بین باشیم همه‌ی ما می‌دانیم که دستیابی به موفقیت به عوامل مختلفی بستگی دارند و صرفاً دانستن رازها موفقیت ما را به موفقیت نمی‌رساند. ما دائم با ادعاهای مهیج و تبلیغاتی زیادی درباره‌ی پول‌دار شدن، خوش‌اندام شدن، جوان‌تر شدن، جذاب‌تر شدن و… بمباران می‌شویم و معمولاً همه‌ی آن‌ها ادعاهایی یک‌شبه با تلاش کم و پرداخت اندک هزینه‌ای هستند. این پیام‌های تبلیغاتی تکراری، احساس و درک ما را درباره‌ی آنچه که برای رسیدن به موفقیت لازم است، تحریف می‌کنند. ما بینشمان را درباره‌ی اصول ساده اما عمیقی که برای موفقیت لازم و ضروری هستند، از دست داده‌ایم. نویسنده با سال‌ها تجربه و آزمون روش‌های مختلف تلاش کرده است تا در این کتاب شما را از آشفتگی ذهنی درباره‌ی رسیدن به موفقیت خارج کند و اصولی ساده را به شما بیاموزد تا با تمرکز کردن روی همان اصول و به کار بردن آنها در زندگی بتوانید به نتایجی پایدار و قابل سنجش برسید.

نقد و بررسی کتاب اثر مرکب
در چندسال اخیر کتاب‌های زیادی در بخش موفقیت به انتشار رسیده و این آثار مخاطبین زیادی دارند و این نشان می‌دهد که افراد زیادی به دنبال رمز و راه‌های موفقیت هستند. اثر مرکب از دارن هاردی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در بخش روانشناسی و موفقیت است. راه موفقیتی که دارن هاردی برای ما ترسیم می‌کند سعی بر هموار کردن مسیر پر پیچ و خم رسیدن را دارد. اثر مرکب در پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و آمازون قرار دارد. این کتاب با ترجمه‌ی لطیف احمدپور، میلاد حیدری منتشر شده است.

اثر مرکب و راه موفقیت

اثر مرکب درباره موفقیت و دستیابی به موفقیت ااست. دارن هاردی همان ابتدا می‌گوید که قرار نیست یک‌شبه موفق یا پولدار شویم. او سعی دارد تا با واقع‌بینی و صراحت به ما بگوید که رسیدن به موفقیت به عوامل مختلفی بستگی دارد و صرفا با دانستن راز موفقیت نمی‌توانیم موفق شویم. او که از تبلیغات و وعده‌های بیهوده رسیدن به موفقیت در اینترنت خسته و کلافه شده است معتقد است ما بینش‌مان را درباره‌ی اصول ساده اما عمیقی که برای موفقیت لازم و ضروری‌ست را از دست داده‌ایم. او می‌خواهد مارا برگرداند به اصول اولیه. قرار است بیاموزیم چگونه قدرت اثر مرکب را رها کنیم؛ همان سیستم‌عاملی که زندگی ما را اداره می‌کند؛ چه در جهت بهتر شدن و چه در جهت بدتر شدن. اگر از این سیستم را به نفع خودمان استفاده کنیم، می‌توانیم تحولات چشم‌گیری را در زندگی‌مان به وجود آوریم.

دارن هاردی که یکی از رهبران صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده است با مثال‌های متعدد و ساده از زندگی افراد مختلف به موفعیت‌های مبتنی بر زندگی و نتایج واقعی می‌رسد و آن را برای ما تبیین می‌کند. در اثر مرکب از مطالب بیهوده و اضافی خبری نیست و فقط می‌خواهیم متوجه شویم که چه چیزهایی واقعا کارساز واقع می‌شوند و به کار می‌آیند. دارن هاردی تاکید دارد که هیچ‌وقت دیر نیست و در هیچ‌کاری نباید عجله کرد. هیچ‌چیزی هم یک‌شبه به دست نمی‌آید. او با راهکارهای ساده به کمک ما می‌آید که به هدف و نتایج دلخواهمان برسیم.

خلاصه کامل اثر مرکب The Compound Effect
The Compound Effect: Jumpstart Your Income, Your Life, Your Successهمانطور که گفتیم یک کتاب در حوزه خودیاری است. تز اصلی نویسنده بر این واقعیت استوار است که اگر فردی فقط یک تغییر کوچک را برای مدت طولانی‌تری تمرین کند، احتمال زیادی وجود دارد که آن تغییر دقیق به زودی به یک عادت تبدیل شود و در واقع این همان چیزی است که اثر مرکب در مورد آن است. این تغییرات «کوچک» در زندگی ما می‌تواند از توقف مصرف غذاها و نوشیدنی‌هایی که برای سلامتی ما مضر هستند با هر چیزی که فکر می‌کنیم متفاوت باشد. اما صرف نظر از اینکه ما انجام دهیم، همانطور که نویسنده پیشنهاد می کند، اگر این تغییر به اندازه کافی تمرین شود تبدیل به عادت جدیدی می‌شود. همچنین قبل از اینکه شخص تصمیم بگیرد چه چیزی را تغییر دهد، باید عادات “حال” خود را بررسی کند، زیرا این عادت‌ها دیکته می‌کنند که شخص چگونه رفتار و زندگی کند.

دارن هاردی را بیشتر بشناسیم
دارن هاردی متولد اول فوریه‌ی 1971 در کالیفرنیای آمریکاست. او نویسنده، مربی برجسته موفقیت، مشاور، سخنران و صاحب کسب‌وکار است و اثر مرکب مشهورترین کتاب اوست. در دوران حرفه‌ای زندگی خود سه شبکه تلویزیونی و هزاران ساعت برنامه تلویزیونی موفق تولید کرده است. او هشت سال ناشر و سردبیر مجله موفقیت نیز بوده است. هاردی بخش اعظم ثروت خود را از طریق فروش کتاب‌هایش به خصوص در سایت آمازون بدست آورده است. اثر مرکب، بهترین سال زندگی ت و و ترن هوایی کارآفرینی پرفروش‌ترین آثار هاردی هستند. در حال حاضر، ثروت هاردی حدود 7.4 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. او در شانزده سال اخیر یکی از رهبران صنعت موفقیت است و در سال 2016 انجمن ملی آمریکا لقب بهترین سخنران را به او اهدا کرد.

پنج دلیل برای خواندن اثر مرکب
این کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی و موفقیت است و اگر شما نیز به دنبال تغییر در زندگی خود و دستیابی به خواسته‌های خود هستید، این کتاب می‌تواند مفید باشد.

چگونه آهسته اما پیوسته به اهدافمان برسیم.
واقع‌بین باشیم و سختی‌های راه موفقیت را بشناسیم.
انتخاب و تصمیم‌های بهتری داشته باشیم.
راهکارهای مفید و ضروری رسیدن به هدف را بیاموزیم
چگونه در زندگی، روابط و کار پیشرفت کنیم.
در بخش هایی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم
آیا شنیده‌اید که می‌گویند: «آن که آهسته و پیوسته برود. برنده می‌شود؟» آیا داستان لاک‌پشت و خرگوش را شنیده‌اید؟ خانوم‌ها، آقایان! من مثل آن لاک‌پشت هستم. اگر به من وقت کافی دهید، هر کسی را، در هر زمانی و در هر رقابتی شکست می‌دهم. چرا؟ نه به این خاطر که بهترین یا باهوش‌ترین یا سریع‌ترین شخص هستم، بلکه به این خاطر پیروز خواهم شد که عادت‌های مثبتی را در خودم پرورش داده‌ام و در به کار بستن آن عادت‌ها هم، ثبات و پایداری دارم. در کل جهان کسی نیست که بیش‌تر از من به ثبات و پایداری اعتقاد داشته باشد. من یک دلیل زنده برای اثبات این موضوع هستم که ثبات و پایداری، کلید نهایی موفقیت است. در عین حال، شاید همین موضوع، یکی از بزرگ‌ترین دام‌ها برای آدم‌هایی باشد که برای رسیدن به موفقیت تقلا می‌کنند. خیلی‌ها نمی‌دانند چگونه ثبات و پایداری داشته باشند. ولی من می‌دانم و به همین خاطر از پدرم سپاس‌گزارم. در واقع، او اولین مربی من بود که قدرت اثر مرکب را در من شعله ور کرد. وقتی فقط هجده ماه داشتم. والدینم از هم جدا شدند و پدرم به تنهایی بزرگم کرد. او مثل اکثر پدرها مهربان و ملایم نبود. قبلاً مربی تیم راگبی دانشگاه بود و به من برای کسب موفقیت خیلی سخت می‌گرفت.

پیشنهادهایی برای کسانی که اثر مرکب را دوست دارند
اگر این کتاب را دوست داشتید و به کتابهای روانشناسی در بخش موفقیت علاقه دارید خواندن سه کتاب دیگر را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم و امیدواریم از خواندن آن‌ها هم لذت ببرید.

 

هاردی که خود سال‌هاست جزء سرآمدان حوزه‌ی موفقیت و پیشرفت فردی است و طی سال‌ها فعالیت خود در این زمینه با رهبران بزرگ، سخنرانان و نویسندگان مختلفی برخورد داشته است، در کتاب اثر مرکب مثال‌های متعددی از زندگی افراد و مشتریان مختلف را بیان می‌کند و بر اساس هرکدام موقعیت‌های مبتنی بر زندگی و نتایج واقعی را ارائه می‌کند.

اگر علاقه‌مند به پیشرفت شخصی هستید این کتاب می‌تواند شروع خوبی باشد. هاردی این کتاب را بر اساس اصولی که شما را به موفقیت می‌رساند نوشته است. یکی از اصولی که روی آن تأکید دارد ایجاد تغییرات کوچک و انتخاب‌های درست در زندگی است. مانند هر چیز دیگری در زندگی، هر کاری را تکرار کنید و بیشتر تمرین کنید در آن کار بهتر می‌شوید. نتایجی که توقع دارید در زندگی تجربه کنید نتیجه‌ی انتخاب‌های هوشمندانه و تکرار مداوم آن‌ها خواهد بود. نویسنده معتقد است که برای هیچ کاری نباید عجله کنید. هیچ چیز یک‌شبه به دست نخواهد آمد. افراد زیادی برای رسیدن به تناسب اندام در باشگاه ثبت‌نام می‌کنند، لباس و لوازم مربوطه را خریداری می‌کنند ولی بعد از یک هفته همه چیز را کنار می‌گذارند. در مقابل، هاردی ممکن است به شما بگوید که هر روز به مدت ده دقیقه ورزش کنید و سپس آن را به پانزده دقیقه افزایش دهید و پس از یک ماه زمان ورزش شما به سی دقیقه خواهد رسید.

هیچ‌گاه برای شروع کردن دیر نیست و مفاهیم و راهکارهای این کتاب بسیار ساده بوده و برای همه‌ی سنین قابل استفاده است. شما نیز می‌توانید همین حالا تصمیم بگیرید تا به سمت موفقیت قدم بردارید و برای این کار می‌توانید با مطالعه‌ی این کتاب شروع کنید.

شما می‌توانید نسخه‌ی الکترونیکی کتاب اثر مرکب و همچنین کتاب صوتی این اثر را در وب‌سایت و اپلیکیشن فیدیبو دریافت کنید.

درباره دارن هاردی نویسنده کتاب اثر مرکب

دارن هاردی متولد ۱۹۷۱ میلادی و نویسنده، سخنران، مشاور و مربی آمریکایی است. او حدود شانزده سال است که جزء سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی است و در سال ۲۰۱۶ انجمن ملی آمریکا لقب سخنران برتر سال را به او اهدا کرد. کتاب «اثر مرکب» در سال 2010 توسط او به چاپ رسید. به عنوان یک کارآفرین، او در هجده سالگی درآمدی صد هزار دلاری داشت و در بیست و چهار سالگی به درآمدی بالغ بر یک میلیون دلار در سال رسید. دیگر کتاب پرفروش او «ترن هوایی کارآفرینی» بود که در سال 2015 منتشر شد.

اطلاعات بیشتر از دارن هاردی

بهترین ترجمه‌ی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب توسط دارن هاردی در سال ۲۰۱۰ به زبان انگلیسی به چاپ رسید و تا کنون به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شده است. در ایران این کتاب توسط مترجمین مختلفی به فارسی برگردانده شده است و شما می‌توانید این کتاب را با ترجمه‌ی لطیف احمدپور و میلاد حیدری که با همکاری انتشارات نگاه نوین منتشر شده است در وب‌سایت و اپلیکیشن فیدیبو تهیه کنید.

کتاب اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی و موفقیت است و اگر شما نیز به دنبال تغییر در زندگی خود و رسیدن و خواسته‌هایی هستید که سال‌هاست موفق نشده‌اید، این کتاب می‌تواند برای شما مفید باشد.

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم

آیا شنیده‌اید که می‌گویند: «آن که آهسته و پیوسته برود. برنده می‌شود؟» آیا داستان لاک‌پشت و خرگوش را شنیده‌اید؟ خانوم‌ها، آقایان! من مثل آن لاک‌پشت هستم. اگر به من وقت کافی دهید، هرکسی را، در هر زمانی و در هر رقابتی شکست می‌دهم. چرا؟ نه به این خاطر که بهترین یا باهوش‌ترین یا سریع‌ترین شخص هستم، بلکه به این خاطر پیروز خواهم شد که عادت‌های مثبتی را در خودم پرورش داده‌ام و در به کار بستن آن عادت‌ها هم، ثبات و پایداری دارم. در کل جهان کسی نیست که بیش‌تر از من به ثبات و پایداری اعتقاد داشته باشد. من یک دلیل زنده برای اثبات این موضوع هستم که ثبات و پایداری، کلید نهابی موفقیت است. در عین حال، شاید همین موضوع، یکی از بزرگ‌ترین دام‌ها برای آدم‌هایی باشد که برای رسیدن به موفقیت تقلا می‌کنند. خیلی‌ها نمی‌دانند چگونه ثبات و پایداری داشته باشند. ولی من می‌دانم و به همین خاطر از پدرم سپاس‌گزارم. در واقع، او اولین مربی من بود که قدرت اثر مرکب را در من شعله ور کرد. وقتی فقط هجده ماه داشتم. والدینم از هم جدا شدند و پدرم به تنهایی بزرگم کرد. او مثل اکثر پدرها مهربان و ملایم نبود. قبلاً مربی تیم راگبی دانشگاه بود و به من برای کسب موفقیت خیلی سخت می‌گرفت.

به خاطر پدرم هر روز صبح، ساعت شش از خواب بیدار می‌شدم؛ آن هم نه با یک تلنگر آهسته‌ی محبت‌آمیز روی شانه‌هایم یا حتی صدای زنگ ساعت. نه …

کتاب اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک رسیدن به موفقیت خواسته‌ی همه‌ی ماست. هیچکس از شکست خوشحال نمی‌شود. اگر می‌خواهید یک برنامه عملی منسجم داشته باشید و راهکارهای جدیدی جهت دستیابی به موفقیت بیاموزید، خواندن کتاب اثر مرکب را از دست ندهید.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم:

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده، سخنران و ناشر سابق مجله‌ی موفقیت است. تجارت را از 18 سالگی شروع کرد و در 24 سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال داشت و در 27 سالگی صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار شد. او در شانزده سال گذشته یکی از رهبران صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده‌ است و در تلاش‌های تجاری‌اش، از موفقیت قابل ملاحظه ای برخوردار شده است. هاردی در طول فعالیت‌های مختلف خود با رهبران بزرگ، سخنرانان و نویسندگان مختلف همکاری کرده‌ است و نوشته‌هایش همواره جزو پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز بوده است.

دانلود کتاب صوتی اثر مرکب
دانلود کتاب اثر مرکب با کیفیت بالا
دانلود کتاب اثر مرکب صوتی رایگان
دانلود کتاب اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی
متن کتاب اثر مرکب
خلاصه کتاب اثر مرکب pdf
دانلود کتاب اثر مرکب انتشارات نسل نواندیش
اثر مرکب ppt

دانلود کاملا رایگان کتاب اثر مرکب

جملات برگزیده کتاب اثر مرکب:

– تفاوت بین تبدیل شدن به فرد پولدار، شاد و سالم با شخص ورشکسته، افسرده و بیمار تنها در تصمیماتی است که در طول زندگی‌شان اتخاذ می‌کنند.
– این حقیقت را با عمق وجودتان بپذیرید که با انتخاب‌های خود، مادامی که مسئولیت شخصی آن‌ها را به عهده بگیرید، فردی آزاد هستید.
– زندگی شما محصول انتخاب‌های لحظه‌به‌لحظه شماست.
– با تلاش مستمر و کافی، هر رفتاری، خوب یا بد در طول زمان، خودآگاه خواهد شد.
– محرک‌ترین انتخاب‌ها، آن‌هایی هستند که با آن‌چه به‌عنوان هدف برای خود برمی‌گزینید و با ارزش‌های متعالی شما مطابقت داشته باشند. باید چیزی را بخواهید و بدانید چرا آن را می‌خواهید؛ در غیر این صورت به‌راحتی جا می‌زنید.

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم:

خواسته‌هایی که در قلب‌تان دارید، شاید بزرگ‌تر از محیطی باشد که خودتان را در آن می‌یابید. گاهی لازم است از محیط خارج شوید تا آرزو‌هایتان برآورده شود. این همانند کاشتن نهال بلوط در گلدان است. وقتی دارای ریشه شد، رشدش متوقف خواهد شد. نهال، فضای بیشتری لازم دارد تا به درختی تنومند تبدیل شود؛ همانند شما!

وقتی درباره محیط اطراف‌تان صحبت می‌کنم، اشاره من به تمام چیز‌هایی است که شما را احاطه کرده‌اند. فقط به محل زندگی‌تان اشاره نمی‌کنم. ایجاد محیط مثبت برای حمایت از موفقیت‌تان به این معناست که باید بی‌نظمی‌ها را از زندگی‌تان پاک کنید.

فهرست مطالب کتاب
تحسین اثر مرکب
قدردانی
پیامی ویژه از آنتونی رابینز
مقدمه
فصل اول. اثر مرکب در عمل
فصل دوم. انتخاب‌ها
فصل سوم. عادت‌ها
فصل چهارم. تکانش
فصل پنجم. تاثیرات
فصل ششم. شتاب بخشیدن
نتیجه‌گیری
ضمیمه‌ها
پرسش‌نامه ارزیابی قدردانی
پرسش‌نامه ارزشیابی ارزش‌های اصلی
پرسش‌نامه ارزیابی زندگی
پرسش‌نامه تعیین هدف
پرسش‌نامه ارزیابی عادت‌ها
پرسش‌نامه تاثیرات ورودی
پرسش‌نامه ارزیابی ارتباطات

6 دیدگاه

  1. خیلی ناناس بودس
    میتونم بگم زندگی رد تغییر میده

  2. کتاب خیلی خوبی است الی است

  3. Hey there,

    I wanted to reach out and let you know about our new service called Myaa Dialogue Agents, the latest breakthrough in artificial intelligence technology.

    Our Myaa Dialogue Agents have been engineered to handle a wide range of tasks, from making outbound telephone calls and taking inbound calls to booking appointments and providing top-notch customer service.

    The best part is, they possess all the capabilities of a skilled telemarketer, and more! These agents can seamlessly communicate with your customers without them even realizing they are speaking to an AI. It’s truly mind-blowing!

    To give you a taste of the extraordinary capabilities of Myaa Dialogue Agents, we are currently offering a free 30-day trial. However, please note that this offer is only valid until February 15th, so time is of the essence!

    To learn more about our AI Agents click here:
    Just imagine the possibilities. Our Myaa Dialogue Agents are already helping businesses like yours, resulting in significant savings of thousands of dollars on overhead costs.

    In fact, the demand for Myaa Dialogue Agents has been so overwhelming that we had to triple our staff just to keep up! However, due to the custom programming required for each agent, we can currently only produce around 20 per week.

    Remember, our free 30-day trial won’t last forever. Get started now:
    To your future success,

    Chloe Smith

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *