دارن هاردی – زرین لینک

دارن هاردی

دارن هاردی کیست؟

دارن هاردی کیست؟

 

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده و سخنران موفق آمریکایی یکی از افرادی است که صورت جدی در این صنعت فعالیت میکند و آثار فاخری را نیز به عموم مردم جهان معرفی کرده است. بسیاری از بهترین کتابهای دارن هاردی در ایران هم به صورت کتاب های چاپی یا فایل های صوتی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است و به جد باعث تغییر ذهنیت بسیاری از مخاطبین فارسی زبان شده است.پ

پس آشنایی با زندگی نامه دارن هاردی، مردی که ایرانیان زیادی او را می شناسند می تواند برای شما هم جذاب باشد!

 

دارن هاردی (darren hardy) در ۲۶ فوریه سال ۱۹۷۱ میلادی (شمسی: ۷ اسفند ۱۳۴۹) آمریکا متولد شد. پدر و مادر او زمانی که ۱۸ ماه داشت از هم جدا شدند. مادر او سرپرستیش را قبول نکرد و به همین دلیل با پدرش زندگی کرد. دارن هاردی زندگی شخصی خود را در شبکه های اجتماعی به وضوح به اشتراک می گذارد زیرا معتقد است با این کار مردم متوجه می شوند که یک فرد از طبقه ضعیف جامعه می تواند به موفقیت های بزرگی دست یابد.

هاردی به طور شگفت انگیزی از سنین کم زندگی خود وارد جمع میلیونر‌ها شد؛ به طوری که در ۱۸ سالگی درآمدی بالغ بر سالیانه ۱ میلیون دلار داشت. در سال ۲۰۰۷ در مجله موفقیت (Success Magazine) که یک مجله پرطرفدار آمریکایی بود، مشاوره می‌داد و مطالبی را در آن چاپ می‌کرد و به عنوان ناشر مجله فعالیت می‌کرد.

هاردی در ۲۷ سالگی مالک یک شرکت با درآمد ۵۰ میلیون دلار در سال بود و از این طریق، صنعت مشاوره و سخنرانی را پیش گرفت. او تاکنون عضو چندین شرکت متعدد است و به هزاران شرکت بزرگ مشاوره داده است؛ از این رو تاثیری که دارن هاردی بر صنعت سخنرانی‌های انگیزشی و کتاب‌های روانشناسی و موفقیت داشته، بسیار زیاد است.

دارن هاردی چطوری معروف شد؟

همانطور که گفته شد، دارن هاردی در سال ۱۸ سالگی به موفقیت نسبی رسید و تلاش‌های بسیاری کرد تا در ۲۷ سالگی به یک میلیونر تبدیل شود. عمده موفقیت وی به سال ۲۰۱۰ مربوط می‌شود که هم برای دارن هاردی و هم برای صنعت موفقیت، یک سال طلایی محسوب می‌شود. دارن هاردی در سال ۲۰۱۰ کتاب محبوب و فوق العاده «اثر مرکب» را نوشت.

کتاب اثر مرکب آنقدر محبوب شد که او را به یکی از موفق‌ترین افراد زمان خودش تبدیل کرد؛ به طوری که امروزه بسیاری از افراد معروف مثل بازیگران، ورزشکاران و حتی شخصیت‌های سیاسی و صاحبان کسب و کار‌های بزرگ، این کتاب را می‌خوانند و از مطالب آن برای بهبود وضعیت شخصی و دستیابی به موفقیت استفاده می‌کنند.

بینش و نگرش فوق العاده زیبای دارن هاردی به زندگی و علاقه شدید وی به پیشرفت شخصی و بهبود نظم فردی، تاثیر زیادی در موفقیت وی داشته است. این نگرش آنقدر صادقانه و قدرتمند است، که در سخنرانی‌ها و حتی جملات کتاب‌های دارن هاردی احساس می‌شود. تمامی این موارد باعث شده که دارن شانزده سال از جمله مهمترین و تاثیرگذارترین افراد در صنعت موفقیت و انگیزش باشد.

از نظر برخی افراد، دارن هاردی تولید کننده ثروت است! اغلب مخاطبان و تحلیلگران معتقدند که دارن هاردی ثروت زیادی را از طریق آموزش راه و رسم‌های بهبود فردی و رسیدن به موفقیت تولید کرده است. بدیهی است شخص دارن هاردی نیز از همین طریق ثروت و موفقیت فراوانی کسب کرده است؛ به طوری که ارزش خالص دارایی‌های فعلی وی نزدیک به ۵ میلیون دلار است.

کتاب اثر مرکب دارن هاردی

دارن هاردی کتاب های زیادی را روانه بازار کرده که هر کدام محبوبیت ویژه ای نزد دنبال کنندگان موفقیت دارد .ولی اثر مرکب حسابش با همه آن کتاب ها جداست به طوریکه طرفداران دارن هاردی از او درخواست کردن تا یک سمینار در رابطه با این کتاب برگزار کنند و چیزهایی که لازم است رو در سخنرانی خودش آموزش بدهد . این سخنرانی از دارن هاردی به نام فراتر از اثر مرکب برگزار شد در حال حاضر سایت جادوی باور این سمینار را به بهترین شکل ترجمه کرده و برای مشترکین خود به صورت رایگان قرار داده است

 

دانلود کتاب اثر مرکب pdf

 

لیست کتاب های دارن هاردی

دارن هاردی سالهاست که جزو ناشران برتر نیویورک تایمز شناخته می‌شود و کتاب‌های محبوب متعددی را روانه بازار کتابخوانی کرده است. این کتاب‌ها اغلب در صدر جدول برترین‌های نیویورک تایمز بوده اند و عبارتند از:

  • در بهترین سال زندگی تو
  • اثر مرکب
  • ترن کارآفرینی
  • امسال تکرار نخواهد شد!
  •  استثناء باشید!
  • هنر خوب زندگی کردن
  • هنر خوب اندیشیدن
  • دیوانگان ثروت ساز
  • ۱۰ هفته تا کارآفرینی بدون چون و چرا