دیوید جی. شوارتز

دیوید جی. شوارتز
دیوید جی. شوارتز

نویسنده انگیزشی:دیوید جی. شوارتز

بهترین کتاب‌های دیوید جی. شوارتز

کتاب جادوی فکر بزرگ (The Magic of Thinking Big)، شناخته‌شده‌ترین کتاب دیوید جی. شوارتز، به افراد کمک می‌کند زندگی کاری و شخصی خود را بهبود ببخشند. دیوید جوزف شوارتز در این کتاب، با ارائه‌ی برنامه‌ای کاربردی و دقیق، راه‌های صحیح برقراری ارتباط با دیگران، مدیریت کار و زندگی، و همچنین رسیدن به رضایت و آرامش را به مخاطب نشان می‌دهد. این کتاب یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری در سطح جهان است و در ایران نیز با ترجمه‌های مختلف راهی بازار کتاب شده است.

کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ در کتابراه این امکان را به شما می‌دهد که با خواندن و شنیدن نوشته‌های دیوید شوارتز زندگی خود را متحول کنید و دریابید که انسان‌های موفق چگونه به موفقیت رسیده‌اند.

کتاب جادوی موفقیت (The Magic of Getting What You Want) یکی دیگر از آثار دیوید جی. شوارتز است که نویسنده در آن به مخاطب می‌آموزد چطور با رویکرد مثبت به زندگی و داشتن برنامه‌ریزی می‌توان به ثروت و شادی بیشتری دست یافت. این کتاب با ترجمه‌ی مهدی‌ قراچه‌داغی به فارسی ترجمه شده است.

زندگینامه  دیوید.جی شوارتز

دیوید جوزف شوارتز ، در ۲۳ ام مارس ۱۹۲۷ به دنیا آمد. او در ۶ ام دسامبر ۱۹۸۷ از دنیا رفت. به عنوان مهمترین نکته در زندگی نامه دیوید جوزف شوارتز باید دانست که او یک سخنران ماهر و نویسنده آمریکایی در زمینه های انگیزشی بود و به عنوان یکی از بهترین متخصصان حوزه انگیزشی در ایالات متحده آمریکا شناخته می شد.
دیوید شوارتز، از اساتید یکی از دانشگاههای دولتی آمریکا به نام دانشگاه دولتی جورجیا بود. یکی دیگر از کارهایی که او انجام می داد، ریاست یک شرکت مشاوره دهنده بود که در زمینه ی توسعه ی مدیریت فعالیت می کرد.  از این جهت او به عنوان یکی از سخنرانان به نام شناخته می شود که در طول زندگی حرفه ای خود برای بیش از سه هزار شرکت تجاری سخنرانی کرده است و صحبت های انگیزشی وی تأثیر بسیار زیادی در تفکر مدیران بسیاری از کسب و کارها داشته است و افکار آنها را به سمت و سوی مثبت اندیشی و موفقیت سوق داده است.
دیوید جوزف شوارتز در سال ۱۹۴۸ در دانشگاه نبراسکا مدرک کارشناسی را دریافت کرد. او در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل داد  و سپس درجه دکترا را در سال ۱۹۵۳ از دانشگاه اهایو ایالات متحده دریافت کرد. در مقالات قبلی اشاره ای کوتاه به دانشگاه نبراسکا داشتیم. دانشگاه اهایو نیز، از دانشگاه های معروف آمریکا که همواره جز ۱۰۰ دانشگاه برتر قرار دارد می باشد. وی استاد بازاریابی، رئیس بخش و صندوق امور مالی مصرف کنندگان در دانشگاه ایالتی جورجیا، آتلانتا بود و یکی از مقامات پیشرو در امر انگیزش در آمریکا بود. او از طریق نشریات انگیزشی و کتاب های کمک به خود (خود یاری)، به ویژه برای کتاب سحر و جادو فکر بزرگ، منتشر شده در سال ۱۹۵۹، مشهور شد.
بعدها، کار خود را به عنوان یک استاد محقق در زمینه کمک به خود و کارآفرینی فردی آغاز کرد و شرکت مشاوره خود را با هدف توسعه رهبری به نام Creative Educational Services Inc تاسیس کرد. دانشگاه ایالتی جورجیا به او بورسیه تحصیلی اعطا کرد.