بهترین روش سئو پیلار پیج چیست؟ استفاده از محتوای ستونی در SEO 0 تا 100 کامل آموزش
آموزش کامل و جامع بهترین روش سئو پیلار پیج چیست؟ استفاده از محتوای ستونی در SEO 0 تا 100 کامل در سال 1403 و 1404
بهترین روش 0 تا 100 بهترین روش سئو پیلار پیج چیست؟ استفاده از محتوای ستونی در SEO 0 تا 100 کامل
اگه میخواید یاد بگیرید که چطوری بهترین روش سئو پیلار پیج چیست؟ استفاده از محتوای ستونی در SEO 0 تا 100 کامل با ما در زرین لینک تا ادامه همراه باشید.
اگر میخواهید یاد بگرید که بهترین روش سئو پیلار پیج چیست؟ استفاده از محتوای ستونی در SEO 0 تا 100 کامل
بهترین روش جدید بهترین روش سئو پیلار پیج چیست؟ استفاده از محتوای ستونی در SEO 0 تا 100 کامل 1403
روش های دیگه رو امتحان کردی نشد ؛، زرین لینک مرجعه آموزش های بهترین روش سئو پیلار پیج چیست؟ استفاده از محتوای ستونی در SEO 0 تا 100 کامل می باشد ، که به راحتی مشکلتون حل میکنیم
می تونید این مقاله جدید و خواندنی رو از سایت زرین لینک مطالعه گکنید و در انتها اگه دوست داشتی یه نظری هم در قسمت پایین ثبت کنی
آخرین روش بهترین روش سئو پیلار پیج چیست؟ استفاده از محتوای ستونی در SEO 0 تا 100 کامل جدید که مشکل حل کنیم؟
بهترین روش ها در سایت زرین لینک
سئو پیلار پیج چیست؟ استفاده از محتوای ستونی در SEO
- آموزش سئو وردپرس مقالات آموزشی
- بروزرسانی شده در
همانطور که میدانید سئو همیشه در حال تغییر است و هیچکس نمیتواند ادعا کند که به طور قطع بر آن تسلط دارد. با این حال بر همه عیان است که علیرغم بروزرسانیهای مکرر در الگوریتم موتور جستجوی گوگل، محتوا و لینک سازی نقش حیاتی در سئو دارند. بنابراین برای پیشی گرفتن از رقیبان، شما نیاز به یک استراتژی ویژه به نام سئو پیلار پیج دارید.
آنچه در این مقاله میخوانید
سئو پیلار پیج چیست
محتوای پیلار یا همان محتوای ستونی یک استراتژی است که طبق آن شما مقالات طولانی و خسته کنندهتان را به مقالات کوتاهتر با تمرکز بالاتر خرد میکنید. در واقع محتوای ستونی از یک ساقه اصلی و چند خوشه تشکیل شده است که به این خوشهها کلاستر گفته میشود.
بگذارید این موضوع را با یک مثال برایتان روشن کنم. فرض کنید شما یک وبسایت فروش محصولات دارید. وبسایت شما حاوی سه پیلارِ مارکتینگ، فروش محصولات و بررسی محصولات خواهد بود. حالا هر کدام از این پیلارها میتوانند حاوی چند پیلار دیگر باشند. مثلا بخش مقاله یا بررسی محصولات میتواند از پیلارهای کیف، کفش یا لوازم جانبی تشکیل شده باشد. تمامی کفشهایی که شما در وبسایتتان مورد بررسی قرار میدهید ساختار خوشهای یا کلاسترهای شما خواهند بود که میتوانید هر کدام از این مقالات را به پیلار اصلی آن یعنی کفش یا حتی به پیلارهای مرتبط به آن مثلا فروش کفش لینک دهید. برای درک بهتر این موضوع در ادامه ساختار پیلار و کلاستر را به طور جداگانه بررسی خواهیم کرد و در نهایت به شما نحوه کار با ساختار پیلار کلاستر را آموزش خواهیم داد.
کلاستر یا همان خوشه موضوعی چیست
کلاستر مجموعهای از مقالات مرتبط و صفحات وبسایت است که حول یک موضوع اصلی متمرکز شدهاند. ایجاد کلاسترها به شما امکان میدهد که به طور عمیقتر در یک موضوع اصلی غوطه ور شوید و در عین حال یک معماری بی نقص از کارآمد سایتتان ایجاد کنید.
ایجاد معماری مستحکم در ساختار وبسایت بسیار مهم است، چرا که به موتورهای جستجو کمک میکند تا محتوای شما را راحتتر پیدا کنند که به نوبه خود رتبه سئو شما را در موضوعات مختلفی که انتخاب میکنید بهبود میبخشد.
از آنجایی که وبسایتها راهروهای فیزیکی برای گشت و گذار کاربران ندارند، شما باید این راهروها را به صورت مجازی و با استفاده از لینکدهی ایجاد کنید. اما رضایت کاربران یک روی سکه است. در عین حال شما باید گوگل را هم از وبسایتتان راضی نگه دارید. به طور خلاصه یک کلاستر حول محور پیلار ساخته میشود و با استفاده از یک رابطه دو طرفه، میان آنها لینک میدهید. (یعنی اینکه از کلاستر به پیلار و از پیلار به کلاستر).
پیلار پیج یا صفحه ستونی چیست
پیلار یک صفحه از وبسایت است که یک نمای کلی از موضوعی خاص ارائه میدهد. یک مقاله پیلار باید همه جنبههای یک موضوع را به طور کلی پوشش دهد، اما برای جزئیات بیشتر باید به مقالات جداگانه که همان خوشهها هستند پیوند داده شود.
پیلارها باید هم گسترده و هم جامع باشند. آنها باید تقریبا هر سؤالی را که کاربر ممکن است در مورد یک موضوع داشته باشند را لمس کنند. اما نباید به سوالات خیلی عمیق پاسخ دهد. پیلارها را به عنوان یک راهنمای “هر چیزی که باید بدانید” یا یک راهنمای “الف تا ی” برای موضوعی بین 5000 تا 10000 کلمه در نظر بگیرید. مثلا مقاله کسب درآمد از اینترنت در خانه یک پیلار در سایت میهن وردپرس هست.
ساختار سئو پیلار پیج
بگذارید با یک مثال ساده برایتان توضیح دهم. فرض کنید شما یک وبسایت در رابطه با تمرینات بدنسازی دارید. در این مثال، باشگاه دارای یک صفحه اصلی است که محتوای عمیقی را در مورد موضوع “همه چیز درباره تناسب اندام” ارائه میدهد. پیلار به مجموعهای از پستهای وبلاگ پیوند میخورد که هر کدام بر روی یک کلمه کلیدی خاص تمرکز میکنند (به عنوان مثال، “روال تمرین بدون وزنه”. هر یک از این مقالات کلاستر با استفاده از همان متن اصلی در لینک: “روال تمرین” به پیلار اصلی پیوند میدهند. این پیوندهای داخلی به گوگل کمک میکنند تا پیلار را با آن عبارت کلیدی خاص مرتبط کند.
با این رویکرد، بازدیدکنندگان میتوانند این محتوا را با استفاده از بسیاری از ترکیبهای کلیدی بلند که شامل «روتینهای تمرینی» هستند، پیدا کنند. آنها میتوانند به راحتی به یک نمای کلی از “روال تمرین” و همچنین جزئیات مربوط به جنبههای خاص “روال تمرین” دسترسی داشته باشند. در عین لذت کاربری، موتورهای جستجو میتوانند وبسایت شما را به عنوان یک مرجع در مورد موضوع باشگاه بدنسازی ببینند. این یک رابطه برد برد است.
انواع سئو پیلار پیج
پیلار پیجها سه نوع هستند. صفحه ستون 10X، صفحه ستون منابع و صفحه ستون موضوعات فرعی. بیایید هر کدام را زیر میکروسکوپ بگیریم.
پیلار پیج 10X
این پیلار یک صفحه وب منحصر به فرد است که همه چیز را در مورد یک موضوع معین رمزگشایی میکند و ده برابر بیشتر از سایر صفحات فرعی منبع دارد. این پیلار پیج بیشتر شبیه یک کتاب الکترونیکی قابل دانلود است که شامل منوهای ناوبری داخلی و موارد دیگر است. مثلا صفحه وردپرس چیست در سایت میهن وردپرس.
سئو پیلار پیج منبع
پیلار پیج منبع جایی است که مجموعهای از پیوندهای داخلی و خارجی را پیدا میکنید. در واقع، هدف اصلی این صفحه ارائه لیست کاملی از لینکهای مرتبط با یک موضوع خاص به بازدیدکنندگان است.
پیلار پیج موضوعات فرعی
یک پیلار پیج از موضوعات فرعی بر مشکلاتی که محصول یا خدمات شما حل میکند تمرکز میکند. اگر میخواهید خود را به عنوان یک متخصص صنعت معرفی کنید، ایجاد