بهترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest 0 تا 100 کامل – زرین لینک

بهترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest 0 تا 100 کامل

بهترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest 0 تا 100 کامل آموزش

آموزش کامل و جامع بهترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest 0 تا 100 کامل در سال 1403 و 1404

ثبت نظر در سایت zarinlink.ir

بهترین روش 0 تا 100 بهترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest 0 تا 100 کامل

اگه میخواید یاد بگیرید که چطوری بهترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest 0 تا 100 کامل با ما در زرین لینک تا ادامه همراه باشید.
 

اگر میخواهید یاد بگرید که بهترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest 0 تا 100 کامل

 

 

 

بهترین روش جدید بهترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest 0 تا 100 کامل 1403

روش های دیگه رو امتحان کردی نشد ؛، زرین لینک مرجعه آموزش های بهترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest 0 تا 100 کامل می باشد ، که به راحتی مشکلتون حل میکنیم

 

می تونید این مقاله جدید و خواندنی رو از سایت زرین لینک مطالعه گکنید و در انتها اگه دوست داشتی یه نظری هم در قسمت پایین ثبت کنی

 

 

آخرین روش بهترین روش پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest 0 تا 100 کامل جدید که مشکل حل کنیم؟

بهترین روش ها در سایت زرین لینک

پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest

3.8 / 5. تعداد رای: 26

پیدا کردن کلمات کلیدی مهم با ابزار Uber Suggest

اوبر ساجست (Ubersuggest) یکی از ابزار آنلاین برای تحقیق و پیدا کردن کلمات کلیدی مهم است. در این مطلب قصد داریم کار با سرویس اوبر ساجست البته بدون لو رفتن اطلاعات سرچ کنسول را به شما آموزش دهیم. اما قبل از این لازم می‌دانیم که نکاتی راجع به اهمیت کلمات کلیدی و نقش آن بر روی سئو سایت صحبت کنیم و سپس درباره‌ی مزایا و کاربرد ابزار Ubersuggest و تأثیر آن دریافتن کلمه کلیدی مناسب را برای شما بازگو کنیم و سپس راه‌حلی برای ثبت‌نام در اوبر ساجست بدون لو رفتن اطلاعات را به شما ارائه دهیم. بنابراین اگر شما هم از ابزار Ubersuggest استفاده می‌کنید به شما پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

شاید سوالی برای شما به وجود بیاید که آیا اوبر ساجست معتبر است یا آمارهای آن قابل اطمینان است؟ درباره این قبلا یک محتوای ویدئویی تولید کردیم که شما را دقیق راهنمایی می‌کند. پس مقاله آیا آمار Ubersuggest معتبر است؟ را مطالعه کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

پیدا کردن کلمات کلیدی مهم

پیدا کردن کلمات کلیدی مهم
پیدا کردن کلمات کلیدی مهم

همان‌طور که می‌دانید سئو مجموعه کارهایی است که باید برای بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو گوگل انجام دهید درواقع این به این معنا است که سئو سایت باعث دیده شدن سایت شما در لیست نتایج اول گوگل می‌شود که این امر باعث افزایش ترافیک ورودی سایت شما و درنتیجه باعث افزایش درآمد شما از سایت می‌شود. سئو به دو بخش سئو داخلی (On-Page SEO) و سئو خارجی (Off-Page SEO) تقسیم می‌شود. کلمات کلیدی زیرمجموعه‌ای از سئو داخلی سایت هستند که نقش بسیار مهمی در جذب کاربر و ترافیک ورودی دارند.

کلمه‌ کلیدی چیست

به‌بیان‌ساده کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که کاربران آن‌ها را در نوار گوگل جست‌وجو می‌کند. کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی برای جذب کاربر و مخاطب دارند. کلمات کلیدی می‌توانند از یک کلمه یا از چند کلمه تشکیل شوند که در این صورت به آن‌ها عبارت کلیدی می‌گوییم. بنابراین برای انتخاب کلمات کلیدی باید وقت بسیار زیادی را صرف کنیم زیرا کاربران از این کلمات کلیدی جذب سایت شما می‌شوند. بنابراین بهترین حالت برای یافتن کلمات کلیدی مناسب این است که ابتدا حوزه کسب‌وکار خود را بشناسید.

این به این معنا است که ابتدا باید مخاطب هدف خود را ارزیابی به‌عنوان‌مثال شما سایتی در حوزه وردپرس دارید بنابراین مخاطبین هدف شما اکثراً افرادی هستند که به‌نوعی با وردپرس سروکار دارند مثلاً طراحان وب‌سایت‌های وردپرسی یا کسانی که قصد دارد وردپرس را آموزش ببینند. حال باید برای محتوایی که می‌نویسید کلمه کلیدی انتخاب کنید. پس بهترین کار این است از کلمات کلیدی استفاده کنید که کاربر مورد هدف شمارا جذب کند. سپس لیستی از کلمات کلیدی که به ذهنتان می‌رسد را بنویسید و از میان آن‌ها بهترین کلمه‌های کلیدی را بیابید.

پیدا کردن یک لیست کامل از کلمات کلیدی

  1. عبارت یا کلمه کلیدی خود را در گوگل سرچ کنید سپس از قسمت جست‌وجوهای مرتبط کلمات و عبارات جدیدتری را به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید از آن نیز در لیستتان استفاده کنید.
  2. به کمک ابزار گوگل ترندز کلمات کلیدی موجود در لیست خود را با یکدیگر مقایسه کنید و کلماتی که کمتر سرچ می‌شوند را از لیست کلمات کلیدیتان حذف کنید.
  3. برای یافتن تعداد رقبای کلمه کلیدی موردنظرتان کافی است عبارت allintitle را در نوار گوگل بنویسید سپس علامت: بگذارید و بعد از یک فاصله بین دو علامت “” کلمه یا عبارت کلیدی را بنویسید و بر روی اینتر بزنید سپس در نتایج جست‌وجوی گوگل در قسمت زیر نوار سرچ شده عددی نشان داده می‌شود که دقیقاً تعداد رقبای شما را نشان می‌دهد. به تصویر زیر دقت کنید تا متوجه توضیحات داده‌شده شوید.
جست‌وجو کلمات کلیدی در گوگل
جست‌وجو کلمات کلیدی در گوگل

بعد از انجام مراحل بالا بررسی می‌کنیم کدام کلمه تعداد رقیب کمتر و محبوبیت بیشتری دارد سپس آن کلمه می‌شود کلمه کلیدی مناسب که باید بر روی آن مانور دهیم و محتوای خود را بر اساس آن بنویسیم. همان‌طور که دیدید یافتن کلمه کلیدی به روش بالا بسیار سخت و زمانبر و اگر بخواهیم برای نوشتن هر محتوایی مراحل بالا را طی کنیم بسیار از وقت و انرژی ما هدر می‌شود.

اما خبر خوب این است که گوگل یکسری ابزار ارائه می‌دهد که آن ابزار به یافتن کلمات کلیدی مناسب به شما کمک می‌کند یکی از این ابزار اوبر ساجست (Ubersuggest) است که در این بخش از مقاله قصد داریم آن را به شما معرفی کرده و نحوه ثبت‌نام در اوبر ساجست بدون لو رفتن اطلاعات را به شما بگوییم.

Ubersuggest چیست

اوبر ساجست (Ubersuggest) ابزاری است که به شما در پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب کمک می‌کند. همان‌طور که قبل‌تر توضیح دادیم پیدا کردن کلمه کلیدی بدون ابزار کار بسیار سخت و زمانبری است بنابراین برای پیدا کردن کلمه یا عبارت کلیدی بهتر است از ابزارهای موجود در گوگل استفاده کنید. مزیت فوق‌العاده‌ای که ابزار اوبر ساجست نسبت به سایر ابزار یافتن کلمات کلیدی مانند Semrush یا Ahrefs دارد این است که این ابزار کاملاً رایگان است. این ابزار دارای امکانات و قابلیت‌های بسیاری است یکی از امکاناتی که Ubersuggest دارد این است که به شما پیشنهاد‌ها و ایده‌هایی مرتبط با کلمه کلیدی را نشان می‌دهد.

آموزش کار با ابزار Ubersuggest

در ابتدا لازم است وارد سایت ubersuggest شوید و در کادر موردنظر همان‌طور که در زیر شکل نشان داده‌شده است زبان افغانستان را انتخاب کنید. (متاسفانه این ابزار نیز مانند بسیاری از ابزار دیگر از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.)

آموزش کار با ابزار Ubersuggest
آموزش کار با ابزار Ubersuggest

 

سپس همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید در قسمت Enter a domain or keyword نام دامنه یا کلمه کلیدی را وارد کنید در این قسمت ما کلمه کلیدی آموزش وردپرس را وارد کردیم و سپس با صفحه زیر مواجه شدیم که یک نمای کلی از حجم جست‌وجو (SEARECH VOLUME)، میزان سختی سئو (SEO DIFFICULTY)، سختی در تبلیغات گوگل (PAID DIFFICULTY) و هزینه برای هر کلیک (COST PER CLICK) را نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *