دانلود بازی مربی فوتبال “یازده بازیکن برتر” مود شده برای موبایل

دانلود بازی مربی فوتبال “یازده بازیکن برتر”

 

Top Eleven Be a Soccer Manager v23.18 – دانلود آپدیت بازی محبوب فوتبال منیجر 2023
نصب آپدیت جدید همزمان با انتشار و برای اولین بار
بازی آنلاین است

Top Eleven یک بازی فوق العاده زیبا و مهیج در سبک بازی های ورزشی محصول استودیوی بازی سازی Nordeus برای سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از 50 میلیون بازیکن از سراسر جهان یکی از برترین و محبوب ترین بازی ها می باشد. در گوگل پلی به حساب میاد! اگر از جمله افرادی هستید که به فوتبال علاقه زیادی دارید و زمان زیادی را صرف تماشای بازی های فوتبال می کنید و از نحوه مربیگری تیم مورد علاقه خود ناراضی هستید و با خود می گویید اگر من مربی این تیم بودم، من همچین کاری انجام میدم من [!] بله، خودتان را آماده کنید، رویای شما محقق شده است و در Top Eleven می توانید تیم مورد علاقه خود را مربیگری کنید و هر طور که می خواهید مربی تیم شوید! اکثر عملیات و وظایفی که یک مربی در دنیای واقعی فوتبال بر عهده دارد در بازی فوق شبیه سازی شده و بازیکن را وارد دنیای هیجان انگیز مربیگری می کند! تنظیم ترکیب تیم، انتخاب رنگ و ظاهر لباس بازیکنان، خرید و فروش بازیکنان تنها بخشی از وظایفی است که به عنوان مربی در بازی Top Eleven باید انجام دهید. از طرفی بیش از 80 کشور و تیم در بازی Top Eleven گنجانده شده اند و کاربر مختار است یکی را به عنوان تیم اصلی انتخاب کند و وارد رقابتی سالم با دیگر کاربران در اینترنت شود و ساعت ها سرگرم شود!

برخی از ویژگی های بازی ورزشی Top Eleven اندروید:

با کارهایی مانند حمایت از دوستان با مهارت و امتیاز، هدایایی ارسال و دریافت کنید
امکان بازی با دوستان و به چالش کشیدن آنها با بازی های دوستانه و هیجان انگیز
خرید و فروش بازیکنان برای افزایش قدرت یا بودجه باشگاه با شرکت در مزایده
خرید اقلام رسمی باشگاه مانند لباس و نشان توسط بازیکن و شما
با ساختن یک استادیوم و آوردن بازیکنان خود به آن، استادیوم را بسازید و ارتقا دهید
این بازیکنان را در اوج یا کسانی که به شما کمک می کنند به اوج برسید بفروشید!
سفارشی سازی کامل تیم با انتخاب نام باشگاه، سبک کیت، نام بازیکنان و حتی سفارشی کردن ملیت
پشتیبانی از 35 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و غیره
بازی Top Eleven هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.6 از 5.0 می باشد و امروز آخرین نسخه را در قالب لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. باز هم اشاره می کنیم که بازی Top Eleven به صورت آنلاین انجام می شود و با اینترنت سیم کارت های ایرانسل و همراه اول کار می کند. برای دانلود آخرین نسخه بازی از سرورهای پرسرعت ما؛ با ما همراه باشید …

 

یازده تای اول

 

تغییرات نسخه 23.18
هی، طرفداران فوتبال! این نسخه جدید Top Eleven را بررسی کنید! ما روی بهبود ویژگی ها و رفع اشکال کار کرده ایم تا بتوانید از مدیریت بهتر باشگاه های خود لذت ببرید. گروه های خود را آماده کنید!
درباره Top Eleven؟
بازی Top Eleven به شما امکان می دهد نقش یک مربی را بازی کنید. رهبری تیم فوتبال مورد علاقه خود را بر عهده بگیرید و برای برنده شدن در رقابت تلاش کنید. انتخاب و ساختن تیم خود؛ خرید و فروش بازیکن؛ انتخاب رنگ و طرح لباس تیم؛ ساخت و ارتقاء استادیوم خودتان؛ شرکت در مسابقات فوتبال و… یکی از کارهایی است که در این بازی انجام خواهید داد!
بازی برتر Elon آفلاین است یا آنلاین؟
تجربه بازی Top Elon فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است. بازی بخش آفلاین ندارد و تجربه آن در نبود اینترنت در دسترس نیست.
مود Top Eleven نصب و هک شد؟
بازی Top Eleven به دلیل زیر سرور بودن و داشتن سرورهای قوی و تدابیری برای جلوگیری از کلاهبرداری و سوء استفاده، به هیچ عنوان قابل هک یا مود شدن نیست و نسخه مود شده ای از آن وجود ندارد.
دانلود آپدیت بازی Top Eleven – از کجا؟
فارسروید به‌عنوان به‌روزترین مرجع اندروید در ایران، همیشه آخرین به‌روزرسانی‌های Top Eleven را همزمان با انتشار سازنده ارائه می‌کند. هر زمان که خواستید آخرین آپدیت تاپ الون را نصب کنید کافیست به این صفحه رفته و روی دکمه دانلود در کادر دانلود کلیک کنید تا آخرین نسخه برنامه را دریافت کرده و با یک لمس آن را نصب کنید. با توجه به انتشار بازی به صورت بسته اصلی; برای آپدیت نیازی به حذف نسخه قدیمی نیست و نسخه جدید بالای نسخه قدیمی نصب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *