دانلود کتاب ارامش استر هیکس

دانلود کتاب آرامش استر و جری هیکس pdf

دانلود کتاب های استر هیکس

معرفی کامل کتاب و دانلود رایگان یا خرید کتاب‌های صوتی یا PDF مرتبط با موضوعات: مهارت های زندگی، مهارت­های ذهنی، توانایی های ذهن، مهارت های تفکر، مجموعه کتاب های به سوی موفقیت، کتاب های دامیز، دانلود کتاب های رابرت کیوساکی، راه های درمان اضطراب، عادت های خوب و بد، ترک عادت های بد

 

استر هیکس کیست؟

استر هیکس مادر کتاب‌های قانون جذب آمریکا است! او در زمانه‌ای شروع به صحبت از قوانین جذب کرد که هیچکس کوچکترین ایده‌ای درمورد آنها نداشت و تعداد مربیان و کتاب‌های انگیزشی زیاد نبود. در واقع او بود که مفاهیمی به شدت روحانی و معنوی را به شکلی ساده، خلاقانه و قابل‌فهم برای مردم عادی درآورد تا همه بتوانند زندگی شاد و سرشارتری را برای خود خلق کنند.

بیوگرافی استر هیکس
استر هیکس در ۵ مارس سال ۱۹۴۸ یوتا آمریکا متولد شد. استر در سال‌هایی زندگی می‌کرد که ازدواج زودهنگام زنان کاملا مرسوم بود و او بلافاصله پس از اتمام تحصیلش در مدرسه ازدواج کرد. این ازدواج منجر به تولد دختری به نام تریسی شد، اما استر و همسرش خیلی زود متوجه اختلافاتی اساسی و بنیادین شدند و تصمیم به جدایی گرفتند.

استر چند سال بعد با مردی فوق‌العاده آشنا شد و مجددا ازدواج کرد. این ازدواج هیچ شباهتی به تجربه‌ی پیشین استر هیکس نداشت. او آنقدر عاشق مرد زندگی خود بود که نام خانوادگی او را برای خودش انتخاب کرد. خوشبختانه جری هیکس (همسر استر) مردی حمایتگر و پشتیبان بود و باعث شد تا استر قوت قلب پیدا کند و درمورد قوانینی که به آنها باور قلبی راسخی داشت، بنویسد. او به همراهی همسرش این یادداشت‌ها را به شکل کتاب‌های خودیاری منتشر کرد.

آن روزها برعکس آنچه که امروز شاهد هستیم، افراد و موسسات زیادی در پی آموزش و انتقال این مفاهیم به مردم عادی نبودند. استر و جری در آن سال‌ها از اولین کسانی بودند که جرات کردند و از قوانین جذب صحبت به میان آوردند.

پس از مدتی اولین کتاب استر هیکس و جری هیکس آنقدر طرفدار پیدا کرد که آنها به صرافت تاسیس یک انتشارات خانوادگی برای کتاب‌های قانون جذبی شدند که استر و جری نویسنده‌ی آن‌ها بودند. به این شکل بود که انتشارات آبراهام هیکس به همراهی استر و جری هیکس پایه‌گذاری شد.

نام آبراهام هیکس از دریافت‌های استر از منبع بی‌پایان و نامتناهی جهان شکل گرفت. او برای اینکه بتواند در ذهن خود به منبع خلق‌دهنده و تغذیه‌کننده‌ی این جهان سر و شکل بدهد، نام آن شعور بی‌نهایت را آبراهام هیکس گذاشت. آبراهام هیکس ابدا یک انسان نیست و از دریافت‌های درونی استر شکل گرفته است تا بلکه فقط بتواند درمورد این ذات بی‌نهایت صحبت کند.

آبراهام در یکی از کتاب‌های استر به این شکل خود را به مخاطبان معرفی می‌کند:

«زمانی که با شادی لحظه‌ی حال خود را احساس کنید، به منبع انرژی جهان متصل می‌شوید. صحبت تمام ادیان الهی هم همین است. ما ابعاد غیرفیزیکی شما هستیم و شما آیندگان هستید.»

آثار استر هیکس
استر هیکس از نویسندگان و سخنرانان انگیزشی و الهام‌بخش آمریکایی است که به همراه همسرش جری هیکس توانست به موفقیت و جایگاه خوبی دست پیدا کند. او و همسرش هشت کتاب در ارتباط با قوانین جذب و خلق زندگی بهتر منتشر کردند و این کتاب‌ها خیلی زود راه خود را به سراسر دنیا باز کردند و محبوب شدند.

استر و جری هیکس دست در دست هم توانستند میلیون‌ها نسخه از کتاب‌های قانون جذب را منتشر کنند و بفروشند. این زن و شوهر مربی معنوی دست‌کم در پنجاه کشور دنیا سمینار و کارگاه برگزار کردند و موجب آشنایی افراد زیادی با قوانین جذب شدند تا بتوانند خودشان خلق‌کننده‌ی چیزی باشند که از زندگی توقع دارند.

کتاب قانون جذب
استر هیکس در کتاب قانون جذب به سراغ این موضوع رفته که زندگی قرار نیست آنقدرها هم سخت و جدی باشد که خیلی از مردم در حال تجربه‌ی آن هستند. او با استفاده از اصولی به نام قوانین جذب راهکارهایی برای خلق کردن یک زندگی شاد، غنی، سرشار از سلامتی و ثروت را ارائه می‌دهد. استر بر روی نیروی ذهن و افکار تاکید می‌کند و می‌گوید برای تغییر لایه‌های سطحی زندگی که آنها را نمی‌خواهیم باید در افکارمان نسبت به زندگی، سلامتی، پول و روابط تجدید نظر کنیم.

دانلود کتاب آرامش استر و جری هیکس pdf

 

قدرت شگفت‌انگیز احساسات
کتاب قدرت شگفت‌انگیز احساسات خیلی زود توانست بین طرفداران استر و جری محبوب شود. چرا که با بیانی ساده به سراغ موضوعی حساس رفته بود. استر و جری در این کتاب با استفاده از آموزه‌های معنوی به سراغ التیام رنج‌های گذشته و زخم‌های احساسی رفته‌اند تا به مخاطبان کمک کنند که ناراحتی‌ها و اندوه‌های خود را شناسایی کرده و شفا دهند.

بخواهید تا به شما داده شود
استر هیکس در کتاب بخواهید تا به شما داده شود، ۲۲ راهکار برای برآورده شدن آرزوها را آموزش داده است. او در این کتاب هم از ادیان، فرهنگ‌ها، تاریخ و ادبیات کمک گرفته است تا راه‌های خلق ثروت، تندرستی و روابط سالم به زندگی را برای مخاطبانش باز کند.

۳۶۵ روز با قانون جذب – روزنوشت‌های آبراهام
یکی از ایرادهایی که به کتاب‌های موفقیت وارد می‌شود، این است که مخاطب تا زمانی که با محتوای کتاب در تماس باشد، تحول را مشاهده می‌کند، اما به محض اینکه کتاب و تمرین‌ها قطع می‌شود، همه چیز به حالت قبل بازمی‌گردد. استر هیکس و جری با تیزحسی این نیاز را درک کردند و یک دوره‌ی ۳۶۵ روزه را طراحی کردند. با این توضیح که مخاطبی که ۳۶۵ روز بدون هیچ وقفه‌ای برنامه‌ای معنوی را دنبال کند، قطعا به روزهای پیش از آن برنمی‌گردد. آموزه‌های این کتاب به شکلی طراحی و چیدمان شده‌اند که مخاطب به شکلی دائمی با افکارش نسبت به پول، سلامتی و ارتباطاتش در ارتباط باشد و آرام آرام عنان ذهن و افکارش را در دست بگیرد.

سارا – مجموعه‌ی داستانی ۳ جلدی
تعداد بی‌شماری از طرفداران و مخاطبان استر هیکس و جری هیکس به او می‌گفتند که ای کاش این مفاهیم را از کودکی و نوجوانی آموخته بودند! همین باعث شد تا ایده‌ی خلق کتابی با موضوع قوانین جذب برای کودکان و نوجوانان برای استر و جری جدی شود. آن‌ها این بار تصمیم گرفتند با استفاده از ادبیات و داستان این مفاهیم را انتقال بدهند. مجموعه‌ی سارا سه جلدی است و داستان شخصیتی به نام سارا را روایت می‌کند. این کتاب به فرزندان می‌آموزد که چگونه خودش خالق احساسات خوب و شادی برای خودش باشد و در مواجهه با بحران‌ها و چالش‌ها دچار دستپاچگی نشود

کتاب آرامش از استر و جری هیکس

 

کتاب آرامش یکی از کتابهای نوشته شده توسط استر هیکس و جری هیکس می باشد ، استر هیکس متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ یک سخنران و نویسنده الهام بخش آمریکایی است. او ۹ کتاب را با همسرش جری هیکس همکاری کرده‌است، کارهای زیادی را دربارهٔ قانون جاذبه ارائه کرده‌است. در این سایت ویدئویی نیز با عنوان سه مرحله برای رسیدن به خواسته ها و آرزوها از استر هیکس ، برای شما قرار داده شده است.

در سایت پانته آ شاپ کتابهای دیگری و همچنین ویدئوهایی با موضوع آرامش قرار دارد که می توانید برای مطالعه بیشتر در این زمینه به دسته آرامش مراجعه نمایید.

کتاب آرامش از استر و جری هیکس
در سفر اسرار آمیز زندگیمان دائماً به دنبال پاسخی برای سوالاتمان هستیم.

ما همیشه می خواهیم کنترل زندگیمان را بدست بگیریم اما نمی دانیم چگونه باید این کار را انجام دهیم.

ما همیشه می خواهیم ترس هایمان را، از کوچک ترین آنها در مورد بدن و روابط نزدیک مان تا بزرگترین آنها در مورد مرگ، حکومت و جهان و حتی ترس هایی که در مورد زندگی در سیارات دیگر داریم، از بین ببریم.

آموزه های کتاب آرامش
کتاب آرامش اثر استر و جری هیکس همه ترس ها را از بین می برد. ترس ها و نگرانی های ما، هر چه باشند. همچنین دستورالعمل های آسانی ارائه می دهد تا بتوانید فراتر از آن ترس ها یا مشکلات گام بردارید و لذت های زندگی را تجربه کنید.

این کتاب اعتماد به نفس تان را چنان بالا می برد که احساس خواهید کرد ابزار نامحدودی در دست دارید که به کمک آن می توانید در هر موقعیتی که پیش می آید موثر عمل کنید. در اثر این اعتماد به نفس، شما متوجه می شوید که هر کاری را می توانید انجام دهید.

در کتاب آرامش چه می خوانیم ؟
جری هیکس در بخشی از پیشگفتار کتاب آرامش این گونه بیان می کند:

آیا دقت کرده اید وقایعی که احساس رضایت فروتنی در شما به وجود آورده اند، در رشد فردیتان تاثیرگذار بوده اند؟

آیا در آلبوم ذهنی خاطرات لذتبخشتان تصاویر آن لحظاتی که تحت تاثیر تجلی آرزوهایتان قرا گرفته بودید را نگهداری کرده اید؟

آیا از آن افراد ، کتابها و شرایط به ظاهر تصادفی که موجب شدند تجربیاتی حاوی جرقه هایی از آگاهی و روشن بینی داشته باشید با قدردانی یاد می کنید؟

آن تجربیات کوتاه را نقاط عطف بنامید؛ آنها را میانبر بنامید؛ تابلوهای راهنما در مسیر زندگی تان بنامید؛ یا حتی نمونه کوچکی از لحظاتی که احساس خوشبختی می کنید … اما آیا اثرات مثبت و دراز مدت این لحظات را در زندگیتان ندیده اید؟

به ما گفته شده است که کلام درس نمی دهد، بلکه تجربیات زندگی درس می دهند . وگرچه این کتاب حاوی کلام است ، با خواندن آن دریچه های جدیدی از روش های بهبود احساسات و باورها به رویتان گشوده خواهد شد. باورهای جدید شما هم ( توسط قوانین کائنات ) می توانند تجربیات جدید و شادی خلق کنند … و در اثر تجربیات مملواز شادی ، شما آگاهی بیشتری در مورد بهبود وضعیت زندگیتان کشف خواهید کرد.

من مطمئنم شما این کتاب را به عنوان گنجی که شما را در رسیدن به هر خواسته ای که دارید راهنمایی می کند، نگهداری خواهید کرد.

کتاب آرامش به شما کمک خواهد کرد تا حقایق زندگی خودتان را خلق کنید. آن حقایق ، باورهایی هستند که برای مدتی طولانی حفظ کرده اید و باورها ، اندیشه هایی هستند که در طول این مدت با خود حمل کرده اید. تاکید من بر آگاهی از قدرت شگفت انگیزی به نام قدرت اندیشه است.

اخیرا وقتی از یک فرد بسیار موفق دلیل موفقیت های حیرت انگیزش را می پرسم می گوید: « من به چیزهای بزرگ می اندیشم … خیلی وقت پیش به این نتیجه رسیدم که وقتی به هر حال باید به چیزی بیندیشم ، چرا به چیزهای بزرگ نیندیشم؟» این یک تجلی از قدرت شگفت انگیز اندیشه هاست.

سالها پیش مقاله ای را می خواندم که توسط یکی از بزرگترین نوابغ قرن بیستم نوشته شده بود : « اکثر انسان ها کمتر از یک درصد تواناییهایشان را استفاده می کنند… نود و نه درصد از تواناییهایشان برای انجام کاری یا داشتن چیزی در زندگی عملا غیر قابل استفاده باقی می ماند. »

این کتاب چگونگی استفاده از توانایی های به کار نگرفته تان را نشان می دهد. آیا تا به حال می دانستید که مقدار زیادی از تواناییهای شما برای لذت بردن هنوز بدون استفاده مانده است؟

آیا تا به حال می دانستید که حتی با وجود داشتن لحظات مسرت بخش در زندگی هنوز لذتهای بسیار زیادی را تجربه نکرده اید؟

با وجود اینکه جسمتان همیشه احساس خوبی به شما داده است و کارایی بالایی از خود نشان داده است ، آیا می دانستید که می تواند حتی بهتر هم عمل کند؟

 

دانلود pdf و کتاب آرامش

کتاب آرامش نوشته جری و استر هیکس، دومین کتاب از سری کتاب های استر هیکس است که شما را بیشتر به خودتان نزدیک می کند. آرامش کتابی که زندگی شما را دگرگون می کند. با خواندن این کتاب اعتماد به نفس شما چنان بالا می رود که احساس خواهید کرد ابزار نا محدودی در دست دارید که به کمک آن می توانید در هر موقعیتی که پیش می آید موثر عمل کنید. در اثر این اعتماد به نفس، شما متوجه می شوید که هر کاری را می توانید انجام دهید. شما یاد می گیرید که از هر کشمکشی رها شوید و در عوض شروع به تمرین هنر پذیرش کنید. شما همچنین از اینکه می بینید شادمان زندگی کردن انقدر آسان است، بسیار خوشحال خواهید شد. این کتاب یکی از بهترین کتاب های صوتی برای آرامش اعصاب و روح شماست. شما عزیزان می توانید قسمت اول این کتاب را بصورت رایگان گوش کنید و در صورت تمایل باقی قسمت های کتاب صوتی آرامش نوشته جری و استر هیکس به همراه pdf آن را خریداری نمایید.

 

دانلود کتاب آرامش اثر استر و جری هیکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *