دانلود بازی مرد عنکبوتی مود شده برای موبایل

دانلود بازی مرد عنکبوتی

 

The Amazing Spider-Man یکی از بهترین عناوین بازی اکشن برای سیستم عامل اندروید است که توسط Gameloft بر اساس داستان فیلم مرد عنکبوتی طراحی شده است! داستان مرد عنکبوتی از این قرار است که دکتر کانرز از سمت خود به عنوان مدیر Oscorp اخراج می شود و Alistair Smythe جای خالی او را پر می کند. موجودات جهش یافته از جمله لیزارد همان حیوانات زیبایی هستند که توسط اسمیت و اطرافیانش تا امروز آورده شده اند و این اولین قدم برای آنهاست و افکار شومی مانند انجام چنین حرکاتی بر روی انسان دارند. . همچنین اسمایث با ساخت ربات برای خود درآمد بیشتری به دست آورده است. حالا مرد عنکبوتی با کمک دوستانش باید سعی کند جلوی او را بگیرد! در این بازی شما کنترل مرد عنکبوتی را دارید که در شهر نیویورک حرکت می کند! می توانید با کمک تار عنکبوت بین ساختمان های مختلف حرکت کنید و هیجان را به دستگاه خود بیاورید. در این بازی می توانید در شهر پرسه بزنید اما قبل از آن باید یکی از مراحل بازی را شروع کنید تا در مسیر داستان بازی قرار بگیرید. برای تعیین یک مرحله می توانید آن را روی نقشه انتخاب کنید و سپس از طریق راهنما به محلی که شروع می شود بروید. اگر تمایلی به انجام این کار ندارید، می توانید با استفاده از عملکرد سریع به جلو و فشار دادن کلید مربوطه، یک مرحله را به سرعت شروع کنید. قبل از شروع هر مرحله، تصاویری به شما نشان داده می شود که می توانید به راحتی از آنها رد شوید!

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز

 

بازی Spider-Man شامل 25 ماموریت چالش برانگیز است و مراحل در مکان های سه بعدی و واقعی انجام می شود و وظیفه شما نجات فردی است که در میان انبوهی از دشمنان قرار دارد و باید با از بین بردن دشمنان فرد مورد نظر را نجات دهید. . داده و ماموریت را کامل کنید. کیفیت گرافیک و صداگذاری بازی به صورت کاملا حرفه ای انجام شده است و با آن می توانید بهترین تجربه بازی ماجراجویی و اکشن را برای گوشی اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. امروز جدیدترین نسخه بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز را به دلیل درخواست مکرر کاربران به همراه فایل دیتا برای دانلود در فارسروید قرار داده ایم که کاملا تست شده و نیازی به روت شدن گوشی شما ندارد. آفلاین کار می کند! در آخر بهتر است اشاره کنیم که بازی The Amazing Spider-Man با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد و تاکنون 1000000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و آخرین نسخه آن On you است!

تغییرات نسخه V1.2.2g:

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی

 

راهنمای نصب و اجرای بازی:

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM را در Obb در مسیر Android/obb و پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftAMHM را در داده ها در مسیر Android/data حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *