دانلود بازی تفنگی گیم لافت مود شده برای موبایل

دانلود بازی تفنگی گیم لافت

 

پس از معرفی بازی های شگفت انگیز و گرافیکی کمپانی معروف گیم لافت، این بار به درخواست کاربران، بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز HD Brothers In Arms را برای شما دوستداران بازی های اکشن و تفنگی قرار داده ایم که اساس آن تا جایی که ممکن است. همانطور که از نامش می توانید حدس بزنید بر اساس انجام عملیات نظامی به صورت گروهی است! در واقع در این بازی علاوه بر مراقبت از خود، باید به فکر سایر اعضای تیم خود نیز باشید! این بازی یکی از محبوب ترین بازی های اول شخص جنگ جهانی است که بدون شک گرافیک و کیفیت صدای بالای آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
در بازی فوق شما با دوستان خود به جنگ می روید و هر یک از رفقای شما برای شما بسیار ارزشمند هستند و مانند یک برادر هستند پس باید تمام تلاش خود را برای زنده نگه داشتن خود و آنها و آسیب نبینید زیرا با از دست دادن یکی از آنها قطعا در مراحل بعدی با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد و حرکت رو به جلو بسیار سخت خواهد بود!

 

دانلود بازی Brothers In Arms 2 – Gameloft gun برای اندروید + دیتا

 

اگر بخواهیم بازی Brothers In Arms را توضیح دهیم، می توانیم به دنبال تفاوت در نحوه روایت آن باشیم به گونه ای که این حس را به شما بدهد که در حال تماشای فیلم جنگی هستید! از طرفی نسخه دوم بازی پیشرفت چشمگیری داشته است، به طوری که شاید بتوان گفت بزرگترین پیشرفت این بازی نسبت به نسخه قبلی، ارتقای چشمگیر هوش مصنوعی بازی است؛ به طوری که شاید بتوان گفت که این بازی در حال توسعه است. برخلاف قسمت اول بازی که سربازان دشمن در جای خود ایستادند تا شما آنها را دور بزنید، در این بازی زمانی که احساس می کنند شما از آنها برتر هستید، به سرعت موقعیت خود را تغییر می دهند یا به حملات شما از سوی دیگری پاسخ می دهند. زاویه می دهند یا عقب می نشینند و به اعضای دیگرشان می پیوندند!

در بازی فوق طراحی شخصیت ها و مدل های متحرک نسبتاً جذاب و بدون نقص بوده و کیفیت صدا و نور قابل تحسین است! اگر پس از خواندن متن بالا احساس کردید که به این بازی علاقه دارید، درنگ نکنید و تا پایان این پست ما را دنبال کنید!

امروز در فارسروید آخرین نسخه بازی Brothers In Arms را برای شما کاربران عادی آماده کرده ایم که به صورت کاملا تست شده در اختیار شما قرار گرفته است اما برای اجرای بدون مشکل بازی باید توجه داشته باشید که با توجه به تحریم ما شما باید بازی را با برنامه انجام دهید. تصویب تحریم ها (فیل شکن)

نسخه مود شده با پول بی نهایت!

 

دانلود دیتای بازی Brothers In Arms با حجم 241 مگابایت

مسیر مکان پوشه داده (com.gameloft.android.GAND.GloftB2HP) در sdcard/android/Data

رمز داده: www.farsroid.com

 

سایر تصاویر محیط بازی (برای مشاهده در سایز اصلی بر روی آنها کلیک کنید)

 

دانلود Brothers In Arms® 2 Android + Data

 

 

دانلود Brothers In Arms® 2 Android + Data

 

 

دانلود Brothers In Arms® 2 Android + Data

 

 

دانلود Brothers In Arms® 2 Android + Data

 

 

دانلود Brothers In Arms® 2 Android + Data

 

 

دانلود Brothers In Arms® 2 Android + Data

 

 

دانلود Brothers In Arms® 2 Android + Data

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *