دانلود LifeAfter مود شده

LifeAfter – لایف افتر

LifeAfter – لایف افتر

نسخهٔ ۱.۰.۲۷۱
نصب +۱۰ هزار
دسته‌بندی اکشن
حجم ۳ گیگابایت
آخرین بروزرسانی ۲۸ اردیبهشت ۰۲
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

 

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

اگر نیمی از تو انسان و نیمی زامبی باشد، کدام را ترجیح می‌دهی؟ در بازی افتر لایف قابلیت‌های هر دو را داری! اگر می‌خواهی نقش بازنده‌ای را بازی کنی که در میان تعداد زیادی زامبی گیر افتاده و باید خودش را نجات دهد، بازی Lifeafter را نصب کن!بازی جذاب و هیجان‌انگیز life after اندروید توسط استودیوی NetEase Games ساخته شده که توجه بسیاری از گیمرهای جهان را به خود جلب کرده است. مهم‌ترین ویژگی که این بازی را از سایر بازی‌های شبیه لایف افتر در سبک بقا متمایز می‌کند، دوربین آن است. تا قبل از عرضه‌‌ی این بازی، بازی‌های دیگری در سبک بقا یا Survival وجود داشتند، اما هیچ کدام از آن‌ها، تلاش برای زندگی را از نمای سوم شخص روایت نکردند و اگر روایت می‌کردند، کیفیت لازم را نداشتند. استودیوی NetEase Games با عرضه‌ی بازی اکشن لایف افتر به همراه گرافیک سه بعدی بسیار زیبایش، توانست این خلأ موجود را پر کند.

 

داستان اکشن و گیم پلی بازی LifeAfter

ویروس خطرناکی در سرتاسر جهان منتشر شده و تعداد زیادی از انسان‌ها را به زامبی تبدیل کرده است. این بازی روایت‌گر دنیایی است که در معرض یک ویروس همه‌گیر قرار گرفته و زندگی در آن بسیار سخت شده است. همه افراد در این دنیا در معرض بیماری، قحطی، سرما، آلودگی و برنامه‌های مخفی سازمان‌یافته قرار دارند؛ پس باید سوار موتور شوی و از خودت محافظت کنی.

وقتی که شب فرا می‌رسد، دنیا به جهنم تبدیل می‌شود! در میان این همه مشکلات، باید بتوانی از جاهای مختلف مانند جنگل‌های یخ زده، معدن‌های متروکه و سایر مکان‌های موجود، به کاوش و جستجو بپردازی و غذا و مواد اولیه‌ی زندگی را به دست آوری. تو خسته و درمانده هستی و فقط توانستی مقداری مهمات پیدا کنی. در طول مسیری که می‌خواهی مواد اولیه زندگی را پیدا کنی، ممکن است افرادی را ببینی که بخواهند به تو حمله کنند و تو را غارت کنند که در این مواقع، باید از خودت محافظت کنی؛ اما اگر نخواستند به تو حمله کنند، می‌توانی مواد غذایی و مهمات را با آن‌ها به‌اشتراک بگذاری.

علاوه بر این، باید یاد بگیری چگونه از زخم‌های خودت محافظت کنی و یا بتوانی سلاح‌های مورد نیاز خودت را بسازی و آذوقه‌ی خودت را شکار و جمع‌آوری کنی تا زنده بمانی. اگر در این مسیر، تعدادی دوست پیدا کردی، می‌توانی با آن‌ها در یک مکان اردوگاه و یک پناهگاه بسازی. در این پناهگاه می‌توانی تا هر موقع که دوست داشتی، در امنیت کامل به سر ببری. در ضمن، یک کمپ خوب، می‌تواند به یک شهر تجاری تبدیل شود و به اعضای کمپ اجازه خرید و فروش اجناس مختلف را بدهد.

سعی کن تخصص خودت را زیاد کنی و مهارت‌ها و توانمندی‌های بیشتری به دست آوری. در بازی زندگی پس از این اندروید، تخصص‌های فراوانی وجود دارد که باید آن‌ها را یاد بگیری، چرا که داشتن تخصص در این بازی، باعث می‌شود بتوانی پول بیشتر به دست آوری. چوب‌بُر، معدن‌چی، جمع‌کننده، زره‌پوش و اسلحه‌ساز، همگی تخصص‌هایی هستند که مزیت‌های منحصر به فردی دارند و از طریق آن می‌توان به درآمد بالا رسید.

انجام مراحل بازی لایف افتر اندروید

گیم پلی بازی LifeAfter به شکلی است که مرحله‌های مختلفی را باید پشت سر بگذاری. مراحل بالاتر در این گیم، سختی‌های خاص خودش را دارد. البته اولویت اول، نجات خودت و بازماندگان در طول بازی است. بنابراین باید سعی کنی تا زنده بمانی. موفقیت در بازی لایف افتر نیاز به تلاش زیادی دارد؛ اما همین تلاش و ماجراجویی، لذت تجربه بازی را دو برابر می‌کند.

 

نقد و بررسی LifeAfter Game

در بازی اکشن لایف افتر مانند سایر بازی‌های بقا، باید چوب، سنگ و بقیه مواد اولیه‌ی مورد نیاز را پیدا کنی و با آن‌ها سرپناه و اسلحه بسازی و مراقب مواد غذایی شخصیت اصلی باشی. علاوه بر آن، باید بتوانی در مأموریت‌های مختلف، به جنگ و رویارویی با زامبی‌ها بروی. تا اینجا شبیه سایر بازی‌های سبک بقا را تجربه می‌کنیم؛ اما چیزی که بازی لایف افتر را متمایز کرده، این است که دست تو را برای شخصی‌سازی پناهگاه کاملاً باز گذاشته و می‌توانی تعداد زیادی تجهیزات بسازی.

همچنین دعوت از دوستان و تشکیل یک تیم برای انجام مأموریت‌ها، به دست آوردن منابع و کشف مهمات، فوق‌العاده لذت بخش است و احساس خوشی به شما می‌دهد. علاوه بر آن، تنوع آب و هوایی منطقه‌های مختلف باعث شده تا هر منطقه، دشمنان مخصوص به خود را داشته و مهمات خاص خودش را لازم داشته باشد.

بازی لایف افتر اندروید تا مدت‌ها حرف جدیدی برای گفتن دارد. این گیم از نظر گرافیکی یکی از زیباترین انواع بازی‌‌های اندرویدی است. مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد، این است که می‌توانی با بقیه‌ی بازیکن‌ها صحبت کرده و مأموریت بگیری یا از فروشگاه‌ها خرید کنی. این قابلیت‌ها، جذابیت بیشتری به بازی Life After داده است.

علاوه بر گرافیک سه‌بعدی و خیره‌کننده HD، صداگذاری بازی بسیار عالی بوده؛ به طوری که آن را به یکی از بهترین بازی‌های اعتیادآور سبک بقا تبدیل می‌کند. می‌توانی این بازی را آنلاین و رایگان در کنار دیگر دوستانت بازی کنی و در دنیای خشن و آلوده‌ی بازی، شانس خودت را برای زنده ماندن امتحان کنی.

درست است که لایف افتر، از نظر انیمیشن حرکتی کاراکتر و نحوه‌ی تیراندازی و موارد دیگر به بازی PUBG نمی‌رسد اما با این حال، انیمیشن‌های حرکتی، گان پلی، و در کل مبارزات و گیم پلی بازی قابل قبول و خوش ساخت است. بازی LifeAfter، بازی بی‌نقصی نیست اما نکات قوت آن آن‌قدر زیاد است که هرکس آن را دانلود کند، نه تنها نقص‌های بازی را متوجه نخواهد شد، بلکه به لذت تجربه‌ی بازی اعتیاد پیدا می‌کند.

 

ویژگی‌ها و توضیحات بازی لایف افتر (LifeAfter) 

در ادامه ویژگی‌های جذاب این گیم را با هم می‌بینیم:

  • ساخت پناهگاه‌های مختلف و ارتباط با دوستان
  • دیدار با بازماندگان و به اشتراک‌گذاری مهمات و مواد غذایی
  • گشت و گذار در محیط‌های خاص مانند جنگل‌های یخ‌زده برای مواد اولیه‌ی زندگی
  • پیدا کردن دوستان جدید و همراه برای ادامه زندگی
  • قابلیت شخصی‌سازی کنترل‌های بازی
  • طراحی سه بعدی و با کیفیت HD و صداگذاری حرفه‌ای

برای استفاده از بازی زندگی پس از این، به 2 نکته زیر نیز توجه کنید:

  • بازی آنلاین است و نیاز به اینترنت دارد.
  • این بازی تنها بر روی اندروید 4.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

آموزش نصب و دانلود بازی لایف افتر

برای دانلود بازی LifeAfter کافی است وارد اپلیکیشن بازار شوی و روی دکمه « نصب » کلیک کنی. بازی با ساخت شخصیت شروع می‌شود. پس از تعیین موارد کلی مانند جنسیت و ساخت چهره، نوبت به آن می‌رسد که برای آشنایی با فضای کلی بازی، وارد یک بخش آموزشی یا Tutorial شوی. بعد از گذراندن بخش آموزشی، رسماً وارد بازی شده و ماجراجویی خودت را شروع می‌کنی.

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید بعد از ورود به بازی انجام دهی، پیوستن به یک کمپ است. حواست باشد که در وضعیت فراگیری ویروس و حمله‌ی زامبی‌ها، داشتن خانه معنا ندارد. پس مأموریت‌هایت را از کمپ آغاز کن؛ باید به دنبال منابع و مهمات بروی و به تناسب هر منطقه، مواد اولیه مورد نیاز خودت و دوستانت را پیدا کرده و بقیه بازی را ادامه دهی. ضمنا بروزرسانی بازی Life After نیز به‌محض در دسترس بودن از طریق بازار برایت اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظرات کاربران – ۲۲۰ رأی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *