دانلود بازی ماجراجویی های کوهستان مود شده برای موبایل

دانلود بازی ماجراجویی های کوهستان!

 

Grand Mountain Adventure v1.221 – بازی اندروید Grand Mountain Adventure
عنوان ورزشی سرگرم کننده و دوست داشتنی برای اندروید
تست شده با اجرای آفلاین

Grand Mountain Adventure یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های ورزشی از استودیوی بازی سازی Toppluva AB برای دستگاه های اندرویدی می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی قرار گرفته است و به درخواست کاربران عزیز آخرین نسخه آن مثل همیشه می باشد. کاملا رایگان در سایت ما منتشر شده است. همانطور که از نام بازی پیداست، می توانید در یک کوه بزرگ به ماجراجویی بپردازید. شغل اصلی شما اسکی است اما می توانید از تله کابین نیز در بازی استفاده کنید و لذت ببرید. مهمترین بخش بازی که آن را زیبا و واقعی می کند محیط پویا آن است. خرس و آهو را در بازی می بینید، حتی گاهی اوقات که در حال اسکی هستید، ممکن است با بهمن عظیمی که باید از آن فرار کنید یا قطار در حال حرکتی که باید از آن عبور کنید و … تهدید می شوید. عبور هلیکوپترها از آسمان! این نشان می دهد که سازندگان چقدر برای طراحی محیط بازی وقت گذاشته اند. در مورد محیط بازی صحبت کردیم و نمی توان از گرافیک زیبای آن صحبت نکرد! طراحی عالی از برف و درختان و چوب اسکی که روی برف می ماند! همه چیز عالی است و جزئیات تا حد امکان در بازی وجود دارد! گرافیک بازی مخصوصاً برای حجم بازی به خوبی طراحی شده است و انصافاً سازندگان در این قسمت تمام تلاش خود را کرده اند تا محصولی درجه یک را به دست مخاطبان برسانند. شما می توانید رکوردهای اسکی خود را در بازی ثبت کنید، نه تنها به صورت آفلاین! شما می توانید رکوردهای خود را از طریق اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید و حتی رقابت کنید! مسیرهای مخفی در طول مسیر اسکی شما وجود دارد که پیدا کردن آنها می تواند سرگرم کننده باشد! پس وقتی در فضای زیبا و آرامش بخش Grand Mountain Adventure در حال اسکی هستید، مراقب باشید! شاید ناگهان بهمنی به شما حمله کند و شاید مسیری مخفی پیش روی شما باشد که باید در همان لحظه به آنجا بروید و آن را کشف کنید.

 

ماجراجویی در کوه بزرگ

 

صدای بازی Grand Mountain Adventure فوق العاده است! صدای برخورد چوب اسکی به برف به خوبی شنیده می شود و به بهترین شکل ممکن طراحی شده است! البته فقط صدای اسکی شما نیست و صدای محیط بازی با کیفیت است. موسیقی Grand Mountain Adventure مانند سایر قسمت های آن زیبا و آرامش بخش است و نمی توان با نواختن و گوش دادن به موسیقی زیبای بازی احساس آرامش نکرد! گیم پلی بازی Grand Mountain Adventure که قسمت اصلی هر بازی است نیز ساده و روان است و در این قسمت نیز مشکلی وجود ندارد. سازندگان موفق شده اند تنوع را در بازی لحاظ کنند به طوری که بیش از 200 پیست اسکی و 5 کوه در بازی وجود دارد! نباید از این نکته غافل شد که گیم پلی بازی بسیار اعتیادآور است، قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد! اگر بخواهیم نگاهی کلی به بازی داشته باشیم، باید بگوییم که Grand Mountain Adventure فوق العاده است و در همه زمینه ها عالی به نظر می رسد و نمی توان ایراد گرفت! پس اگر به دنبال یک بازی با حجم نسبتا خوب هستید که از قضا آرامش بخش باشد و کیفیت خوبی داشته باشد، Grand Mountain Adventure بهترین انتخاب ممکن برای شماست! به خصوص اگر از دوستداران اسکی و ورزش های زمستانی باشید، در این صورت با یک شاهکار درجه یک طرف هستید که نمی تواند شما را مجذوب خود کند! در حال حاضر امتیاز 4.2 از 5.0 در گوگل پلی را به خود اختصاص داده است و بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی در سراسر جهان دریافت شده است و یکی از محبوب ترین و محبوب ترین بازی ها در رده ورزشی به حساب می آید. ما آن را به صورت رایگان با یک لینک مستقیم ارائه می کنیم که می توانید تنها با یک کلیک آن را دریافت کنید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید و نظر خود را در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید و نظر خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید.

 

راهنمای نصب و اجرای بازی:

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.toppluva.grandmountain را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید

 

تغییرات نسخه 1.221
هیچ تغییری در دسترس نیست!

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *