کدبازان

بهترین روش الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم 0 تا 100 کامل

بهترین روش الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم 0 تا 100 کامل آموزش

آموزش کامل و جامع بهترین روش الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم 0 تا 100 کامل در سال 1403 و 1404

ثبت نظر در سایت zarinlink.ir

بهترین روش 0 تا 100 بهترین روش الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم 0 تا 100 کامل

اگه میخواید یاد بگیرید که چطوری بهترین روش الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم 0 تا 100 کامل با ما در زرین لینک تا ادامه همراه باشید.
 

اگر میخواهید یاد بگرید که بهترین روش الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم 0 تا 100 کامل

 

 

 

بهترین روش جدید بهترین روش الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم 0 تا 100 کامل 1403

روش های دیگه رو امتحان کردی نشد ؛، زرین لینک مرجعه آموزش های بهترین روش الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم 0 تا 100 کامل می باشد ، که به راحتی مشکلتون حل میکنیم

 

می تونید این مقاله جدید و خواندنی رو از سایت زرین لینک مطالعه گکنید و در انتها اگه دوست داشتی یه نظری هم در قسمت پایین ثبت کنی

 

 

download mod apk

آخرین روش بهترین روش الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم 0 تا 100 کامل جدید که مشکل حل کنیم؟

بهترین روش ها در سایت زرین لینک

الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم

  • بروزرسانی شده در 

4.1 / 5. تعداد رای: 30

الگوریتم گورخر گوگل چیست؟ چطور از Zebra در امان باشیم

گوگل دارای الگوریتم‌های متنوعی است که کار اصلی آن‌ها بهینه‌سازی نتایج گوگل است. از مهم‌ترین الگوریتم‌های گوگل می‌توان به الگوریتم گورخر گوگل، پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار اشاره کرد. هر یک از این الگوریتم‌ها برای هدف خاصی طراحی‌شده‌اند اما درمجموع هدف همه‌ی آن‌ها انتخاب بهترین وب‌سایت برای نمایش در رتبه برتر گوگل برای کاربران است. همان‌طور که می‌دانید گوگل یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت‌های موتور جست‌وجو است که مهم‌ترین هدف آن رضایت کاربران و مخاطبانش است.

این موتور جست‌وجو شرایطی را ایجاد کرده که کاربر در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسد. در این میان بسیاری از وب‌سایت‌ها برای کسب رتبه بالا در لیست نتایج گوگل از روش‌ها و تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه یا کلاه خاکستری استفاده می‌کردند که گوگل را دور بزنند و بتوانند خیلی سریع از گوگل رتبه بگیریند.

مثلاً در یک محتوا، زیاد از کلمه کلیدی اصلی استفاده می‌کردند که این باعث کم‌ارزش شدن و پایین آمدن کیفیت محتوا می‌شد و کاربر را به نتیجه دلخواه نمی‌رساند. صرفا فقط از تعداد کلمه کلیدی زیاد استفاده می‌کردند که گوگل فکر کند این مقاله مفصلی درباره این موضوع است. اینجا بود که گوگل با طراحی الگوریتم‌های مختلف با وب‌سایت‌های خاطی برخورد کرد. درواقع الگوریتم‌های گوگل برای رتبه‌بندی بهتر بین وب‌سایت‌ها طراحی شده‌اند. در این مقاله قصد داریم در مورد الگوریتم گورخر گوگل صحبت کنیم و ویژگی‌ها و هدف این الگوریتم را برای شما توضیح دهیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

الگوریتم گورخر گوگل چیست

الگوریتم گورخر گوگل (Google Zebra Algorithm) یکی از پرکاربردترین الگوریتم‌های گوگل است که مسئول نظارت بر فروشگاه‌های اینترنتی و جلوگیری از کلاه‌برداری‌هایی که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی صورت می‌گیرد است. این الگوریتم با شناسایی فروشگاه‌های قلابی و بی‌کیفیت اینترنتی آن‌ها را حذف می‌کند. این الگوریتم توسط مت کاتس (Matt Cutts)، مدیر سابق بخش اسپم گوگل در مارس 2013 جهت نظارت بر سایت‌های فروشگاهی و تجاری ارائه شد.

با افزایش فروشگاه‌های اینترنتی امروزه اکثر مردم خریدهای خود را در بستر اینترنت انجام می‌دهند. بنابراین گوگل برای حفظ اعتماد کاربران خود، الگوریتم گورخر را آپدیت کرد.

درواقع الگوریتم گورخر گوگل زمانی به وجود آمد که گوگل تصمیم به مقابله با سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیت گرفت و هدف خود را جلب اعتماد کاربر قرارداد و این به این دلیل بود که بعضی از وب‌سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیت و نامعتبر توانسته بودند توسط استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های کلاه‌سیاه، خود را به رتبه‌های اول گوگل برسانند که این باعث ناراحتی و نارضایتی کاربران شد. بنابراین گوگل با آپدیت الگوریتم گورخر (زبرا) به مبارزه با سایت‌های فروشگاهی نامعتبر و قلابی پرداخت. بنابراین به‌طور کلی هدف از طراحی الگوریتم گورخر یا زبرا حذف سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیت و نامعتبر است.

علت نام گذاری الگوریتم زبرا یا گورخر چیست

دلیل نام گذاری الگوریتم گورخر گوگل
دلیل نام گذاری الگوریتم گورخر گوگل

اگر به شکل ظاهری گورخر نگاه کنیم می‌بینیم که پوست بدن گورخر دارای یک الگوی راه‌راه سیاه و سفید است که قسمت سفید بدن گورخر نوری غیر پولاریز منعکس می‌کند. این نور باعث دفع حشرات می‌شود. علت دوم این است که این الگوریتم از یک الگوی سیاه و سفید مانند سایر الگوریتم‌های گوگل مثل پاندا و پنگوئن و دزدان دریایی و … پیروی کرده است. درواقع علت نام‌گذاری الگوریتم زبرا یا گورخر بخاطر ویژگی دفع پولاریزاسیون است. الگوریتم زبرا هم مانند حیوان گورخر به دفع و حذف سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیت و نامعتبر می‌پردازد و به شکلی طراحی شده است که از حمله کلاهبرداران و اسپم‌ها جلوگیری کند.

یک نکته بسیار مهم در این بخش باید اضافه کنم. شما اگر قصد دارید در گوگل رتبه بگیرید خوب است که این الگوریتم‌ها مانند: الگوریتم پاندا، الگوریتم گورخر گوگل و… را بشناسید. اما اصلا مهم نیست که خودتان را چنین زیاد درگیر این مسئله کنید که وای الآن گوگل می‌خواهد سایت شما را با چه الگوریتمی بررسی کرده و رتبه بدهد! همین که درست‌کار باشید و نخواهید مردم را گول بزنید و محصول و مقالات مناسبی را در اختیار کاربران بگذارید و باعث شوید کاربر مشکلش رفع شود، شما از گوگل رتبه می‌گیرید.

نحوه کار الگوریتم گورخر به چه شکل است

در الگوریتم زبرا یا گورخر گوگل بیشتر به مسائل فنی سایت توجه می‌کند. بنابراین اگر شما سئو یک سایت فروشگاهی‌ را به عهده دارید باید بیش از دیگران با نحوه کار و ساختار این الگوریتم آشنا شوید. اگر می‌خواهید توسط الگوریتم گورخر جریمه نشوید و از لیست نتایج گوگل حذف نشوید بهتر است اعتماد کاربران را با ارائه سرویس‌های امن و مطمئن در سطح اینترنت جلب کنید. مثلا از SSL برای سایت خود استفاده کنید و امنیت اطلاعات کاربران را تضمین کنید. اگر نمی‌دانید SSL چیست پیشنهاد می‌کنم مقاله SSL چیست و چرا از https استفاده می کنیم؟ را مطالعه کنید.

الگوریتم گورخر به محض اینکه متوجه شود که سایت شما ناامن است یا قصد کلاه‌برداری، فریب و سوء استفاده از اطلاعات کاربران را دارد خیلی سریع سایت شمارا حذف می‌کند. بنابراین اگر دارای یک سایت فروشگاهی هستید برای اینکه بتوانید در سطح گوگل باقی بمانید باید قوانین الگوریتم گورخر گوگل را رعایت کنید.

هدف اصلی الگوریتم گورخر چیست

همان‌طور که اشاره کردیم الگوریتم گورخر به مبارزه با سایت‌های، بی‌اعتبار و ناامن می‌پردازد و از رتبه گرفتن سایت‌های ناامن ، بی‌کیفیت، سطح پایین و کم اعتبار جلوگیری می‌کند. برای رسیدن به این منظور موارد زیر را مورد هدف قرار می‌دهد:

  1. حذف فروشگاه‌های اینترنتی که قصد سوء استفاده از اطلاعات کاربران را دارد.
  2. حذف فروشگاه‌های اینترنتی فیک و دروغین.
  3. حذف سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیت و بی اعتبار.
  4. حذف سایت‌های فروشگاهی که قوانین را دور می‌زنند.
  5. از بین بردن خرده‌فروش‌های سطح پایین و ضعیف.
  6. جلوگیری از هک اطلاعات کاربران.

درواقع اهداف اصلی الگوریتم‌های گوگل تمایز بین سایت‌های بی‌کیفیت و بی‌اعتبار با سایت‌های فروشگاهی باکیفیت و امن است. پس هدف الگوریتم زبرا فراهم کردن بستر خرید امن و راحت برای کاربران گوگل است.

الگوریتم گورخر گوگل و شبکه‌های اجتماعی

همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم الگوریتم زبرا یا گورخر زمانی ایجاد شد که گوگل تصمیم به حذف فروشگاه‌های آنلاین نامعتبر و ضعیف را گرفت. این فروشگاه‌ها از کیفیت بسیار پایینی و اعتبار کمی برخوردار بودند، اما موفق به کسب رتبه اول در نتایج گوگل شدند که این باعث نارضایتی و ناراحتی کاربران گوگل شد درنتیجه گوگل تصمیم گرفت با بروزرسانی الگوریتم زبرا با سایت‌های فروشگاهی آنلاین بی‌کیفیت و سایت‌های اسپم مقابله کند.

همچنین از طرفی دیگر این الگوریتم در زمینه حذف کردن برخی از شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر، فیس‌بوک، گوگل پلاس و … اقداماتی انجام می‌دهد. اکثر سئوکاران در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند. به این دلیل که از طریق این شبکه‌ها می‌توانند بازدید سایت خود را افزایش دهند. دقیقا به همین علت الگوریتم گورخر گوگل برای مقابله با سایت‌هایی که اسپم می‌زنند به‌وجود آمد.با توجه به اینکه تبلیغات فیک در شبکه‌های اجتماعی بسیار دیده می‌شود. بنابراین الگوریتم گورخر یا زبرا نسبت به این شبکه‌ها نیز حساس شده‌است و آن‌ها را نظر می‌گیرد و درصورت تخلف با آن‌ها به‌صورت جدی برخورد می‌کند.

اسپم چیست و چرا گوگل این روش را خطا می‌داند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *