دانلود بازی موتور سواری مود شده برای موبایل

دانلود  بازی موتور سواری

 

 

Daredevil Rider FULL یک بازی جدید و زیبا در سبک موتور سواری و بازی های هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید می باشد. با داشتن آن بر روی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود می توانید سوار موتورسیکلت شوید و از موانع مختلف و بسیار چالش برانگیز عبور کنید. امتیاز جمع کنید و مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید! باید با بالاترین سرعت رانندگی کنید و با انجام حرکات آکروباتیک سکه ها را در هوا بگیرید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به مراحل پایانی انجام دهید. انواع مختلفی از موانع اعم از کامیون، ماشین، هواپیما، هلیکوپتر و برخی اشیای متعدد دیگر در مسیر شما وجود دارد که باید با آخرین سرعت از روی آنها بپرید و با خیال راحت از آنها عبور کنید تا به مرحله بعدی برسید!

شما باید موتور را با دکمه های مجازی روی صفحه که برای کنترل موتور با نهایت دقت ساخته شده اند فرود بیاورید تا به راننده آسیبی نرسد و اینجاست که مقداری پول می گیرید و به صحنه می روید. تو برو بعد!

برخی از ویژگی های بازی Daredevil Rider FULL اندروید:

* شامل 80 مرحله شگفت انگیز در 3 دنیای مختلف

* دارا بودن گرافیک سه بعدی (سه بعدی) و بسیار مطلوب برای حجم کم

* سرعت حرکت خود را در صفحه با یک کیلومتر نمایش دهید!

* امکان انجام حرکات آکروباتیک مختلف توسط بازیکن

* با دوستان خود در فیس بوک با اشتراک گذاری امتیازات و دعوت از کاربران جدید به بازی رقابت کنید

بازی موتور سواری Daredevil Rider FULL هم اکنون در پلی استور با قیمت 1.34 دلار و دارای امتیاز 5.0 از 5.0 به فروش می رسد که ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با یک کلیک آن ها را دانلود کنید. دريافت كردن..

 

دانلود Daredevil Rider FULL – بازی جذاب موتور سواری اندروید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *