دانلود بازی تین تین مود شده برای موبایل

دانلود بازی تین تین

 

 

The Adventures of Tintin به فارسی یک بازی بسیار زیبا، مهیج و سرگرم کننده با گرافیک خارق العاده و خیره کننده در سبک بازی های فکری محصول دیگر کمپانی معروف Gameloft برای سیستم عامل اندروید می باشد که امروز درخواست آن را داده ایم. کاربران، ما آخرین نسخه را برای شما قرار داده ایم! این بازی که بر اساس فیلمی به همین نام ساخته شده است شما را در نقش تین تین گزارشگر بلژیکی قرار می دهد که ساعت ها شما را با ماجراجویی های مختلف به چالش می کشد.

گرافیک عالی و بازی HD باعث می شود شما که علاقه ای به بازی های موبایل ندارید به تجربه آن علاقه مند شوید! داستان بازی از جایی شروع می‌شود که تین تین یک کشتی مدل می‌خرد، اما در ابتدا نمی‌داند که حرف مهمی در انتهای آن پنهان شده است. اما افرادی هستند که از این ماجرا خبر دارند و تین تین با دزدیدن این مدل به ناچار پا به این ماجرا خواهد گذاشت!

 

دانلود بازی The Adventures of Tintin – Tintin اندروید + دیتا

 

پس از پیچ و خم های بسیار، تین تین متوجه می شود که سه نمونه از این کشتی ها وجود دارد و کسی که هر سه را داشته باشد می تواند راز نامه ها را فاش کند. در این بین او برای اولین بار با یکی از خاطره انگیزترین شخصیت های این سریال به نام کاپیتان هادوک آشنا می شود و به او می فهماند که اشتباه می کند و کاپیتان بودن یک مراسم است. هادوک یک جدی به نام فرانسیس هادوک دارد و تمام اسرار مربوط به او و کشتی محبوبش است.

از آنجایی که نماد خاص او شکل یک تک شاخ بود، این تک شاخ ها نقش مهمی در حل برخی معماها دارند! از این قسمت به بعد داستان جدی تر می شود و این دو به مناطق مختلف سفر می کنند و با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند. هادوک حتی در مواقع خاصی ماجراهای جدش را روایت می کند و با او به گذشته برمی گردیم!!!

 

دانلود بازی The Adventures of Tintin – Tintin اندروید + دیتا

 

انواع ماموریت های چالش برانگیز بر دوش شماست که باید با سگ وفادار خود انجام دهید و هیجان را به گوشی اندرویدی خود بیاورید.

امروز در فارسروید جدیدترین و جدیدترین نسخه بازی مربوط به 31 جولای 2013 را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که به طور کامل تست شده و بر روی گوشی های اندروید 2.1 و بالاتر نصب و اجرا می شود.

در این نسخه (نسخه مود شده) تمامی آیتم های بازی باز هستند و بدون شک بهترین و کامل ترین نسخه می باشد. برای دیدن تصاویری از بازی شگفت انگیز The Adventures of Tintin و آموزش نصب و اجرای بازی به ادامه مطلب بروید!

قیمت بازی: 6.99 دلار

نکته اول:

این بازی برای اولین بار اجرا می شود. قطعا به اینترنت و عبور از تحریم نیاز دارد.

 

نکته دانلود:

برای راحتی شما، فایل دیتای بازی (SD File) و فایل نصبی (apk) را در یک فایل فشرده برای دانلود قرار داده ایم، اما برای آن دسته از کاربرانی که می گویند فایل ها را جداگانه قرار دهید تا ابتدا فایل apk باشد. نصب شده، برای دانلود دیتا بروید! “یک کپی از فایل نصبی براشون گذاشتم که می تونید از پایین با حجم 4 مگابایت دانلود کنید:

دانلود فایل apk بازی The Adventures of Tintin با حجم 4 مگابایت

 

نکاتی برای نصب و اجرای بازی:

مرحله اول: فایل فشرده را دانلود کرده و با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج کنید و سپس اقدام به نصب فایل نصبی بازی با نام application.apk کنید.

مرحله دوم: پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftTTHM را در مسیر Android/data کپی کنید.

مرحله سوم: اتصال اینترنت خود را وصل کنید و تحریم را دور بزنید و منتظر بمانید تا مراحل بررسی مجوز فایل نصب و داده انجام شود.

مرحله 4: بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

 

دوستان در هر گوشی که بدون مشکل اجرا شد در نظرات اعلام کنید تا سایر کاربرانی که قصد دانلود دارند با خیال راحت این کار را انجام دهند!

 

دانلود The Adventures of Tintin Android APK + Data

 

 

دانلود The Adventures of Tintin Android APK + Data

 

 

دانلود The Adventures of Tintin Android APK + Data

 

 

دانلود The Adventures of Tintin Android APK + Data

 

 

دانلود The Adventures of Tintin Android APK + Data

 

 

دانلود The Adventures of Tintin Android APK + Data

 

 

دانلود The Adventures of Tintin Android APK + Data

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *