دانلود بازی موج سواران مترو مود شده برای موبایل

دانلود بازی موج سواران مترو

 

Subway Surfers v3.11.2 + Mod – بازی محبوب موج سواران مترو برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه ها و کلیدهای نامحدود + باز کردن قفل) به صورت محدود
آپدیت جدید به طور همزمان در گوگل پلی منتشر می شود

Subway Surfers یک بازی محبوب، سرگرم کننده و قدیمی از استودیوی محبوب Kiloo برای اندروید است که یکی از پردانلودترین بازی های آرکید اندروید با +1 میلیارد دانلود است! اگر از علاقه مندان به بازی های موبایل هستید، بدون شک بازی اعتیادآور و محبوب Subway Surfers را می شناسید، همان بازی ای که جک و دوستانش در خط مترو از دست ماموران کشورهای مختلف دنیا فرار می کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسری به نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آنها کمک کنید تا از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. زیرا در مسیر با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت خود از آنها عبور کنید و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که می توانید برای افزایش هیجان جمع آوری کنید، بازی را بکشید و ارتقاء بخرید! در این بازی شما در نقش جک در متروی شهرهای مختلف جهان ماجراجویی خواهید داشت و ساعت ها سرگرم خواهید شد! البته شخصیت های مختلفی در بازی وجود دارند و شما قادر خواهید بود بازی با آنها را تجربه کنید. یکی از شخصیت ها را به دلخواه انتخاب کنید و وارد دنیای بزرگ و متنوع و رنگارنگ سابو موج سواران شوید! اگر از علاقه مندان به بازی های Subway Surfers هستید، پیشنهاد می کنیم نسخه لندن را از دست ندهید!

 

موج سواران مترو

 

بازی اندروید Subway Surfers با سبک دویدن و تعقیب و گریز خود از سال 2012 طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و پس از گذشت نزدیک به 8 سال هنوز برای بسیاری از افراد تازگی آن زمان است و از تجربه آن سیر نمی شوند. ! مسیر دویدن شما در بازی پر از ماجراها و خطرات مختلف است که باید همه آنها را به سلامت پشت سر بگذارید! قطارهایی را که با سرعت در مسیر خود حرکت می کنند، سوار شوید تا از موانع مختلفی که باید از روی آنها یا از زیر آنها عبور کنید، فرار کنید و از دست ماموری که پشت سر شما دراز می کند تا شما را خواب آلود کند فرار کنید و شروع به ثبت رکورد کنید. . مسیر بی پایان بازی به شما این اطمینان را می دهد که به هیچ وجه احساس تکراری بودن آن نمی شود و در هر قسمت شاهد یک ویژگی جدید خواهید بود! نکته مهمی که باعث شده این بازی با عمر طولانی همچنان طرفداران خاص خود را داشته باشد آپدیت های مکرر آن است که در هر آپدیت شما رکوردهایی را در شهری از کشورهای مختلف جهان به جای خواهید آورد. از شهرهایی مثل لس آنجلس گرفته تا سائوپائولو، پاریس، موناکو، پرو، ونیز و … همه میزبان شما برای سفر در بازی خواهند بود!

برخی از ویژگی های بازی اندروید Subway Surfers:

داشتن گرافیک HD خیره کننده و رنگارنگ
امکان باز کردن قفل شخصیت های جدید بازی
امکان رقابت با دوستان آنلاین
برای هیجان بیشتر، اچیومنت های مختلفی در بازی وجود دارد
انجام حرکات آکروباتیک توسط جک برای افزایش جذابیت
گیم پلی اعتیاد آور با کنترل های لمسی-بصری عالی
بازی Subway Surfers هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است و جالب است بدانید که تاکنون حدود 1 میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است و ما در فارسروید آخرین نسخه آن را به صورت رایگان ارائه می کنیم. به شما کاربران عادی و امیدواریم مورد پسند شما واقع شود. نیازی به گفتن نیست که تصاویر نیز برای مشاهده شما در دسترس هستند. پس از مشاهده عکس ها و فیلم های گیم پلی، می توانید آخرین آپدیت را به همراه مود به صورت رایگان دانلود کنید.

 

موج سواران مترو ادینبورگ

 

تغییرات نسخه 3.11.2
هیچ تغییری در دسترس نیست!
درباره موج سواران مترو؟
Subway Surfers یک بازی پلتفرم و پرش از استودیوی SYBO Games (Kilvo) برای اندروید است که داستان آن حول محور پسر جوانی به نام جیک می‌چرخد! با کشیدن نقاشی روی دیوارهای مترو توسط نگهبان مترو تعقیب شد و متاسفانه زیر قطار افتاد و در این تعقیب و گریز جان باخت! حال سازنده بازی برای زنده نگه داشتن خاطره خود این بازی را ساخته است که می توانید آن را تجربه کنید. در طول مسیر، قفل شخصیت ها و لباس های جدید را با جمع آوری سکه ها باز کنید و در طول مسیر رکورد بزنید.
Subway Surfers infinite اصلی و مود شده را نصب کنید؟
امکان تجربه بازی Subway Surfers با دو نسخه اصلی و مود [هک شده] وجود دارد. در نسخه اصلی باید با تلاش خود لباس ها و شخصیت ها را باز کنید اما با نصب نسخه مود شده بازی می توانید با پول بی نهایت از ابتدا لباس ها، شخصیت ها و آیتم ها را یکی پس از دیگری باز کنید. دسترس. و لذت استفاده از آنها را تجربه کنید. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که نسخه اصلی یا مود شده را نصب کنید!
دانلود آپدیت بازی subway surfers اندروید – از کجا؟
فارسروید به‌عنوان به‌روزترین مرجع اندروید در ایران، همیشه آخرین به‌روزرسانی‌های Subway Surfers را همزمان با عرضه آن توسط سازنده ارائه می‌کند. هر زمان که می خواهید آخرین آپدیت مترو موج سواران را نصب کنید، کافیست به این صفحه رفته و بر روی دکمه دانلود در کادر دانلود کلیک کنید تا آخرین نسخه برنامه را دریافت کرده و آن را نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *