دانلود بازی شگفت انگیز خون آشام مود شده برای موبایل

دانلود بازی شگفت انگیز خون اشام

 

بازی بی نظیر Wild Blood v1.1.1 از گیم لافت برای اندروید + فایل دیتا + تریلر – نسخه تست شده و کاملا آفلاین بازی

همانطور که می دانید گیم لافت یکی از بهترین و محبوب ترین شرکت های بازی سازی برای انواع سیستم عامل ها می باشد که با بازی های بی نظیر خود تحسین هر کاربری را بر می انگیزد. این شرکت هر بار بازی های بی نظیری را برای اندروید منتشر می کند که بدون شک به دلیل گرافیک عالی و گیم پلی منحصر به فرد مورد علاقه همه کاربران قرار گرفته است. تا به امروز بازی های زیادی از این شرکت در فارسروید در اختیار شما عزیزان قرار داده بودیم اما امروز با یکی دیگر از بازی های حماسی تاریخی این شرکت به نام Wild Blood در خدمت شما کاربران عزیز اندروید هستیم!

این بازی با گرافیک فوق العاده و داستانی هیجان انگیز طراحی شده است. قطعا شما را جذب خواهد کرد و با مشاهده تصاویری از محیط خود; به هیچ وجه به این راحتی تسلیم نخواهید شد! این بازی در سبک بازی های تاریخی و به صورت سوم شخص می باشد و در آن شما در نقش لنسلوت (Sir Lancelot) هستید!

فرض بازی این است که لنسلوت به همسر آرتور علاقه مند است و پادشاه پس از اطلاع از این موضوع تصمیم می گیرد او را بکشد. شاه آرتور گروه خاصی از شیاطین را استخدام می کند تا او را به جهنم بفرستند. در این بازی لنسلوت باید در برابر تمامی حملات دشمن مقاومت کند و آنها را شکست دهد و شاه آرتور را نابود کند!

 

دانلود Wild Blood – بازی شگفت انگیز خون آشام برای اندروید + دیتا

 

بازی در عین داشتن گرافیک عالی، کنترل آسانی بر روی شخصیت بازی فراهم می کند، زیرا دکمه هایی در سمت راست صفحه برای کنترل سلاح ها و حملات ویژه وجود دارد. انواع مختلفی از سلاح ها مانند شمشیر و تیرکمان در اختیار شماست که باید با استفاده از آن ها دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود کنید… در طول بازی نیز این امکان را دارید که سلاح های خود را ارتقا دهید و با کسب امتیاز قدرت خود را افزایش دهید. آنها را بزرگ کنید و با آزاد کردن زندانیان، طلاهای زیادی به دست آورید.

این طلاها همچنین زمانی که می خواهید حملات خاصی را سازماندهی کنید به شما کمک می کنند! از طرفی پازل های مختلفی در بازی تعبیه شده است که با حل آن ها می توانید جوایز زیادی دریافت کنید. در بازی Wild Blood گرافیک خیره کننده از یک سو و کیفیت صدای بازی در حین اجرا و … از سوی دیگر بهترین و هیجان انگیزترین و واقعی ترین تجربه بازی اکشن و حماسی را در گوشی هوشمند اندرویدی شما به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Wild Blood اندروید:

* داشتن بیش از 20 نوع دشمن از جمله باس ها

* در دسترس بودن سلاح های مختلف مانند شمشیر و تیراندازی با کمان

* وجود پازل های زیادی در بازی برای افزایش امتیاز

* امکان بازی آنلاین تا هشت نفر

* دارا بودن کیفیت صدای عالی و گرافیک خیره کننده

بازی شگفت انگیز Wild Blood هم اکنون با قیمت 6.99 دلار در مارکت اندروید به فروش می رسد و یکی از محبوب ترین بازی های اکشن و حماسی اندروید است که فارسروید آن را به تمامی دوستداران بازی GAME LOFT ارائه می دهد. برای مشاهده تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تغییرات نسخه v1.1.1:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

 

نحوه نصب بازی Wild Blood:

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftWBHM را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را به صورت آفلاین اجرا کنید و لذت ببرید.

 

دانلود Wild Blood اندروید + دیتای بازی

 

 

دانلود Wild Blood اندروید + دیتای بازی

 

 

دانلود Wild Blood اندروید + دیتای بازی

 

 

دانلود Wild Blood اندروید + دیتای بازی

 

 

دانلود Wild Blood اندروید + دیتای بازی

 

 

دانلود Wild Blood اندروید + دیتای بازی

 

 

دانلود Wild Blood اندروید + دیتای بازی

 

 

دانلود Wild Blood اندروید + دیتای بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *